Meerijden met de ambulancedienst in het centrum van London!

Auteur Topic: Meerijden met de ambulancedienst in het centrum van London!  (gelezen 5655 keer)

0 gebruikers (en 2 gasten bekijken dit topic.

Robert_Docter

• Junior gebruiker
  • **
  • Jeugdbrandweer Putten/Ermelo
Reactie #10 Gepost op: 5 juli 2007, 19:43:24
Ik was laatst ook in London toen kwam ik onderweg ook een ambu en een RRU tegen. Zie onderstaande foto ;)

Karim

• Gast
Reactie #11 Gepost op: 5 juli 2007, 20:37:25
Ik was laatst ook in London toen kwam ik onderweg ook een ambu en een RRU tegen. Zie onderstaande foto ;)

Helaas kan je aan alleen het voertuig niet altijd zien of 't om een RRU gaat, 't kan namelijk ook 'n ECP of DTO zijn  ;)

Rene112

• Gast
Reactie #12 Gepost op: 5 juli 2007, 23:14:37
Deze vrijdagnacht heb ik toevallig net vrij Rene, maar zaterdagnacht mag ik weer. Veel plezier gewenst weer alvast!

Ga je trouwens weer mee op 'n RRU of op 'n ambu deze keer ?

Ik ga weer met met een RRU. Doordat er meestal een overdracht aan een ambulance plaatsvind, kan de RRU snel weer beschikbaar zijn voor de volgende klus. Ik kan dus meer verschillende incidenten meemaken ;)

groeten,
René de Caluwé

Karim

• Gast
Reactie #13 Gepost op: 6 juli 2007, 01:48:52
Ik ga weer met met een RRU. Doordat er meestal een overdracht aan een ambulance plaatsvind, kan de RRU snel weer beschikbaar zijn voor de volgende klus. Ik kan dus meer verschillende incidenten meemaken ;)

Dat is waar, maar ik vondt 't ook wel leuk om met de ambu's zelf mee te gaan, maar goed ik had dan in totaal ook iets van 2 weken om mee te draaien dus 't licht er maar net aan hoe veel tijd je hebt.

Op 'n RRU zal je inderdaad meer oproepen meemaken, maar achterin de ambu is ook leuk, overdracht in't ziekenhuis, even babbelen met de "cute nurses"  ;)  (ga morgenavond op stap met 'n groep collega's en een aantal nurses) dus dat is ook zeker leuk.  :P

kantjeboord

• Forum gebruiker
Reactie #14 Gepost op: 17 juli 2007, 21:50:40
Hee, René, leuke filmpjes hoor! Wil straks graag alle ins en outs weten als je weer op Nederlandse bodem staat. ;)

Rene112

• Gast
Reactie #15 Gepost op: 22 november 2008, 01:09:40
Met het 'opruimen' van mijn bestanden kwam ik het volgende filmpje tegen dat ik ook vorig jaar heb gemaakt en nog niet eerder online heb gezet...

Een rit van 3 minuten door het centrum van Londen waarbij we toch wel heel hoge snelheden haalden....

Veel kijkplezier!

groeten,
René de Caluwé

Jerommeke

• Senior gebruiker
  • Blauwe Motormuis
Reactie #16 Gepost op: 22 november 2008, 01:46:02
Mooi om eens een filmpje uit een ander land op deze wijze te zien!
Erg duidelijk zichtbaar ook, dat de signalering daar toch een stapje voor loopt op de signalering hier. Op het filmpje is te zien dat mensen goed reageren op de (ontiegelijk harde) sirene en de vele blauwe en witte lampen!

Enne, gang is alles  :D
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !