EHBO post Standdaarbuiten: gevaarlijk of niet?

Auteur Topic: EHBO post Standdaarbuiten: gevaarlijk of niet?  (gelezen 144567 keer)

0 gebruikers (en 2 gasten bekijken dit topic.

Delta

• AIOS Anesthesie
  • Senior gebruiker
  • Arts
Reactie #430 Gepost op: 26 december 2009, 07:59:53
Waarom heeft hij in godsnaam een nummer op zijn dak. En let wel; nummer 03 dus er zijn er meer!  ;D

Hij heeft ook een EHBO scooter en brommer.
Arts  www.alphalog.nl

multidisciplinairtje

• Forum gebruiker
  • PolBrAmb
Reactie #431 Gepost op: 27 december 2009, 13:30:55
Goed, ik zag het topic en was geďnteresseerd door de naam, na pagina 1 tot en met 9 helemaal gelezen te hebben, daarna om de twee pagina's....kwam ik aan bij REAGEER.......

Wow, hij is denk ik niet gevaarlijk, maar een geweldig interessant studie-object. Verbazingwekkend dat deze man nog niet ontdekt is door een psychologie student die af wil studeren......... ::)

CMKmaat

• What does this button do?
  • Senior gebruiker
  • Geen spoed wel politie? Naambellen! Bel 0900-TUIG
Reactie #432 Gepost op: 30 december 2009, 11:49:37
Kan het niet anders dan eens zijn hiermee.
Als ik een snee in mijn vinger heb en ik zie die auto rijden zal ik hem ook zeker om een pleister vragen. Ik denk dat Peter er geen problemen mee heeft om die deskundig om te leggen.

En mocht er (een ander uiterste) een AED nodig zijn ....  het zal me jeuken hoe degene er uit ziet die een AED op de juiste manier onder de juiste omstandigheden gebruikt.
Wij zorgen dag en nacht voor de fysieke beveiliging van de te beschermen belangen van de defensieonderdelen binnen het koninkrijk der Nederlanden.

Delta

• AIOS Anesthesie
  • Senior gebruiker
  • Arts
Reactie #433 Gepost op: 30 december 2009, 21:37:30
Beetje lullig? Misschien.
Maar hij wordt wellicht wel met zijn neus op de feiten gedrukt. Zelf zegt hij nooit negatief commentaar te hebben gehad: nu krijgt hij dat, en besteedt een kliometer webpagina vol spelfouten waarom andere wagens meer op een ambulance lijken. Dat zijn directe buren blij met hem zijn zegt mij niet zo veel. Ik heb al te veel van hem gezien waarmee hij zichzelf zo ongeloofwaardig maakt dat hij maar beter kan stoppen.

Deze man schiet door in zijn hobby, en dat is gevaarlijk: Voor hemzelf, omdat hij 1 schadeclaim nooit meer te boven komt (de verzekering dekt dit nl. niet, én een medische claim loopt al snel in de tonnen), en voor anderen die hij behandelt + die auto.

Edit: zie nogmaals: http://www.hulpverleningsforum.nl/index.php/topic,18835.msg513368.html#msg513368
Arts  www.alphalog.nl

Ba(a)s

• Senior gebruiker
Reactie #434 Gepost op: 3 januari 2010, 01:03:42
Zou Peter niet een hele goede photoshopper zijn? Op elke foto staat hij in dezelfde positie, handen in zijn zij..

En is dit misschien niet precies wat hij wil? Misschien is alles wel nep, heeft hij een paar foto's gemaakt waarbij hij zijn eigen genaaide ambulancepak aan heeft gedaan en naar een incident is gereden? En nu wordt hij besproken op een forum waar iedereen hem levensgevaarlijk vindt. Misschien heeft hij wel de lol van z'n leven..
You flyin' with me? You better wear your seatbelt..

tebby

• Verpleegkundige
  • Senior gebruiker
    • mijn hyves
Reactie #435 Gepost op: 3 januari 2010, 01:10:09
nee dit is niet nep
hij is namelijk bij een programma van wendy van dijk geweest waar hij een AEd kreeg van de gemeente
verschillende keren op omroepbrabant
en bij de wereld draait door
flappus  niet elke verandering is een verbetering

Ba(a)s

• Senior gebruiker
Reactie #436 Gepost op: 3 januari 2010, 01:41:50
hij is namelijk bij een programma van wendy van dijk geweest waar hij een AEd kreeg van de gemeente
verschillende keren op omroepbrabant
en bij de wereld draait door

Enig idee of ik dit terug kan zien?
You flyin' with me? You better wear your seatbelt..

Live

• Senior gebruiker
  • pay it forward
    • Hulpverleningsforum
Samen sterk in de hulpverlening!

strongbow

• Iets met een grote gele bus
  • Senior gebruiker
  • Don't worry, be happy!
Reactie #438 Gepost op: 3 januari 2010, 03:47:08
Op elke foto staat hij in dezelfde positie, handen in zijn zij..

Tja....  ::)
Rust zal je redden....  BLS/AED/PBLS instructeur

EHBO-er

• Senior gebruiker
  • Ik denk dat ik denk
Reactie #439 Gepost op: 18 januari 2010, 23:26:54
eigenlijk zie ik niet wat deze meneer fout doet?

Ik ga met je betoog mee