Ik wil weten,
Zijn de kinderen alleen lichamelijk gehandicapt, of zijn er ook geestelijk minder goed functionerende kinderen bij?
Zijn alle kinderen in staat om aan te geven wat ze willen/hebben/voelen?
Is er door alle ouders van de kinderen een document opgesteld met wat ieder kind heeft, wat de symptomen zijn, en zijn alle begeleiders daarvan op de hoogte?
(m.a.w. is er vooraf een bespreking met de begeleiders?)
(Henkie, wat is ADL?)
Vervoer gaat waarschijnlijk (correct me if i am wrong) met speciaal vervoer, (gehandicapte busjes) en anders voor de begeleiders een grote bus, (of komen de begeleiders zelf naar het dierenpark toe?)
Qua communicatie onderling voor de begeleiders, lijkt me het slim om gsm telefoonnummers uit te wisselen, en een lijstje met wie welk kind begeleidt.
(1 op 1 begeleiding voor de hand rolstoelers, 1 op 2 begeleiding voor rollators, 1 op 3 begeleiding voor de electrische rolstoelers)
Verder moet het parkt op de hoogte zijn van de komst van een grotere groep lichamelijk gehandicapte kinderen, zodat ook alvast rekening kan worden gehouden met een eventuele route die wij gaan lopen, dus ook bijvoorbeeld met voedertijden en de bezetting in het park-restaurant. (in 1 keer 90 personen die willen eten en drinken is iets anders als 10 tafels van 4 personen...) ja, ik heb horeca-ervaring..
Vesalius, veel succes met de casus!
(het belooft wel wat te worden...!)
Toegevoegde vraag: moeten we rekening houden met financien?