112 Fotografen / wildgroei aan 'cowboys' ?

Auteur Topic: 112 Fotografen / wildgroei aan 'cowboys' ?  (gelezen 279687 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Jims

• o.a. Centralist GMK
  • Senior gebruiker
Reactie #840 Gepost op: 23 oktober 2013, 20:56:42
Citaat van: dennis-trim link=msg=1213012 date=1382554479

Deze filmpjes zijn beide niet op een snelweg. waar ik netjes op het fietspad sta (ook al verboden???) bij 1 van de 2 filmpjes staat het verkeer zelfs stil.....
Sylvester zegt ook nergens dat je langs een snelweg staat, maar wel naast/nabij de vangrail ;)
If you can dream it, you can do it.

dennis-trim

• Junior gebruiker
  • **
Reactie #841 Gepost op: 23 oktober 2013, 21:01:12
Citaat van: Jims link=msg=1213009 date=1382554214
Hopelijk krijg je voldoende inzichten hier op het forum.

Het brengt zeer zeker wel een andere kijk op situaties waardoor ik me toch (persoonlijk) anders ga gedragen! O0 dat zeker!!

En het blijft naar mijn mening een Feit dat er nog nooit een spotter gewond is geraakt tijdens het beoefenen van zijn hobby/ geen ongeluk of iets dergelijks heeft veroorzaakt, zou dit wel gebeurd zijn dan weet menig mens hier vanaf want vaak zal dat beter nieuws zijn dan het gene waar de hulpdienst naar onderweg was..... Desalniettemin kan het een gevaarlijke hobby zijn, maar over de stoep lopen is dat net zo goed overal schuilt gevaar en op elk moment kan ergens iets onverwachts gebeuren.

dennis-trim

• Junior gebruiker
  • **
Reactie #842 Gepost op: 23 oktober 2013, 21:02:43
Citaat van: Jims link=msg=1213013 date=1382554602
Sylvester zegt ook nergens dat je langs een snelweg staat, maar wel naast/nabij de vangrail ;)

als daar een fietspad direct langs loopt sta ik er niet verkeerd. of mag je het fietspad direct langs de vangrail niet benutten als deze zich daar bevind?

Nachtbroeder

• Senior gebruiker
Reactie #843 Gepost op: 23 oktober 2013, 21:03:43
Citaat van: dennis-trim link=msg=1213017 date=1382554872
En het blijft naar mijn mening een Feit dat...

098uo

dennis-trim

• Junior gebruiker
  • **
Reactie #844 Gepost op: 23 oktober 2013, 21:12:05
Citaat van: -Joost- link=msg=1213021 date=1382555023
098uo

Leuk O0 iedereen maakt fouten maar ik neem aan dat het hier niet gaat over mijn typ/ grammatica/ spelling fouten of wat dan ook. ik neem aan dat je begreep wat ik bedoel dat is waar het omdraait niet om een simpele fout!

Jims

• o.a. Centralist GMK
  • Senior gebruiker
Reactie #845 Gepost op: 23 oktober 2013, 21:21:03
Ik denk dat we er hier opnieuw niet uit gaan komen. De discussie loopt eigenlijk al 36 pagina's lang.

Laten we met z'n allen hopen dat jullie spotters, ondanks jullie gevaarlijke capriolen, altijd heelhuids thuis terug zullen komen, zonder daarbij anderen materiële schade of letsel toe te brengen.
If you can dream it, you can do it.

dennis-trim

• Junior gebruiker
  • **
Reactie #846 Gepost op: 23 oktober 2013, 21:28:25
Citaat van: Jims link=msg=1213031 date=1382556063
Ik denk dat we er hier opnieuw niet uit gaan komen. De discussie loopt eigenlijk al 36 pagina's lang.

Laten we met z'n allen hopen dat jullie spotters, ondanks jullie gevaarlijke capriolen, altijd heelhuids thuis terug zullen komen, zonder daarbij anderen materiële schade of letsel toe te brengen.

Ben ik het volledig mee eens! laat ons gaan. maar betrap je ons daadwerkelijk op een fout, mag jij mij persoonlijk daar altijd op aan spreken! geldt ook voor bijna alle anderen trouwens..

SniperEye

• Senior gebruiker
  • Geíntresseerde
Reactie #847 Gepost op: 23 oktober 2013, 22:03:00
Ik vind dat jullie e.e.a behoorlijk in het extreme trekken. Want stel dat er een automobilist is die schrikt etc. Als automobilist reageer je toch meestal op zaken die aan de snelwegzijde van de vangrail gebeuren anders kunnen we net zo goed fietspaden, voetpaden, voetbalvelden, bedrijven etc. afbreken of een giga wal langs plaatsen.

Ten tweede wil ik dan ook de positie van flitsapparaten ter discussie stellen. Ik heb meer dan eens gezien hoe het verkeer daar op reageert. Laten we de soep niet nog heter maken dan die opgediend wordt.

guest14264

• Gast
Reactie #848 Gepost op: 24 oktober 2013, 00:14:15
Citaat van: dennis-trim link=msg=1213033 date=1382556505
Ben ik het volledig mee eens! laat ons gaan. maar betrap je ons daadwerkelijk op een fout, mag jij mij persoonlijk daar altijd op aan spreken! geldt ook voor bijna alle anderen trouwens..

Als ik het aan 112Tilburg vertel (zal zijn naam even erbuiten laten) dan snapt hij het nog niet. Heb het er meerdere malen met hem over gehad, maar in ieder geval hij begrijpt het nog steeds niet.

Ik hoop echt dat jullie nu gaan nadenken over welke plaatsen jullie gaan gebruiken tijdens het spotten, ik ben niet uit om jullie zwart te maken of wat dan ook, heb in het verleden zelf ook gespot. Gebruik dan wel plaatsen waar het veilig is en waar bestuurders het kunnen verwachten.

Net zoals SniperEye aangeeft, ik schrik me soms helemaal het apenzuur als ik een flitser achter een geluidswal zie staan. Niet zo zeer dat het een flitser is maar omdat er iets staat wat ik niet verwacht, uit reflectie trappen mensen op de rem, de achterliggers zien het niet aankomen, moeten rare toeren uithalen om de boel te ontwijken en klappen op de vangrail (voorbeeld).

Ik kan er verder niks op aanvullen dan wat hierboven staat.

HJ94

• Aspirant manschap & Verkeerskundige
  • Senior gebruiker
Reactie #849 Gepost op: 24 oktober 2013, 08:30:09
Goed dat jullie van jullie fouten leren. Hopelijk zien we jullie daar in de toekomst niet meer staan.

Citaat van: dennis-trim link=msg=1213017 date=1382554872
En het blijft naar mijn mening een Feit dat er nog nooit een spotter gewond is geraakt tijdens het beoefenen van zijn hobby/ geen ongeluk of iets dergelijks heeft veroorzaakt, zou dit wel gebeurd zijn dan weet menig mens hier vanaf want vaak zal dat beter nieuws zijn dan het gene waar de hulpdienst naar onderweg was.....

Ik neem aan dat dit niet een argument is om het wel te blijven doen?