EHBO post Standdaarbuiten: gevaarlijk of niet?

Auteur Topic: EHBO post Standdaarbuiten: gevaarlijk of niet?  (gelezen 143325 keer)

0 gebruikers (en 8 gasten bekijken dit topic.

kamphuis

  • Gast
Reactie #270 Gepost op: 3 februari 2008, 21:22:26
Als je 't topic een beetje gelezen had wist je dat "de heisa" gemaakt werd niet vanwege z'n uitrusting maar van alle leugels die betreffende persoon overal op internet zette, dingen als "ik ben trauma-arts" enzo, daar viel iedereen toen over.

Karim, als JIJ het topic goed gelezen had, dan had je twee dingen geweten:
1- de discussie over de "leugens" is allang gestopt (verstomd na de tv-uitzending)
2- er is een discussie ontstaan over de uitrusting.

Ik heb geschreven: "Ik vind het ONVOORSTELBAAR dat forumlezers zo'n heisa maken over de uitrusting van een ehbo-er."

Wil je in het vervolg zorgvuldiger zijn met het reageren op mijn postings?


EHBO-er

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,554
  • Ik denk dat ik denk
Reactie #271 Gepost op: 3 februari 2008, 21:40:50
Om te voorkomen dat deze ehbo-er brokken maakt is het handiger om hem goed te begeleiden, misschien iets voor de plaatselijk huisartss/ ambulancedienst? ;-)

Dit is constructief werken aan het ombuigen van een ongewenst gedrag....


Jim

  • Ambulanceverpleegkundige & anesthesiemedewerker
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 647
  • When in doubt, knock'em out
Reactie #272 Gepost op: 3 februari 2008, 22:03:30
Dit is constructief werken aan het ombuigen van een ongewenst gedrag....

Daar ben ik het dus mee eens. Ik vind hem nou niet echt het voorbeeld van een EHBO'er die 100% weet waar hij mee bezig is.