Politieman met opvallende tattoo. Kan dat?

Auteur Topic: Politieman met opvallende tattoo. Kan dat?  (gelezen 84547 keer)

0 gebruikers (en 7 gasten bekijken dit topic.

Gijs

  • Oud brandweer-instructeur
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 669
Reactie #180 Gepost op: 3 oktober 2014, 15:35:38
En kunnen zelfs hun werk doen ondanks de tattoo's . Beoordeling op taakuitvoering en geen vooroordeel.
Bij instappen begint de inzet.


hoefhaan

  • IC VPK, Ambulance VPK
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 818
  • maak ze beter!
Reactie #181 Gepost op: 7 oktober 2014, 21:38:14
Bij dat nieuwe uniform vind ik het zelfs wel goed staan.  :P
Gewoon maar als eis invoeren denk ik.
Trained to save your ass, not to kiss it! :-)  Uitspraken hier doe ik uit persoonlijke titel en niet namens mijn werkgever.


Bert65

  • Heden vervoersbranche, voorheen medewerker Dierenambulance
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,998
Reactie #182 Gepost op: 8 oktober 2014, 01:29:42
Citaat van: Gijs link=msg=1300018 date=1412343338
En kunnen zelfs hun werk doen ondanks de tattoo's . Beoordeling op taakuitvoering en geen vooroordeel.
Het publiek beoordeelt en niet de werkgever.
Stel, er is een twist bij een tattooshop/motorclub of noem maar iets relevants en de hulp van de hulpverleners wordt ingeroepen. Als hulpverleners verschijnen een paar medewerkers met zichtbare tattoo's. De mensen zonder tattoo zullen snel het idee hebben dat de hulpverlener meer de kant van de tattooshop/motorclub zal trekken dan onpartijdig in het conflict staan.


EvEs

  • HAP (ZHP RT)
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 598
Reactie #183 Gepost op: 8 oktober 2014, 04:53:21
Citaat van: Bert65 link=msg=1300753 date=1412724582
Het publiek beoordeelt en niet de werkgever.
Stel, er is een twist bij een tattooshop/motorclub of noem maar iets relevants en de hulp van de hulpverleners wordt ingeroepen. Als hulpverleners verschijnen een paar medewerkers met zichtbare tattoo's. De mensen zonder tattoo zullen snel het idee hebben dat de hulpverlener meer de kant van de tattooshop/motorclub zal trekken dan onpartijdig in het conflict staan.
Dit is wel heel kortzichtig. Mijn collega is kaal. Zullen "de mensen" dan snel het idee hebben dat hij voor de partij gaat met een kaal hoofd?


zwelgje

  • Burger met bijzondere interesse in wetgeving en organisatie structuren
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,077
Reactie #184 Gepost op: 8 oktober 2014, 09:05:01
Als hulpverleners verschijnen een paar medewerkers met zichtbare tattoo's. De mensen zonder tattoo zullen snel het idee hebben dat de hulpverlener meer de kant van de tattooshop/motorclub zal trekken dan onpartijdig in het conflict staan.


Hopelijk komen er dan geen agenten op de motor, want dan wordt het helemaal verwarrend voor het publiek..... ;)

Het lijkt mij dat vooral de "afbeelding" van de zichtbare tattoo, en wie hem gezet heeft , van belang zijn bij de vraag of in dat geval een tattoo kan of niet.
Als je niet veel onthoudt, kan je ook niet veel vergeten


Dinges

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,168
Reactie #185 Gepost op: 8 oktober 2014, 16:50:52
Citaat van: Bert65 link=msg=1300753 date=1412724582
Stel, er is een twist bij een tattooshop/motorclub of noem maar iets relevants en de hulp van de hulpverleners wordt ingeroepen. Als hulpverleners verschijnen een paar medewerkers met zichtbare tattoo's. De mensen zonder tattoo zullen snel het idee hebben dat de hulpverlener meer de kant van de tattooshop/motorclub zal trekken dan onpartijdig in het conflict staan.

Kom op zeg.  ;D Je trekt het nu in het belachelijke.


Jos v L

  • Dbbo ministerie van defensie & vrijwilliger Brwzl
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,663
    • Brandweer Zuid-Limburg - Team FVT
Reactie #186 Gepost op: 8 oktober 2014, 17:49:59
Citaat van: Bert65 link=msg=1300753 date=1412724582
Het publiek beoordeelt en niet de werkgever.
Stel, er is een twist bij een tattooshop/motorclub of noem maar iets relevants en de hulp van de hulpverleners wordt ingeroepen. Als hulpverleners verschijnen een paar medewerkers met zichtbare tattoo's. De mensen zonder tattoo zullen snel het idee hebben dat de hulpverlener meer de kant van de tattooshop/motorclub zal trekken dan onpartijdig in het conflict staan.

Dit is iets zoeken om het zoeken?
Al mijn bijdragen op het forum zijn volledig op persoonlijke titel.


kens62

  • Kerninstructeur C2000
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 627
Reactie #187 Gepost op: 8 oktober 2014, 18:47:11
Citaat van: Bert65 link=msg=1300753 date=1412724582
Het publiek beoordeelt en niet de werkgever.
Stel, er is een twist bij een tattooshop/motorclub of noem maar iets relevants en de hulp van de hulpverleners wordt ingeroepen. Als hulpverleners verschijnen een paar medewerkers met zichtbare tattoo's. De mensen zonder tattoo zullen snel het idee hebben dat de hulpverlener meer de kant van de tattooshop/motorclub zal trekken dan onpartijdig in het conflict staan.

Ik heb mijn werkgever juist gevraagd of hij mijn nog te zetten tattoo wil vergoeden zodat ik meer in de tattoomassa op kan gaan  098uo 98uiye (het antwoord was overigens nee).
Al mijn berichten zijn louter op persoonlijke titel en kunnen nooit op welke wijze dan ook in verband worden gebracht met de mening van mijn werkgever


Dinges

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,168
Reactie #188 Gepost op: 8 oktober 2014, 19:25:17
Goed, BOT maar weer. Mag een Mod met tattoo dat roepen eigenlijk..? Bert heeft inmiddels genoeg stof tot nadenken. Bij deze.
 O0


moppersmurf

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,460
  • uit respect!
    • Asterix' returns for Charlie
Reactie #189 Gepost op: 29 november 2014, 02:38:35
Moeten we nou echt al die politie-slogan's van de afgelopen jaren erbij gaan halen? De politie is je beste vriend, iedereen past die blauwe pet bladiebladiebla.

Dames en heren! De politie is géén afspiegeling van de maatschappij: de politie is minstens een afspiegeling van de schijnheiligemaatschappij. MINSTENS! Want wij mogen geen zichtbare tatoo's hebben, qua huidskleur geen bevolkingsgroep vertegenwoordigen, we mogen al absoluut, geen enkele individu in de maatschappij vertegenwoordigen zonder dat daar tegenover een tegenhanger beschikbaar is.

Nee, echt! NEE! Zwarte piet is zwarte piet. Dik trom is dik trom! Een kaaskop is een kaaskop. Stop nou niet die ene dikke vinger in die ***** dijk: want dat redt Nederland niet! Sprookjes zijn sprookjes.

Een politie-agent(e)met een dikke vette tattoo is net zo goed geschikt om zijn of haar werkt te doen als een een politie-agent(e) zonder die diikke vette tattoo. Ten minste zolang HIJ/ZIJ zelf daar voor openstaat. Wie of wat geschikt is voor politiewerk is een kwestie van personeelsbeleid. En dàt personeelsbeleid zegt vooral héél veel over degene die het personeelsbeleid uitvoeren en helemaal niks over die politie-agent. En vooral niet of hij of zij met of zonder tattoo, hanekam, piercing of voorkeur voor geslacht leeft in de maatschapppij. IK en niet meer dan IK ben die politie-agent. Met of zonder tattoo en welke voorkeur dan ook.

(en nu ga ik, als moppersmurf, mijzelf ernstig censuur opleggen ten behoeve van mijzelf) Maar het zichtbaar zichtbaar dragen van tattoo verbieden is pure discriminatie. ONDERSCHEID MAKEN IS NIET TOEGESTAAN> PUNT!

Ik kan nergens maar dan ook nergens terug vinden dat het hebben van een tatoage (door een politie-agent)op welke zichtbare plaats van het lichaam dan ook heeft geleid tot.... ( de rest mag jezelf invullen)

simpel GELUL. Punt. Slotje op: gaat nergens over.
in het kader van censuur mag ik niet zeggen wat ik denk, dus vat ik het samen; de wereld is groter dan die ene m2 die jij inneemt, denk daar ook eens