Moeten we nou echt al die politie-slogan's van de afgelopen jaren erbij gaan halen? De politie is je beste vriend, iedereen past die blauwe pet bladiebladiebla.
Dames en heren! De politie is géén afspiegeling van de maatschappij: de politie is minstens een afspiegeling van de schijnheiligemaatschappij. MINSTENS! Want wij mogen geen zichtbare tatoo's hebben, qua huidskleur geen bevolkingsgroep vertegenwoordigen, we mogen al absoluut, geen enkele individu in de maatschappij vertegenwoordigen zonder dat daar tegenover een tegenhanger beschikbaar is.
Nee, echt! NEE! Zwarte piet is zwarte piet. Dik trom is dik trom! Een kaaskop is een kaaskop. Stop nou niet die ene dikke vinger in die ***** dijk: want dat redt Nederland niet! Sprookjes zijn sprookjes.
Een politie-agent(e)met een dikke vette tattoo is net zo goed geschikt om zijn of haar werkt te doen als een een politie-agent(e) zonder die diikke vette tattoo. Ten minste zolang HIJ/ZIJ zelf daar voor openstaat. Wie of wat geschikt is voor politiewerk is een kwestie van personeelsbeleid. En dàt personeelsbeleid zegt vooral héél veel over degene die het personeelsbeleid uitvoeren en helemaal niks over die politie-agent. En vooral niet of hij of zij met of zonder tattoo, hanekam, piercing of voorkeur voor geslacht leeft in de maatschapppij. IK en niet meer dan IK ben die politie-agent. Met of zonder tattoo en welke voorkeur dan ook.
(en nu ga ik, als moppersmurf, mijzelf ernstig censuur opleggen ten behoeve van mijzelf) Maar het zichtbaar zichtbaar dragen van tattoo verbieden is pure discriminatie. ONDERSCHEID MAKEN IS NIET TOEGESTAAN> PUNT!
Ik kan nergens maar dan ook nergens terug vinden dat het hebben van een tatoage (door een politie-agent)op welke zichtbare plaats van het lichaam dan ook heeft geleid tot.... ( de rest mag jezelf invullen)
simpel GELUL. Punt. Slotje op: gaat nergens over.