EHBO post Standdaarbuiten: gevaarlijk of niet?

Auteur Topic: EHBO post Standdaarbuiten: gevaarlijk of niet?  (gelezen 143139 keer)

0 gebruikers (en 18 gasten bekijken dit topic.

peter_730

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 112
Reactie #180 Gepost op: 18 oktober 2007, 11:02:08
En op een ander forum roept dat hij in 20 jaar EHBO werk 98 reanimaties heeft gehad waarvan er 92 het hebben overleefd!! (zie aan het begin van dit onderwerp)

Ik ben bang dat de omgeving het niet zo goed inschatten, het bekende verhaal dat een acteur met een witte jas aan gewoon voor dokter kan spelen in een echt ziekenhuis is toch ook te zot voor woorden (maar wel echt gebeurd)


petervg

  • Gast
Reactie #181 Gepost op: 18 oktober 2007, 18:51:16
Beste Forumbezoekkers,

Ik hoorde via via dat hier meerdere berichten over mij en mijn EHBO-POST te vinden waren...
Ik wil hier graag op reageren :

Ik ben X !

Enkele maanden geleden kreeg ik diverse boze mailtjes van bezoekers van Party-Flock
Op die site zou ik diverse leugen schrijven over EHBO en nog meer dingen .
Ik zou onderandere Trauma arts zijn ???

AL DEZE BERICHTEN ZIJN NIET DOOR MIJ GEPLAATST !!!!!!

Na een en ander speurwerk met medewerking van het team van Party-flock, de politie , enkele familie leden en mijn internet provider ben ik er achter gekomen dat deze berichten ( leugens over mij en mijn post ) geplaatst zijn door de nieuwe vriend van mijn ex vriendin !!!

Haar nieuwe vriend vind het leuk mij min of meer voor schut te zetten en probeert de EHBO-POST
in een kwaad daglicht te stellen.

Ik heb hierop aangifte gedaan tegen hem bij de politie en zij hebben hem inderdaat hievoor voor de rechter moeten verschijnen.
Ook heb ik alle berichten op partyflock die over mij gingen laten verwijderen....
Partyflock heeft hier toen der tijd veel aandacht aan besteed en is overtuigd van mijn onschuld.

WIE BEN IK DAN WEL :

Mijn naam is X, ik ben 40 jaar
Ik woon in Standdaarbuiten een klein dorpje in de buurt van Breda ( noord Brabant )
Mijn beroep is BRAND-VEILIGHEIDSWACHT Bij een bedrijf in Goes-Moerdijk
Al mijn dipoloma's en certificaten heb ik op mijn site gepubliceerd , MEER HEB IK ER NIET !!!
en ik zal ook nooit beweren dat ik er meer heb !!!!!
Ik de avonduren en nacht heb ik een EHBO-POST in ons dorp , hier help ik mennsen met kleine verwondingen
GEWOON EHBO DUS !!!  ik ben geen arts !!
Sinds de start van deze EHBO-POST eind 2005 heb ik nu 127 mensen kunnen helpen met kleine verwondingen.
Onder deze 127 mensen zitten 4 reanimatie's waarvan 3 succesvol, de 4e is helaas overleden door een gescheurde ader bij het hart. ( Hier hielp dus geen reanimeren meer )
Ik rij regelmatig met de brandweer mee naar ongevallen en verleen daar eerste hulp in afwachting van de Ambulance.
Buiten het gedoe wat de vriend van mijn ex heeft geplaatst op internet zijn er nog nooit klachten binnen gekomen
over mij of mijn EHBO-POST !!!!!

Ik hoop dan ook van harte dat ik met dit bericht de forum bezoekkers een beetje gerust kan stellen.......

Ik heb sinds 29-04-1998 mijn EHBO diploma , met alles erop en eraan , en ben sinds 1 jaar vrijwilliger bij het Rode Kruis.
Ervaring genoeg dus om EHBO volgens de regeltjes te verrichten toch ??? ......

Als jullie nog vragen aan mij hebben mail ze dan ALSJEBLIEFT naar me !!!
ik wil ze graag beantwoorden :
AUB niet bellen !!! ik werk namelijk momenteel op een bedrijf waar we geen telefoons mee mogen nemen i.v.m. explosie gevaar !!!

Hier volgen mijn gegevens :

EHBO-POST Standdaarbuiten
X
E-mail : info@ehbo-post-standdaarbuiten.nl
Website :  www.ehbo-post-standdaarbuiten.nl


bericht aangepast (vette tekst weggehaald)

Palmpie
mod


fire dept vincent

  • Gast
Reactie #182 Gepost op: 18 oktober 2007, 18:57:23
het staat allemaal al best lang op je site ... is het niet een beetje raar dat het nu pas weg is gehaald?  ::)


petervg

  • Gast
Reactie #183 Gepost op: 18 oktober 2007, 19:06:34
het staat allemaal al best lang op je site ... is het niet een beetje raar dat het nu pas weg is gehaald?  ::)

Op mijn site is niks weggehaald hoor !!! alles wat op mijn site staat klopt,
Ik had het over de site van Partyflock, hier heeft het een hele tijd opgestaan maar is toen der tijd , nadat ik bij partyflock bewezen heb dat deze berichten niet van mij af kwamen , gewist door Partyflock.
Politie en Justitie zijn bezig geweest met die vriend van mijn ex en hij is hiervoor inmiddels gestraft.

Groetjes
X


fire dept vincent

  • Gast
Reactie #184 Gepost op: 18 oktober 2007, 19:09:14
Op mijn site is niks weggehaald hoor !!! alles wat op mijn site staat klopt,
Ik had het over de site van Partyflock, hier heeft het een hele tijd opgestaan maar is toen der tijd , nadat ik bij partyflock bewezen heb dat deze berichten niet van mij af kwamen , gewist door Partyflock.
Politie en Justitie zijn bezig geweest met die vriend van mijn ex en hij is hiervoor inmiddels gestraft.

Groetjes
X


ja sorry ik bedoelde je partyflock ook  ;)


petervg

  • Gast
Reactie #185 Gepost op: 18 oktober 2007, 19:13:41
ja sorry ik bedoelde je partyflock ook  ;)  

De valse peter van gaal naam op partyflock is door hun ook meteen verweiderd !!!
Die vriend van mijn ex gebruikte mijn naam om me zwart te maken bij iedereen.

A.S. zaterdag 20-10-2007 sta ik op de party Jumping Nation 4 ( een jump party ) in Standdaarbuiten ( Timberwolfstraat ) vanaf 21 uur !
Ik nodig iedereen hierbij uit te komen kijken , dan kan ik je laten zien wat ik wel en niet kan en bij me heb om EHBO te verrichten.....
voor de geintresseerde heb ik dan ook nog wel het adres van de vriend van mijn ex !!!  hihihi


Groetjes
X


fire dept vincent

  • Gast
Reactie #186 Gepost op: 18 oktober 2007, 19:15:27
oke  :) heb je ook msn oid.?

gr.


petervg

  • Gast
Reactie #187 Gepost op: 18 oktober 2007, 19:18:19
oke  :) heb je ook msn oid.?

gr.

Ja hoor , heb ik ook !!!

a-sar@live.nl

ik wil jullie graag tewoord staan om dit misverstand uit de wereld te helpen.
Ik erger me groen en geel om die eikel !!!
Jammer dat hij zo ver weg woond ( limburg ) anders .........


fire dept vincent

  • Gast
Reactie #188 Gepost op: 18 oktober 2007, 19:20:21
Ja hoor , heb ik ook !!!

a-sar@live.nl

ik wil jullie graag tewoord staan om dit misverstand uit de wereld te helpen.
Ik erger me groen en geel om die eikel !!!
Jammer dat hij zo ver weg woond ( limburg ) anders .........


ik ga even tanken spreek je zo  O0


petervg

  • Gast
Reactie #189 Gepost op: 18 oktober 2007, 19:42:04
DIt is de 2e keer dat ik een forum bezoek ,
en alle 2 x om een en ander recht te zetten wat mijn ex en haar vriend vermeld hebben.
Ze hebben mijn naam als inlognaam gebruikt en mij zo geprobeerd in e kwaad daglicht te stellen....

Ik bezoek normaal nooit geen forums omdat ik daar helaas geen tijd voor heb i.v.m. mijn werk en de EHBO-POST.
Ik hoop echt dat ze van hun aanhouding door de politie iets geleed hebben en dat ik nu voorgoed van ze af ben....