0 gebruikers (en 7 gasten bekijken dit topic.
Ik heb het idee dat er nu mensen op het forum persoonlijk aangevallen worden... vind ik eigenlijk niet kunnen...
Niet handig nee... Maar roel komt er wel eerlijk voor uit! en dat kan ik dan wel weer respecteren : -)
Mensen VOELEN zich persoonlijk aangevallen, dat is wat anders Het is onnodig om met een hogere snelheid dan is toegestaan naar een ongeval/brand te rijden. Wat schiet je ermee op om een paar minuten eerder te zijn? Als een incident echt nieuwswaardig is dan maken die paar minuten echt niet uit! Hou je gewoon netjes aan de regeltjes Doe je dit niet en vouw je jezelf om een boom, dan ben ik de laatste die erom zal treuren.
Digitaal werken? Tablet/laptop mee. Je foto`s maken, rustig plekje opzoeken, kaartje in je laptop, WIFI verbinding maken (kan tegenwoordig simpel met de meeste smartphones) en doorsturen.
zoveel moeite hoef je niet meer te doen met de nieuwste technologie ik heb al een keer vernomen dat er al een foto op telegraaf.nl te zien was toen de betreffende fotograaf pas 2 miniuten ter plaatsen was.