Politieman met opvallende tattoo. Kan dat?

Auteur Topic: Politieman met opvallende tattoo. Kan dat?  (gelezen 86797 keer)

0 gebruikers (en 2 gasten bekijken dit topic.

SirMark

• HV-enthousiasteling en werkzaam in de uitvaartbranche.
  • Senior gebruiker
Reactie #60 Gepost op: 28 augustus 2007, 01:16:31
Hardcoremuziek, R&B of weet ik veel wat neem je niet mee naar je werk. Het interesseert me niet waar agenten naar luisteren in hun vrije tijd, zolang ze maar niet met hardcoremuziek op volumeknop 100% in de politieauto zitten. Wat ik bedoel is dat ik het prettig vind dat agenten in functie er netjes bijlopen en er verzorgd uitzien, wat ze verder in hun vrije tijd doen zal mij worst zijn.

Ultimato

• Senior gebruiker
Reactie #61 Gepost op: 28 augustus 2007, 08:31:12
Hardcoremuziek, R&B of weet ik veel wat neem je niet mee naar je werk. Het interesseert me niet waar agenten naar luisteren in hun vrije tijd, zolang ze maar niet met hardcoremuziek op volumeknop 100% in de politieauto zitten. Wat ik bedoel is dat ik het prettig vind dat agenten in functie er netjes bijlopen en er verzorgd uitzien, wat ze verder in hun vrije tijd doen zal mij worst zijn.

nja drugsgebruik, overmatig drankgebruik...
zo kan k nog wel meer zaken noemen die mijns inzien een agent ook niet in zn vrije tijd hoort te doen.

ik vind niet dat je iemand kan aanspreken op dronken achter het stuur zitten als je het in je vrije tijd zelf ook doet. idemdito met openbare dronkenschap.
drugsgebruik heeft effecten op de langere termijn dus heeft het ook invloed op je werk.

en daarnaast.. iemand die er thuis de meest racistische en foute ideologieën op na houd zal met die ideologieën in zn achterhoofd zijn/haar werk doen. en dus speelt die thuis situatie wel degelijk mee.
Politie Aspirant niveau 4

Maxx

• Senior GGP
  • Senior gebruiker
Reactie #62 Gepost op: 28 augustus 2007, 12:31:53
Ik neem aan dat dit een sinische opmerking is aangezien er in de meeste pitauto's geen radio zit, uitzonderingen daargelaten (ringwegsurveilance AA) :|

PCM_Smeets

• Gast
Reactie #63 Gepost op: 29 augustus 2007, 01:05:00
Dat rijden onder invloed was dan ook niet als serieus bedoeld, maar om de boel duidelijk te maken. Als je goed leest zie je dat dit een reactie is op de post van PCM_Smeets die blijkbaar denkt dat de afspiegeling van de samenleving te maken heeft met taatoo's en piercings die in de samenleving gedragen worden, dus agenten ook maar moeten doen. Dat is het punt waarmee ik het niet eens ben.

Uiteraard vind ik absoluut dat alle takken van de samenleving (dus ras) binnen de politie passen, maar dat houd niet in dat de politie ook een afspiegeling moet zijn van gabbers etc..

Nu heb jij niet goed gelezen. Ik heb niet geschreven dat agenten dat ook maar moeten doen. Nee, ik zeg dat het geen kwaad kan dat agenten een tattoo hebben. Waarom zou dat iets uitmaken. Iemand moet op zijn kunnen worden beoordeeld en niet op de plakplaatjes. Tuurlijk, een agent moet er verzorgd uitzien. Je bent en blijft een visitekaartje. Maar om tattoo's en piercings te verbieden of niet mogelijk te maken vind ik onzin. Echt.

SirMark

• HV-enthousiasteling en werkzaam in de uitvaartbranche.
  • Senior gebruiker
Reactie #64 Gepost op: 29 augustus 2007, 15:00:47
Verbieden vind ik ook onzin, maar in ieder geval bedekken als er hele armen onder tatoos zitten enz..

PCM_Smeets

• Gast
Reactie #65 Gepost op: 14 december 2007, 07:33:12
Ben ik het wederom mee oneens. Ik heb zelf geen tattoo (zou er wel graag een willen). Ik vind niet dat dat verborgen moet worden. Waarom?! Zie je er dan niet representatief of verzorgd uit?
En wat als een agent een slecht gebit heeft? Onverzorgd haar? borsthaar onder de blouse vandaan komt? Dat mag wel blijkbaar. Maar een plakplaatje?! Kom op zeg. Het is 2007. We leven geen 100 jaar eerder meer....

Jeroen!

• Senior gebruiker
Reactie #66 Gepost op: 14 december 2007, 14:10:28
Ik vindt het lastig....aan de ene kant zeg ik ja wat is het nou voor een probleem een zichtbare tattoo, maar aan de andere kant, vindt ik er weer wel verschil tussen zitten met wat voor afbeelding het is. Er is nogal een verschil tussen een lief beertje op de arm of je arm helemaal vol gekladderd met teksten, foto's/namen van kinderen etc. Maargoed je moet 1 lijn trekken daarin, of wel, of niet.

Ron-Almere

• Gast
Reactie #67 Gepost op: 14 december 2007, 14:33:10
Nou in GB en de USA heeft men wel zichtbare tattoo's.

Maarten

• Senior gebruiker
    • Hulpverleningsforum
Reactie #68 Gepost op: 14 december 2007, 14:53:15
Nou in GB en de USA heeft men wel zichtbare tattoo's.

Dus? Wou je de USA en GB vergelijken met Nederland?
Groeten, Maarten  
Als je snel vooruit wilt, ga dan alleen. Als je ver wilt komen, ga dan s

Jerommeke

• Senior gebruiker
  • Blauwe Motormuis
Reactie #69 Gepost op: 14 december 2007, 18:25:14
Ben ik het wederom mee oneens. Ik heb zelf geen tattoo (zou er wel graag een willen). Ik vind niet dat dat verborgen moet worden. Waarom?! Zie je er dan niet representatief of verzorgd uit?
En wat als een agent een slecht gebit heeft? Onverzorgd haar? borsthaar onder de blouse vandaan komt? Dat mag wel blijkbaar. Maar een plakplaatje?! Kom op zeg. Het is 2007. We leven geen 100 jaar eerder meer....

Ook daar over krijg je iets te horen, zeker over onverzorgd haar en / of borsthaar onder de blouse vandaan. Net als opzichtige horloge's, kettingen en / of ringen. Deze zien er niet alleen niet representatief uit, maar kunnen ook nog gevaarlijk zijn ....
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !