Da's wel de makkelijkste oplossing ja, gewoon weglopen....
Niemand vraagt je dezelfde zaken te herhalen, maar gewoon antwoord te geven op overige vragen die gesteld worden.
Dat al die berichten door iemand anders zijn geplaatst heb je inderdaad al meerdere malen verteld dus daar hoeft niemand meer iets over te vragen, dat is gewoon aan de persoon om dat te geloven of niet.
Maar op andere zaken kan je wel toch gewoon antwoord geven, zoals over dat uniform, je schrijft mij net dat je die overal inclusief die jas van de ambulancedienst hebt gekregen. Het lijkt mij sterk dat 'n ambulancedienst ambulance kleding gaat met 't woord EHBO op de rug gaat aanschaffen om uit te delen aan overijverige ehbo'ers.
Ook een ambulancedienst zelf houdt niet van wannabe gedrag en 't lijkt mij erg sterk dat ze dat in de hand gaan spelen door dergelijke kleding te verschaffen.
En dan noem als je voorbeeld dat de afhaaldienst ook 'n soortgelijke kleur gebruikt, en dat kan dan best, maar 't grote verschil is dat die afvaldienst zich enkel bezichhoudt met afvalverwerken, en dat die mannetjes achter 'n herkenbare vuilnisauto aan lopen, en niet met "medische koffers" en 'n scannertje achter de ambulance aanscheuren naar de ongevallen.
Dat dat argument gaat hier niet op.
En dan zeg je dat de kleuren niet uitmaakt, het gaat om de logo's die erop staan. Denk je echt dat mensen die net 'n zwaar ongeval gehad hebben en iemand in ambulancekleuren zien op die kleine logo'tjes gaat letten en denken van "ow wacht eens, dat is geen star of life maar een ehbo kruisje, dan moet 't wel iemand anders zijn" ,lijkt me niet toch...
OK mijn laatste bericht dan met al je antwoorden :
De oveall en jas heb ik gekregen van een ambulance dienst , zij sponsoren mij met kleding en uiteraard is deze kleding ZONDER LOGO"S EN TEXTEN , de text EHBO heb ik er zelf op laten maken !!!!
Wat de kleuren betreft :
Als er een aanrijding gebeurt, en de vuilnisophaaldienst uit Roosendaal die ik al eerder noemde komt langs en als een ramptoerist staat te kijken , dan kan een slachtoffer denken , er is iemand van de ambulance !!! dat klopt
Het fijt is dat dergelijke kleding door iedereen gedragen mag worden , zolang je er maar geen AMBULANCE of iets anders op hebt staan .
Het zijn de logo's die maken wat je bent , niet de overall.
Ik heb inmiddels begrepen uit reacties in mijn email dat er tientalle plaatsen zijn waas vuilnis ophalers de zelfde kleding dragen als de ambulance !!! zelfs in de grote steden
wat betreft het Wannebee gedrag waar jij het over hebt , tot nu toe heb ik van de ambulance dienst uit mijn regio alleen positieve reacties gekregen op mijn hulpverleningen !!! en niet alleen van hen , ook van politie en brandweer....
Ik weet niet uit welke regio jij komt maar hier vinden ze het juist fijn als ehbo-er de eerste hulp doen en dan het slachtoffer overdragen aan de ambulance, het gebeurt hier zelfs dat ze na afloop nog netjes bellen naar de EHBO post om verlag uit te brengen over hoe het gaat met de patient ! ( uiteraard is privacy gewaarborgd en noemen ze geen namen ! )
Ik hoop dat ik nu al julle vragen heb beantwoord ,
mocht dat niet zo zijn mail me dan even oke , dan hoef ik niet steeds op dit forum te gaan zoekken en krijg je persoonlijk bericht vanmij
Groetjes
EHBO-POST Standdaarbuiten
info@ehbo-post-standdaarbuiten.nl
( nog ff een reactie op Peter_730 )
Dat ik er ineens mee stopte bij Partyflock en Paramedic online heeft de zelfde rede als dit forum
Ik heb mijn zegje gedaan en ben eerlijk geweest , aan jullie om mij wel of niet te geloven ,
Jullie kunnen mij altijd mailen voor vragen.......
Wat dat berichtje in mijn gastenboek betreft , mijn gastenboek is alleen voor leuke reacties , ik vond die van Peter_730 niet bepaald leuk te noemen ....... maar oke , smaken verschillen blijkbaar.......
Ik wens iedereen het allerbeste .....
Groetjes