Politieman met opvallende tattoo. Kan dat?

Auteur Topic: Politieman met opvallende tattoo. Kan dat?  (gelezen 86569 keer)

0 gebruikers (en 2 gasten bekijken dit topic.

C337

• Senior gebruiker
Reactie #80 Gepost op: 20 januari 2010, 21:36:27
Heb mijn tattoo ook expres op mijn bovenarm laten zetten i.p.v. pols. Volgend jaar poging wagen bij A-A, en dan is het een beetje sneu als tattoo dan voor problemen zorgt.

Jerommeke

• Senior gebruiker
  • Blauwe Motormuis
Reactie #81 Gepost op: 21 januari 2010, 21:11:38
Tsja, misschien ben ik ouderwets, ik heb bij tattoo's altijd een bepaald beeld.
Ken diverse mensen met complete ''sleave's'' en andere bende maar ik vind het ten eerste géén porum en ten tweede krijg ik altijd een negatieve eerste indruk van een persoon.
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !

Dinges

• Senior gebruiker
Reactie #82 Gepost op: 21 januari 2010, 21:22:16
Tsja, misschien ben ik ouderwets, ik heb bij tattoo's altijd een bepaald beeld.

Tja, de ACAB-tattoo die ik heb, bedek ik altijd netjes met een pleister... ;D

Nee, zonder gekheid; een bescheiden oorglimmertje (dus geen ringen) kan ik wel waarderen, en een voor het publiek onzichtbare tattoo maakt me ook niet zoveel uit.
Maar in een voorbeeldfunctie dien je er gewoon netjes en representatief uit te zien.

Dan ''erger'' ik me eigenlijk meer aan het feit dat men de pet nog zo weinig draagt. Straalt voor mij nog steeds gezag uit.

Jerommeke

• Senior gebruiker
  • Blauwe Motormuis
Reactie #83 Gepost op: 21 januari 2010, 21:53:54

Nee, zonder gekheid; een bescheiden oorglimmertje (dus geen ringen) kan ik wel waarderen, en een voor het publiek onzichtbare tattoo maakt me ook niet zoveel uit.
Maar in een voorbeeldfunctie dien je er gewoon netjes en representatief uit te zien.

Dan ''erger'' ik me eigenlijk meer aan het feit dat men de pet nog zo weinig draagt. Straalt voor mij nog steeds gezag uit.

Jup, helemaal mee eens! Papagaaienringen en weet ik veel vind ik ook niet kunnen, het is nog gevaarlijk ook.
En tsja, die pet ...  :-X
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !

C337

• Senior gebruiker
Reactie #84 Gepost op: 21 januari 2010, 22:36:00

Mee eens, de pet...eerlijk gezegd vind ik die best mooi. In ieder geval mooier dan de deksels die bobby's dragen.

Jim1

• Forum gebruiker
Reactie #85 Gepost op: 22 januari 2010, 02:08:23
Die pet straalt misschien gezag uit maar is voor het dagelijkse politiewerk erg onhandig. Bij rennen, bukken, in-/uit de auto, aanhoudingen etc. ben je dat ding altijd kwijt.
Als ik ergens lang sta of ik sta verkeer te regelen heb ik 'm wel altijd op, puur omdat het ook opvalt.

Albert-Jan

• Medewerker Arrondissementsparket Openbaar Ministerie Middelburg
  • Forum gebruiker
  • Ambulance 19105 Goes
Reactie #86 Gepost op: 22 januari 2010, 02:17:58
Die pet straalt misschien gezag uit maar is voor het dagelijkse politiewerk erg onhandig. Bij rennen, bukken, in-/uit de auto, aanhoudingen etc. ben je dat ding altijd kwijt.
Als ik ergens lang sta of ik sta verkeer te regelen heb ik 'm wel altijd op, puur omdat het ook opvalt.

Misschien is het handig net als bij veel andere petten om er een elastische band in te zetten. strakker rond het hoofd lijkt mij dat je hem hij niet meer zomaar kwijt bent. Maar hoe ga je dat regelen? ;)

Brandpreventist

• Senior gebruiker
Reactie #87 Gepost op: 22 januari 2010, 09:48:43
Als een agent bij een collega een zichtbare tattoo een teken vindt van 'onbeschaafheid' / verminderd gezag, hoe sta je dan (/ met welke vooroordelen) tegenover een burger die helemaal onder getattoeerd is?  ::) ???

rutgertjuh

• Junior gebruiker
  • **
  • het leven is LEUK!
Reactie #88 Gepost op: 22 januari 2010, 11:59:49
Als een agent bij een collega een zichtbare tattoo een teken vindt van 'onbeschaafheid' / verminderd gezag, hoe sta je dan (/ met welke vooroordelen) tegenover een burger die helemaal onder getattoeerd is?  ::) ???

Dat is een heel andere discussie. Hoewel ik het wel snap.
Zelf heb ik al mijn tatoo's op voor het publiek onzichtbare plekken zitten.
Er zijn collega's die er na 10 jaar samenwerken pas zagen dat ik ze had.
Iedereen in een publieke functie heeft een bapaalde verantwoordelijkehid en voorkomen naar buiten toe.
Dat deze mensen uit alle lagen van de bevolking moeten komen is onzin, iemand die goed is word agent, broeder of brandweerman oid en dan maakt het echt niet uit waar iemand vandaan komt.
Wel is het zo dat als ik 's avonds bezoek van politie krijg en er staan een of andere getatooeerde aap voor mijn deur dan vraag ik hem of hij zich ergens anders wil ophouden.
Ik zit daar echt niet op te wachten.
Dat ik vrienden heb die van boven tot onder vol zitten is mijn zaak, daar ga ik op een heel ander vlak mee om.
Ik vind dat echt twee heel verschillende dingen.
Volgens collega's ben ik van de oude stempel en denk ik ouderwets maar ik vind dat iedereen met dit soort publieke banen zich ten alle tijden bewust moet zijn van zijn eigen gedrag ed. Dus ook als je niet op je werk bent, ben je wel aan het werk. Je ben 24 uur per dag in dienst van de overheid en je kan dus niet op zondag als holigan naar het stadion gaan en op maandagochtend je uniform weer aandoen, ik den kdat je dan bij jezelf na moet gaan of je wel het juiste vak hebt.

Dinges

• Senior gebruiker
Reactie #89 Gepost op: 22 januari 2010, 17:25:34

Een burger heeft toch geen representatieve voorbeeldfunctie?  ::)