EHBO post Standdaarbuiten: gevaarlijk of niet?

Auteur Topic: EHBO post Standdaarbuiten: gevaarlijk of niet?  (gelezen 143118 keer)

0 gebruikers (en 7 gasten bekijken dit topic.

Delta

  • AIOS Anesthesie
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,443
  • Arts
Reactie #140 Gepost op: 15 augustus 2007, 11:05:05
Nee, dat is onzin. Toen het misliep op Partyflock krabbelde hij in eerste instantie zelf terug door te beweren dat hij er mee kapte omdat hij op 7 fora tegelijk zat... iemand die hem voor lul wil zetten was gewoon rustig door gegaan, maar het was overduidelijk dat hij daar zelf zat.


Maar ach, hij is iig gewaarschuwd.
Arts  www.alphalog.nl


Brandpreventist

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 18,993
Reactie #141 Gepost op: 15 augustus 2007, 11:24:12
Nee, dat is onzin. Toen het misliep op Partyflock krabbelde hij in eerste instantie zelf terug door te beweren dat hij er mee kapte omdat hij op 7 fora tegelijk zat... iemand die hem voor lul wil zetten was gewoon rustig door gegaan, maar het was overduidelijk dat hij daar zelf zat.


Maar ach, hij is iig gewaarschuwd.

Geen screendumpjes gemaakt toevallig?  ;)




Delta

  • AIOS Anesthesie
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,443
  • Arts
Reactie #143 Gepost op: 15 augustus 2007, 12:12:15
Helaas...
Arts  www.alphalog.nl


tebby

  • Verpleegkundige
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,690
    • mijn hyves
Reactie #144 Gepost op: 15 augustus 2007, 12:54:42
ik vind dat je op deze manier van doen niet alleen zich zelf in kwaad daglicht zet maar ook zijn mede ehbo-ers
flappus  niet elke verandering is een verbetering


ambukampen

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 170
Reactie #145 Gepost op: 15 augustus 2007, 14:38:09
Ambukampen,

Dit is een reactie die hij heeft gekopieerd van het Paramedics weblog waar hij dit ook naar toe heeft gestuurd.
Dit verhaal word eigenlijk meteen weer door zichzelf naar beneden gehaald door het volgende:

Dusst.. het word steeds ingewikkelder allemaal!! 1 ding is zeker: iets klopt er niet :)

Nou ik zal he je eerlijk vertellen ; ik snap er geen bal meer van, wat nu waar is en wat niet. Maar één ding is duidelijk er klopt iets helemaal niet >:D >:D >:D
Ambulancechauffeur,  Verpleegkundige B ambulance, PHTLS, TECC


EHBO-er

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,554
  • Ik denk dat ik denk
Reactie #146 Gepost op: 15 augustus 2007, 17:51:14
slotje ?


SirMark

  • HV-enthousiasteling en werkzaam in de uitvaartbranche.
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 942
Reactie #147 Gepost op: 16 augustus 2007, 00:40:46
Nee hoor, lijkt me niet nodig.. mocht er meer informatie zijn kunnen we dat altijd nog plaatsen.. de discussie loopt toch niet uit de hand?


pros

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 108
    • ambulancecentrum
Reactie #148 Gepost op: 16 augustus 2007, 15:05:37
Uit alles wat je kan lezen lijkt het toch wel duidelijk dat hij zich uitgeeft voor iets wat hij niet is. Dit is gewoon zielig.  >:(

Tracht goed te zijn in wat je wel bent op gelijk welk niveau en je zal veel meer respect krijgen.
Als je liegt over jezelf breng je jezelf op een gegeven moment in een situatie dat je jezelf begint tegen te spreken en je gewoon belachelijk maakt  ::)


Kanarie

  • Gast
Reactie #149 Gepost op: 18 augustus 2007, 20:51:15
Ik heb reactie gehad van X, en dit is zijn reactie:

.................

Hij gebruikt in die account mijn email adres en zet mijn adres, en telefoon nummer er ook nog eens bij.

..................


Zoals hij het nu stelt in zijn reacties en verweren, zouden de meeste dingen kunnen kloppen. Alleen bovenstaand stukje is wel apart. Als je een account aanmaakt met het e-mail adres van iemand anders, dan moet je het wachtwoord van dat mailadres hebben, om het account te activeren, toch?