Ik vind het een beetje een apparte discussie.
Sinds de invoering van C2 is de opkomst van fotograven al een heel stuk minder. omdat het toch niet meer mee te luisteren valt
Vroegauh, toen er nog analoog werd meegeluisterd was het ramptoerisme, en dan noem ik het ook echt ramptoerisme, mensen die alleen al kwamen kijken naar een melding mvele male groter. De mensen die een fototje maken omdat ze een hobby fotografie hebben en een hobby HV worden in dit topic in een keer met de grond gelijk gemaakt.
want ze zijn hinderlijk..
Als wemaster heb ik al vele reacties gehad van ongelukken en meldingen. en willen ze graag foto's hebben. met als compliment "ga zo door, mooie foto's"
en HV diensten? die zijn, zoals 112Max al eerder aanhaalde alleen maar complimenteus. ik kan me wel voorstellen dat als je SO's vol in beeld brengt en online gaat plaatsen, tjah dan ben je fout bezig. Daar heb je gewoon fatsoen voor en dat doe je niet!
en ik kan me voorstellen dat je als famililid niet op fotograven zit te wachten. maar ik had er me voordeel mee. bij een melding hier kwamen ook vrienden/fotograven ter plaatse en dankzij de informatie die zij op de foto hadden kon ik me gerust stellen.!