112 Fotografen / wildgroei aan 'cowboys' ?

Auteur Topic: 112 Fotografen / wildgroei aan 'cowboys' ?  (gelezen 273093 keer)

0 gebruikers (en 2 gasten bekijken dit topic.

jeugdbrandweer131

  • Niet meer actief bij de brandweer.
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 516
  • evenementenhulpverlener bij het NRK
    • www.dylanwildschut.nl
Reactie #1020 Gepost op: 29 maart 2014, 21:59:34
zal me niets verbazen als ook hier in nederland zulke dingen een keer geburen/ al een keer keer gebeurt zijn. ::)
gaat het niet zoals het moet, moet het maar zoals het gaat. [IMG]http://www.t-tools.nl/Monitor/17.gi


sylvester1986

  • Gast
Reactie #1021 Gepost op: 29 maart 2014, 22:27:49
Ik vind dit nou een primeur!!!!!! :P


peen van dienst

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,288
Reactie #1022 Gepost op: 31 maart 2014, 09:18:22
Wat maken we ons druk om de PPK.

http://www.youtube.com/watch?v=QA7PG333n5M#ws
en dan rond 00:35 dat lijken wel Nederlandse PPK's (in de 2012 'blauw' kleur nog, dat wel) die je daar voor een paar euri's op straat kan bestellen....

Peen
Redacteur van


Stefan Verkerk

  • Fotograaf Wezep e.o.
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,968
  • Weerliefhebber
    • StefanVerkerk.nl
Reactie #1023 Gepost op: 31 maart 2014, 16:05:13
Even later bladert hij het hele boek door en daar zie ik toch echt geen PPK voorbij komen...  0098
www.stefanverkerk.nl | www.hmpaal.nl | PPK houder | Canon


Brandpreventje

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,469
Reactie #1024 Gepost op: 31 maart 2014, 19:40:29
Afgelopen zaterdagavond heb ik mijn verbaast over hoeveel fotografen er bij de zeer grote brand in Alphen aan den Rijn stonden. Volgens mij waren het er minimaal 20. En volgens mij allemaal jonge 112-fotograven. En allemaal met een geel vestje aan. Toen ik een politie-agent nodig had moest ik heel goed of het nu een agent of fotograaf was.


Nachtbroeder

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,399
Reactie #1025 Gepost op: 31 maart 2014, 19:46:33
Citaat van: Brandpreventje link=msg=1255155 date=1396287629
Afgelopen zaterdagavond heb ik mijn verbaast over hoeveel fotografen er bij de zeer grote brand in Alphen aan den Rijn stonden. Volgens mij waren het er minimaal 20. En volgens mij allemaal jonge 112-fotograven. En allemaal met een geel vestje aan. Toen ik een politie-agent nodig had moest ik heel goed of het nu een agent of fotograaf was.

Het kan nog gekker..

Men meld zich aan bij AED-sms-alert-nogwat, vervolgens laat je wat hesjes drukken. Et voila, je bent ook een "hulpverlener" en dan mag je natuurlijk ook onder het lint door.

Uit betrouwbare bron vernomen dat het zo gaat bij wat fotografen in het Westland... ;) Ter illustratie:



(Of je gaat in tijgerpak over straat lopen.... Kan natuurlijk ook... ^-^ )


Azijnzeikerd

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 327
Reactie #1026 Gepost op: 31 maart 2014, 20:43:47
Citaat van: -Joost- link=msg=1255156 date=1396287993
Het kan nog gekker..

Men meld zich aan bij AED-sms-alert-nogwat, vervolgens laat je wat hesjes drukken. Et voila, je bent ook een "hulpverlener" en dan mag je natuurlijk ook onder het lint door.

Uit betrouwbare bron vernomen dat het zo gaat bij wat fotografen in het Westland... ;) Ter illustratie:

Het is natuurlijk altijd heel lekker om je frustratie af te reageren op anderen, maar wat ik hier zie is een aanrijding waar nog geen politie of zo ter plaatse is en waar nog geen afzetting is. De mannen in groen zijn kennelijk mensen die EHBO kunnen verlenen en hebben zich op deze manier zichtbaar gemaakt.

Niets mis mee toch?


Ko van Leeuwen

  • Fotograaf
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,399
  • IJmuiden
    • Foto Ko van Leeuwen
Reactie #1027 Gepost op: 31 maart 2014, 22:03:32
Citaat van: -Joost- link=msg=1255156 date=1396287993
Het kan nog gekker..

Men meld zich aan bij AED-sms-alert-nogwat, vervolgens laat je wat hesjes drukken. Et voila, je bent ook een "hulpverlener" en dan mag je natuurlijk ook onder het lint door.
Wat is daar gek aan? Juist omdat ik op meldingen rij en dus een (klein) risico loop dat ik als eerste of tweede ter plaatse kom heb ik een AED-cursus gedaan. En bij 'gewone' ongevallen ben ik ook niet te beroerd om een handje toe te steken. Foto's worden vaak interessanter als er zo'n gele wagen bij staat ;-)

Ergo, er is niets gek aan. Het is juist gek dat iemand anderen wil uitsluiten van hulpverlening omdat ze een camera bij zich hebben.


Nachtbroeder

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,399
Reactie #1028 Gepost op: 1 april 2014, 02:02:28
Citaat van: Azijnzeikerd link=msg=1255167 date=1396291427
Het is natuurlijk altijd heel lekker om je frustratie af te reageren op anderen, maar wat ik hier zie is een aanrijding waar nog geen politie of zo ter plaatse is en waar nog geen afzetting is.

Dan moet je toch echt beter kijken, maargoed. Deze foto dient zoals eerder genoemd slechts ter illustratie..


honderd

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,836
    • honderd
Reactie #1029 Gepost op: 1 april 2014, 02:56:10
Citaat van: -Joost- link=msg=1255156 date=1396287993
Het kan nog gekker..

Men meld zich aan bij AED-sms-alert-nogwat, vervolgens laat je wat hesjes drukken. Et voila, je bent ook een "hulpverlener" en dan mag je natuurlijk ook onder het lint door.

Uit betrouwbare bron vernomen dat het zo gaat bij wat fotografen in het Westland... ;) Ter illustratie:



(Of je gaat in tijgerpak over straat lopen.... Kan natuurlijk ook... ^-^ )

Ik zie regelmatig fotografen met een "pers", "fotograaf" of "media" hesje lopen, achter het lint. Is dit wél toegestaan? En welke eisen zijn hier dan aan verbonden?
Mighty fine only gets you somewhere half the time.