Ben ik het volledig mee eens! laat ons gaan. maar betrap je ons daadwerkelijk op een fout, mag jij mij persoonlijk daar altijd op aan spreken! geldt ook voor bijna alle anderen trouwens..
Als ik het aan 112Tilburg vertel (zal zijn naam even erbuiten laten) dan snapt hij het nog niet. Heb het er meerdere malen met hem over gehad, maar in ieder geval hij begrijpt het nog steeds niet.
Ik hoop echt dat jullie nu gaan nadenken over welke plaatsen jullie gaan gebruiken tijdens het spotten, ik ben niet uit om jullie zwart te maken of wat dan ook, heb in het verleden zelf ook gespot. Gebruik dan wel plaatsen waar het veilig is en waar bestuurders het kunnen verwachten.
Net zoals SniperEye aangeeft, ik schrik me soms helemaal het apenzuur als ik een flitser achter een geluidswal zie staan. Niet zo zeer dat het een flitser is maar omdat er iets staat wat ik niet verwacht, uit reflectie trappen mensen op de rem, de achterliggers zien het niet aankomen, moeten rare toeren uithalen om de boel te ontwijken en klappen op de vangrail (voorbeeld).
Ik kan er verder niks op aanvullen dan wat hierboven staat.