Politieman met opvallende tattoo. Kan dat?

Auteur Topic: Politieman met opvallende tattoo. Kan dat?  (gelezen 85983 keer)

0 gebruikers (en 7 gasten bekijken dit topic.

HAPRPAA

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 454
  • Uiteindelijk pakken we je toch wel!
Reactie #160 Gepost op: 30 december 2012, 10:49:22
dammmmm is dat altijd jouw manier van discuseren?  :o
Ooit gehoord van open minded? Of verandering? Of een andere mening hebben? Als ieder diender voor een tattoo of "het zelf willen bepalen wat wel of niet kan" (en ik ga er voor het gemak maar vanuit dat al het andere dat afwijkt ook niet goed is) maar ander werk moet gaan doen dan blijf jij alleen over met 1 of 2 andere eencelligen. Om een leegloop bij de korpsen te voorkomen lijkt het mij een beter idee dat jij maar naar een of ander dictoriaal land gaat verhuizen.

Als ik naar jouw reactie kijk dan snap je helemaal niks van deze discussie en kan je dat zelfs niet. Misschien aspiraties om hoger op te komen? Want dat zou je niet mistaan 98uiye

Tegen promotie zeg ik nooit geen nee. Maar omdat het antwoord je niet naar het zin is kan ik niet discussiėren? Net zoals jij in andere topic uitlegt waarom jij wel of niet iets vindt kunnen doe ik dat hier. En andere mening, precies ik denk er anders over dan jou of valt dat niet onder een andere mening. Dit topic telt nu zo'n 8 a 9 pagina's en er valt dus niet zo 1,2,3 te zeggen wat wel en niet kan qua tattoo's. Dus of wel of niet.

Jouw reactie getuigt er overigens niet van dat jezelf wel over meer cellen beschikt!


Red

  • HAP Eenheid Amsterdam
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,255
Reactie #161 Gepost op: 30 december 2012, 10:51:25
Laten we het topic houden bij feiten en niet over gaan tot persoonlijke beoordelingen over de geestelijke vermogens van elkaar.
Success is born out of arrogance, but greatness comes from humility.


sylvester1986

  • Gast
Reactie #162 Gepost op: 12 januari 2013, 16:12:47
Kan een beveiliger wel met opvallende tattoo? (1:36)
Houston Patrol Services
TopGunSecurity


hoefhaan

  • IC VPK, Ambulance VPK
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 818
  • maak ze beter!
Reactie #163 Gepost op: 12 januari 2013, 19:02:44
Nou ja, dat is dus maar de vraag.
Want zoals ik eerder schreef: we hebben het hier nu over agenten, maar is er een verschil tussen agenten en andere dienstverleners, mensen in de publieke sector? Want dat zijn er nogal wat.
Trained to save your ass, not to kiss it! :-)  Uitspraken hier doe ik uit persoonlijke titel en niet namens mijn werkgever.


dielangemotormuis

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 4,094
Reactie #164 Gepost op: 12 januari 2013, 20:18:34
Van de week ook bij een melding gestaan met een ACH van de Ambulance-Amsterdam. Deze ACH had ook een niet nader te noemen hoeveelheid tattoo's. Zijn armen zaten vol en hij had ze ook in zijn nek. Ik heb daar geen problemen mee. Het kind wat hij van straat optilde ook niet want het gilde moord en brand totdat de ACH haar optilde. Ze werd direct rustig toen hij haar optilde.


PRRBezuijen

  • Hoofdagent
  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 6
    • Belevenissen van een agent!
Reactie #165 Gepost op: 12 januari 2013, 20:51:54
De politie is een afspiegeling van de maatschappij, ik heb er geen problemen mee.
Twittercop voor de Verkeerspolitie Rotterdam-Rijnmond.  Motoragent en begeleider van het VHT!


7131

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,053
Reactie #166 Gepost op: 13 januari 2013, 08:21:58
De politie is een afspiegeling van de maatschappij, ik heb er geen problemen mee.

Hier sluit ik mij bij aan.


hoefhaan

  • IC VPK, Ambulance VPK
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 818
  • maak ze beter!
Reactie #167 Gepost op: 13 januari 2013, 08:45:30
Ik hoop dat heel veel mensen zich hier bij aansluiten, want agenten zijn simpelweg (gelukkig!) ook maar gewoon mensen.
Dat beoordelen op uiterlijk moet maar eens klaar zijn.

Er zijn mooie prentjes te vinden van mensen die veel tattoo's hebben en dan ineens arts oid blijken te zijn. Erg leuk.
Trained to save your ass, not to kiss it! :-)  Uitspraken hier doe ik uit persoonlijke titel en niet namens mijn werkgever.


M@rcel

  • Werkzaam in opsporingsland Hobbyfotograaf
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 814
  • "Servo Per Amikeco"
Reactie #168 Gepost op: 13 januari 2013, 14:23:24
Dat beoordelen op uiterlijk moet maar eens klaar zijn.

Dat zal in de praktijk toch altijd een probleem blijven, omdat niet iedereen dergelijke versieringen kan waarderen en daar dus bewust/onbewust een oordeel over zal hebben.

Iedereen zal ook zijn/haar oordeel hebben over een van de Tsjechische presidentskandidaten, genaamd Vladimir Franz. Zegt het maar....



Bron: businessinsider.com

Grtz,
Marcel


hoefhaan

  • IC VPK, Ambulance VPK
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 818
  • maak ze beter!
Reactie #169 Gepost op: 13 januari 2013, 17:49:54
Haha, ja geweldig. Laat hem het maar eens worden. Leuk statement.

alleen de piercings kunnen een gevaar opleveren in de dienstverlenende sector.
Trained to save your ass, not to kiss it! :-)  Uitspraken hier doe ik uit persoonlijke titel en niet namens mijn werkgever.