EHBO post Standdaarbuiten: gevaarlijk of niet?

Auteur Topic: EHBO post Standdaarbuiten: gevaarlijk of niet?  (gelezen 143105 keer)

0 gebruikers (en 7 gasten bekijken dit topic.

Christian010

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,829
Reactie #70 Gepost op: 11 juli 2007, 23:04:27
Ik val van de éne verbazing in de andere.... :-X

Voor mij is het wel duidelijk dat deze man een heeeeelee grote duim heeft  :|


fire dept vincent

  • Gast
Reactie #71 Gepost op: 11 juli 2007, 23:17:12
Ik val van de éne verbazing in de andere.... :-X

Voor mij is het wel duidelijk dat deze man een heeeeelee grote duim heeft  :|

ja en ook een heeeeeeeeeeelee grote buik waar hij denk ik al zijn fabeltjes uit haalt :P


Karim

  • Gast
Reactie #72 Gepost op: 12 juli 2007, 04:18:38
Hebben jullie al in zijn gastenboek gelezen? Hij wordt hartelijk bedankt voor zijn hulp door diverse proffessionele hulpverleners! Oa. door een trauma-arts van de Life-liner. Hoe zien jullie dat??
http://ehbo-post.write2me.nl/

Als dikke onzin.

Ik kan ook op m'n eigen weblog onder 'n andere naam berichten gaan achterlaten, dus dat heeft ie gewoon zelf allemaal geschreven onder valse namen, om er dan vervolgens onder z'n eigen naam weer op te antwoorden.

Want zeg nou zelf, is dit iets wat 'n MMT arts tegen 'n dergelijk figuur zou zeggen :

Je doet super-goed werk als vrijwilliger.
Veel van mijn collega's op de Ambulance zeggen dat je vooral zo door moet gaan...
Waren er maar meer EHBO-ers zoals jij,
Dat zou voor ons trauma-team en de Ambulance een stuk gemakkelijker zijn.

Door jou inzet, vooral bij aanrijdingen, zijn de slachtoffers nog sneller in een ziekenhuis voor behandeling.
Alleen al omdat jij het voorwerk doet, zoals het verbinden van wonden.

Als wij naar een ongeval vliegen bij jou in de buurt, zeggen ze hier al, "zou peter al bezig zijn ?"
Kortom, wij hopen nog lang gebruik van jou te kunnen maken al EHBO-er.

Heel veel succes met je hobby Peter !
GA VOORAL ZO DOOR !!!

Groetjes en tot bij het volgende ongeval....
Marion Beckers
Trauma-arts op de Lifeliner 2
ANWB Medical Air Assistance Rotterdam.



Right....  ::)

Ik zou het nog eerder geloven als de koningin hem zou bedanken voor de koffie ofzo....


Delta

  • AIOS Anesthesie
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,443
  • Arts
Reactie #73 Gepost op: 12 juli 2007, 04:54:13
Tjuus... dit wordt echt bijna psychiatrisch.
Arts  www.alphalog.nl


RAdeR

  • Hoofd Rode Kruis Noodhulpteam, BLS instructeur
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 14,616
Reactie #74 Gepost op: 12 juli 2007, 09:01:50
Op de site van de ehbo-vereniging Standaarbuiten:

Tevens heeft onze vereniging een eigen Instructeur Eerste Hulp en Lotus.
Deze functies worden vervuld door Paulien Hokke (Instructeur Eerste Hulp) en X(lotus).
http://www.ehbostanddaarbuiten.nl/ehbovereniging/bestuur/report.html
 :-X


Jet

  • Gast
Reactie #75 Gepost op: 12 juli 2007, 11:46:55
Deze persoon moet voor onze en zijn eigen veiligheid uit zijn 'functie' worden ontheven.
Laat een paar potige, kundige mensen hem maar uitleggen (voor zover dat lukt, want ik denk dat daar een heikel punt ligt) dat dit echt zo niet kan.
Dat dhr. zich nb uitgeeft voor arts is voldoende reden om achter het hele reilen en zeilen van hem een punt te zetten. Ik vraag mij dan ook af in hoeverre dit van hoger hand kan worden bespoedigd, want iedere dag dat deze man mensen in gevaar brengt is er een te veel!

JC


Delta

  • AIOS Anesthesie
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,443
  • Arts
Reactie #76 Gepost op: 12 juli 2007, 11:58:42
Weet je waar ik ineens bang voor ben? Dat deze man een (milde) geestelijke handicap heeft... iets wat heel zijn dorp weet en waar heel zijn dorp mee om kan gaan... hem in de waan laten, (foutloze) berichtjes in zn gastenboek achterlaten om hem het gevoel te geven goed bezig te zijn en hem Lotus noemen omdat hij wel eens helpt bij de lessen... Het dorp is er klein genoeg voor: weinig kans dat daar per ongeluk iemand naar binnen strompelt die echt iets ergs heeft.



T zou een hoop verklaren.
Arts  www.alphalog.nl


Ehv-er

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 676
Reactie #77 Gepost op: 12 juli 2007, 12:10:35
;D ;D ;D ;D ;D ;D je hebt gevoel voor humor


Rescue

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 4,278
Reactie #78 Gepost op: 12 juli 2007, 12:51:11
Deze persoon moet voor onze en zijn eigen veiligheid uit zijn 'functie' worden ontheven.
Laat een paar potige, kundige mensen hem maar uitleggen (voor zover dat lukt, want ik denk dat daar een heikel punt ligt) dat dit echt zo niet kan.
Dat dhr. zich nb uitgeeft voor arts is voldoende reden om achter het hele reilen en zeilen van hem een punt te zetten. Ik vraag mij dan ook af in hoeverre dit van hoger hand kan worden bespoedigd, want iedere dag dat deze man mensen in gevaar brengt is er een te veel!

JC



Ik zal bij deze een brief naar IGZ laten uitgaan, en een melding doen, dat deze man, zich uitgeeft op diverse fora als Arts, adviezen aan burgers geeft en daarmee de patientveiligheid in gevaar brengt..
Als Delta gelijk heeft, komt dat dan vanzelf naar voren..


hv-engeltje

  • brandweervrouw, instructeur EHBO - brandweer en aanverwante zaken
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 189
  • Instructeur: van alle markten thuis
Reactie #79 Gepost op: 12 juli 2007, 15:37:07
Nu ik het hele verhaal gelezen heb (en dat is een behoorlijk stuk hoor jongens) bekruipt me het gevoel dat dit inderdaad een meneer is die teveel wil en te weinig kan. Maar wie kent ze nu niet? EHBO'ers die meer willen dan ze kunnen.
En gelukkig zijn er nog meer weldenkende mensen hier op het forum en dus in de praktijk aanwezig O0

Is het geen idee om eens contact op te nemen met zijn kaderinstructeur? Die is uiteindelijk mede verantwoordelijk voor de geldigheid van meneer zijn diploma...
It's me!