@Bovenstaande reacties; Ik denk dat het topic een andere wending krijgt, hetzij vrijwillige brandweer medewerkers.
Maar goed, terugkomend op het onderwerp vind ik het persoonlijk niet hinderlijk dat er "cowboys" of terwijl "112spotters" aanwezig zijn tijdens een incident (hetzij professionele fotografen voor een aantoonbaar relevant doeleind) , daarnaast als ik kijk hoeveel omstanders hun mobieltje erbij pakken is gewoon ontelbaar (maar daar hebben we het niet over).
Waar ik me niet echt in kan vinden zijn soms veelte jonge personen die zich hier al mee bezig houden (en dat gaat het me niet om hun leeftijd, maar slechts gedrag), en laat ik dan niet over het amateuristische beeld praten. En dan kunnen we zeggen; Tja, we moeten jong beginnen met onze hobby.. maar destijds toen ik zelf nog in pampers zat was ik echt niet bezig met het fotograferen van incidenten.
Hetzij in de regio Den Haag en omgeving kom ik genoeg jonge amateurs tegen die de titel "persfotograaf" dragen, en die immers niets niet meer zijn dan een schoolgaande puber bepakt met een camera, met elkaar communiceren door een portofoon terwijl de één 50 meter verder staat (!!??), Tja, daar kan ik me zelfs als burger nog aan irriteren.