@peen van dienst Was het er maar één. Het is hier door de wildgroei van figuren die denken dat ze alles mogen omdat ze een perskaart hebben.
@Dierentuinen, mijn vraag om welk ongeval en welk medium het is nog steeds niet beantwoord??
Het ongeval was twee personen aangereden door een auto. De twee personen met veel snijwonden afgevoerd naar het ziekenhuis.
Welk buurt/wijkkrantje weet ik niet we hebben in dat gebied meerdere van dat soort krantjes. Het is niet mijn werk om bij te houden wie voor welk medium werkt. Enkele weet ik wel waar voor ze werken.
Wat is daar mis mee?
Veel als blijkt dat de kaart uit eigenmakerij een kopie is van de NVJ politieperskaart. (weet dit niet zeker. Ga niet vragen wat er precies is). Het helpen van slachtoffers vond en vind ik belangrijker dan daar meer info over te krijgen.
Een nagemaakte perskaart kan natuurlijk niet maar een wijkkrant of zo maakt toch niet uit? Ik snap niet dat Dierentuin hier druk over maakt.
Maak me vooral druk dat ze mensen hinderen die hulpverlenen (beroeps en hulpvaardige burgers). Daarbij spullen kapot maken die gebruikt worden voor de hulpverlening.
Sorry door werk en andere activiteiten geen tijd om te lezen en reageren op het forum.