Ik heb eerder genoemd filmpje even bekeken maar zo te zien heeft de brandweer te weinig uniformen en komen er blijkbaar veel spuitgasten in burger naar het brandadres. :| Of zijn het nou toch sensatiezoekers? Ze hebben wel allemaal een camera bij zich en lopen (vliegen) nog harder dan de brandweer... Onbegrijpelijk dat je zelfs naast een blussende brandweerman gaat staan! Wat ook opvalt is de keurige afstand die de meeste buurtbewoners houden tov. het brandadres.
Daarom vindt ik dat ze voortaan bij elk incident de straat gelijk helemaal af moeten sluiten! Wégwezen die vervelende, respectloze jochies met camera's!
Hier sluit ik me volledig bij aan! Ik heb al eerder gereageerd in dit topic en daar beschreef ik dat alles valt en staat met het gedrag van de fotograaf. Zoals nu in dit filmpje te zien is
Echt ongelovelijk. Het valt me nog mee dat ze niet het pand zelf binnen gaan om daar fotos te maken tijdens het blussen... Echt dit soort gastjes verpesten het voor de goede jeugdigen.
Wat mij dan wel opvalt is hoe weinig politie er ter plaatse is. Zag even snel 2 dienders voorbij komen. Erg weinig voor een binnenbrand. Je hebt al 2 man nodig om een goede binnenring af te sluiten. Jammer alleen dan dat de jeugdigen gretig gebruik maken van het tekort aan dienders TP.