Vreemd dat een slachtoffer daarmee bezig is. Als ik op zo'n moment een slachtoffer ben, kan het mij niet boeien of ik op een foto kom, of het ongeval op de voorpagina staat.
Jij misschien niet, maar ik heb genoeg slachtoffers meegemaakt die daar wel mee bezig waren.
Wie zegt dat iedereen dat doet? Er zijn namelijk ook fotografen die zich netjes aan de regels weten te houden. Dan is het toch geen probleem.
Ik zeg nergens dat iedereen dat doet, lees mijn post onder die van Bart nog maar eens.
houd je dan gewoon met je slachtoffer bezig...
't blijft makkelijk praten zonder enige ervaring he...
Al eens al een slachtoffer in 'n autowrak moeten uitleggen waarom er zoveel kinderen moet camera's omheen lopen ?
Of al eens een vader in 'n bekneld voertuig gehad die schreeuwde dat ik/we die kinderen met camera's weg moesten sturen terwijl we z'n zwaargewonde vrouw uit 't wrak probeerden te halen.
Of al eens een boos familielid tegen kinderen zien schreeuwen om ze te laten stoppen met foto's maken terwijl wij met 'n ontklede patient op straat bezig zijn ?
Of al eens huilende slachtoffers gehad die jou smeekten om die kinderen weg te sturen omdat de gebeurtenissen al erg genoeg waren en ze dat er echt niet bij konden gebruiken ?
Dus als je niet weet waar je over praat probeer mij dan niet te vertellen wat ik moet doen.
Dus dat is onzin van die 3 agenten tegen 10 kinderen.
En is 10 niet een beetje heel erg overdreven? En als het er 10 waren, dan moet de politie maar zorgen dat ze niet in de buurt komen, afzetten en assisteren is toch hun taak?
Niks onzin. Je staat versteld hoeveel kinderen er binnen no time terplaatse waren in sommige gevallen, terwijl de politie nog maar met 1 auto tp was en wel iets beters te doen had dan achter die kinderen aan te rennen.
Vraag Jos (90-8) maar eens, die zal bevestigen dat er in onze regio een aantal zeer vervelende indicidenten met die "fotografen" geweest zijn.
Je kunt een lint wel tien keer heen en weer spannen, je hebt altijd de mensen die er onderdoor willen. Of het nu jochies zijn met een fotocamera of gewoon eigenwijze mensen.
Precies.
En ik heb ze ook al op schuurtjes zien staan met 'n telelens, terwijl de politie wel al verschillende linten had gespannen op normaal hoogte.