Zoals ik al meerdere keren heb aangegeven, je zal toch ergens een grens moeten trekken... Er zal iemand moeten gaan vinden of iets kan of niet.
Of vind je dergelijke tatoes ook geen probleem bij collega's.
En zo kan ik nog wel tientallen voorbeelden aandragen van extreme tatoeages waarbij ik me toch afvraag of het geen afbreuk doet aan je beroep. (en dat staat wat mij betreft los van waarom iemand de tatoeage heeft)
Ik snap je punt, absoluut. Zeker met het voorbeeld wat je geeft, die is wel redelijk afschrikkend. Met dit soort had ik nog geen rekening gehouden.
Ook snap ik dat je ergens een lijn moet trekken, maar ik vind het ver gaan om de lijn bij HELEMAAL NIET (of dus bedekt) te trekken.
Ik snap wel dat men voor deze weg kiest omdat dit de makkelijkste en duidelijkste weg is, maar daardoor worden veel mensen onnodig benadeeld.
Ook ik weet niet een heel goede oplossing, behalve het instellen van een landelijke commissie die volgens vaste richtlijnen tattoos beoordeeld. Alleen dan verloopt het eerlijk en gelijk, maar dan wel voor iedereen in de publieke sector.