Dan geef ik mijn advies nog even met 15 jaar in het vak! van verpleegkundige dan wel te verstaan.
Het klinkt misschien heel eigenwijs maar als puber kun je niet inschatten wat goed en slecht voor je is. Zoek maar eens in google op de ontwikkelingen van het puberbrein, en dan vooral recente onderzoeken. Dan wel leuk om te zien dat juist "de pubers" (sorry jongens, absoluut niet denigrerend bedoeld, ik werk erg graag met pubers, maar niet in de hulpverlening!) hier schrijven dat het allemaal geen kwaad kan...
Oke, dan sta ik niet achter de linten. Dan ga ik een zoom lens kopen, kan ik het alsnog zien....
Tuurlijk. geen probleem. Maar wie hou je dan hiermee voor de gek???
Wat zie jij dan als goede minimumleeftijden? Moet de politie dan ID's gaan controleren of je wel oud genoeg ben om binnen de lintjes te lopen?
Ik denk dat het ID kaart controleren niet eens nodig is. Meestal kun je wel aardig een leeftijd inschatten. En tsja, je bent toch verplicht om hem bij te hebben, dus als een agent zich erg verbaast over je dan kan hij dat zeker doen.
Verpleegkundige wil ik worden omdat ik altijd op zoek ben naar uitdaging en spanning, iets wat ik nu goed kan combineren met fotograferen.
Wel, dat is misschien een beetje off-topic, maar zeg dit nooit hardop! Men onthoudt dit en het zal tegen je werken in sollicitaties. Daarnaast; verpleegkundige worden voor de uitdaging en spanning? Spreek maar eens een poosje met een ambulanceverpleegkundige, die kan je veel meer vertellen over de enorme spanning...
Ik kan het haast niet meer houden van de spanning....