EHBO post Standdaarbuiten: gevaarlijk of niet?

Auteur Topic: EHBO post Standdaarbuiten: gevaarlijk of niet?  (gelezen 143133 keer)

0 gebruikers (en 15 gasten bekijken dit topic.

Brandpreventist

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 18,993
Reactie #130 Gepost op: 14 augustus 2007, 10:39:16
(...)
Op dit moment is het (bij mij dan) zo wantrouwend dat ik een vermoeden heb dat Paulien op dit forum eigenlijk X is.  (...)

Kijk even op: http://www.ehbostanddaarbuiten.nl/ehbovereniging/bestuur/report.html Paulien bestaat echt!  ;)


Peter is zelf instructeur: http://www.ehbostanddaarbuiten.nl/ehbovereniging/bestuur/report.html

Citaat

(...)
Instructeur en lotus


  Paulien Hokke

  X


(...)


ambukampen

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 170
Reactie #131 Gepost op: 14 augustus 2007, 10:53:34
Het volgende heb ik in zijn gasten boek geplaatst:

Peter,
ik volg jou nu al een geruime tijd. Ik zou graag eens willen weten hoe jij aan de uitspraak komt en waarom je blijft volhouden dat jij trauma arts bent geweest. Bij diva controles die er is gedaan omtrent je registratie als trauma arts( BV BIG e.d) blijkt dat jij helemaal niet staat geregistreerd. Ook al ben je niet meer in functie het is toch vreemd dat je niet staat ingeschreven.
Dan nog het volgende:
Er stond een berichtje van een traumarts  LL2 in jou gastenboek, alleen deze is verwijderd?
Waarom? Of heb jij zelf dat berichtje geschreven? Want ook deze naam hebben we nagetrokken en deze arts is ook nergens te vinden, in geen enkele registratie.

Ohohohoh X waar ben jij nu toch mee bezig.
Geef nu toch eens duidelijke uitleg hoe het nu precies zit!!!!!



wacht af wat het anwoord is en hoelang het er op staat. ::)
Ambulancechauffeur,  Verpleegkundige B ambulance, PHTLS, TECC


peter_730

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 112
Reactie #132 Gepost op: 14 augustus 2007, 12:53:24
Kijk even op: http://www.ehbostanddaarbuiten.nl/ehbovereniging/bestuur/report.html Paulien bestaat echt!  ;)


Peter is zelf instructeur: http://www.ehbostanddaarbuiten.nl/ehbovereniging/bestuur/report.html


Ik twijfel niet aan die website maar aan het bericht van Paulien hier op het forum. Je hebt niet veel fantasie nodig om te bedenken dat misschien X hier achter zit. (als dat niet zo is dan natuurlijk excuus voor alle partijen).
X heeft al menig sterk verhaal laten horen.


Druifje

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 372
  • Je leeft maar zo kort en je bent zo lang dood.....
Reactie #133 Gepost op: 14 augustus 2007, 13:15:09
Ik kan (gelukkig) vertellen dat deze meneer niet lid is van het Rode kruis Breda.  En voor ik zo ver weet ook niet van Rode Kruis afdeling Roosendaal.

Martin

Tja Martin, heb zojuist even op zijn site gekeken en zie daar een legitimatiebewijs van het RK Roosendaal....
De dingen waar ik tegen ben, die ben ik liever voor.....


Brandpreventist

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 18,993
Reactie #134 Gepost op: 14 augustus 2007, 13:20:15
Ik twijfel niet aan die website maar aan het bericht van Paulien hier op het forum. Je hebt niet veel fantasie nodig om te bedenken dat misschien X hier achter zit. (als dat niet zo is dan natuurlijk excuus voor alle partijen).
X heeft al menig sterk verhaal laten horen.

Gezien de info die wij kunnen zien vermoed ik dat het wel Paulien is.... ;) Stuur Paulien anders een mail... Het adres is te vinden op: http://www.ehbostanddaarbuiten.nl/  :)


peter_730

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 112
Reactie #135 Gepost op: 14 augustus 2007, 13:31:19
Gezien de info die wij kunnen zien vermoed ik dat het wel Paulien is.... ;) Stuur Paulien anders een mail... Het adres is te vinden op: http://www.ehbostanddaarbuiten.nl/  :)

Kijk, deze achtergrondkennis heb ik natuurlijk niet.  ;)  

Maar dan blijf ik het toch nog raar vinden van zo'n vereniging dat ze het toestaan, dat hij hun( de vereniging) betrekt op zijn site.


SwimmY

  • Gast
Reactie #136 Gepost op: 14 augustus 2007, 15:46:55
Pff... Raar dat dit soort dingen gebeuren. Iemand kan wel blijven beweren dat hij Trauma-arts is, maar als iemand hem nou vragen stelt over wat hij zou doen als dit of dat aan de hand is... bijvoorbeeld een échte traumaarts, dan komt de aap toch wel uit de mouw?  ^-^
Ik vind het heel erg dat die X zoiets zegt eigenlijk. Straks als er een keer écht iets ergs gebeurd in Standdaarbuiten, dan verwachten mensen veel van hem terwijl hij eigenlijk bijna niks kan doen.  :-X
Ik ga toch ook niet zeggen dat ik mijn EHBO-diploma heb omdat ik er wel iets vanaf weet, terwijl ik hem helemaal niet heb.. ???

edit-> ik heb het even iets duidelijker gemaakt.. ;)


peter_730

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 112
Reactie #137 Gepost op: 14 augustus 2007, 19:51:22
Het volgende heb ik in zijn gasten boek geplaatst:

Peter,
ik volg jou nu al een geruime tijd. Ik zou graag eens willen weten hoe jij aan de uitspraak komt en waarom je blijft volhouden dat jij trauma arts bent geweest. Bij diva controles die er is gedaan omtrent je registratie als trauma arts( BV BIG e.d) blijkt dat jij helemaal niet staat geregistreerd. Ook al ben je niet meer in functie het is toch vreemd dat je niet staat ingeschreven.
Dan nog het volgende:
Er stond een berichtje van een traumarts  LL2 in jou gastenboek, alleen deze is verwijderd?
Waarom? Of heb jij zelf dat berichtje geschreven? Want ook deze naam hebben we nagetrokken en deze arts is ook nergens te vinden, in geen enkele registratie.

Ohohohoh X waar ben jij nu toch mee bezig.
Geef nu toch eens duidelijke uitleg hoe het nu precies zit!!!!!



wacht af wat het anwoord is en hoelang het er op staat. ::)



Helaas ambukampen,

Je bericht is gecrasht op de digitale snelweg. Je vraag staat niet meer in zijn gastenboek, wel een vraag over een lotusopleiding


ambukampen

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 170
Reactie #138 Gepost op: 15 augustus 2007, 07:31:46
Ik heb reactie gehad van X, en dit is zijn reactie:

Mijn naam is X
ik kan U vertellen dat ik zelf NOG NOOIT op een forum geweest ben !!!!!
Al deze berichten zowel op partyflock, en diverse andere forums zijn geplaatst door de nieuwe vriend van mijn EX !!!!
een en ander heb ik ook doorgegeven aan Partyflock , zij hebben daarop het account geblokkeerd.
Ik heb zelfs een copy van mijn paspoort moeten sturen naar Partyflock om zo aan te tonen dat ik ik ben , en niet de nieuwe vriend van mijn ex.
Ook alle andere bekende forums ( met name dieren dorums ) zijn al benaderd door mij met het verzoek de gegevens te verweideren..
De nieuwe vriend van mijn ex probeer mij zo helemaal zwart te maken wat hem aardig lukt vind ik.
Regelmatig wordt ik per email en telefoon lastig gevallen door mensen die mijn opmerkingen lezen op eem van de forums.
wordt hier helmaal gestoord van.....
Inmiddels heb ik aangifte tegen de nieuwe vriend van mijn ex gedaan.
Hij maakt acounds aan onder mijn naam en  probeert zo mij van mijn EHBO werk af te houden.
Hij gebruikt in die account mijn email adres en zet mijn adres, en telefoon nummer er ook nog eens bij.
Hij verzint er vanalles bij om mij zo in de problemen te brengen.....
Ik ben GEEN arts maar alleen EHBO-er !!!!! ik heb ALLEEN de diplomas die op mijn site staan !!!
De rest verzint die gast er zomaar bij om mij dwars te zitten.
Ik bezoek normaal nooit geen forums ,omdat ik daar helemaal geen tijd voor heb.
Wat betreft de dierensite Animal Search And Rescue ( A-SAR ) dit is ALLEEN maar een site !!! verder niets !!!
Die vriend van mijn ex heeft er vanalles bij verzonnen , ik heb zelfs al de belasingdienst aan de deur gehad omdat ze dachten dat ik inkomsten had daarvan.
Ik heb ze kunnen aantonen dat A-SAR alleen maar een website is , en dat ik daarmee mensen help met vragen over dieren....
Ik heb in het verleden wel op een dierenambulance gereden en vrijwilligerswerk gedaan voor de dierenbescherming in en om Heerlen.
vandaar die ervaring met en over dieren.

dus :
www.a-sar.nl  en  
www.ehbo-post-standdaarbuiten.nl  
zijn WEL mijn websites !!!.

Dus als jullie mij ergens op een forum zien
trap er dan niet in  DIT BEN IK NIET !!!!!!!
maar het is die vriend van mijn ex.
Voor meer info kun je contact met mij opnemen :
info@a-sar.nl
info@ehbo-post-standdaarbuiten.nl

 Bron: http://paramedic.web-log.nl/paramedic/2007/07/peter_van_gaal.html

Ik hoop dat dit echt de waarheid is, zoja  dan vind ik dit zeer heftig!!!! :o :o
Maar wat ik wel erg vreemd vind is dat hij het bericht in zijn gastenboek van "de trauma arts LL2"wel erg lang heeft laten staan. Als dit bericht toch niet klopt , en dat weet hij meteen, verwijder je het toch???
Ambulancechauffeur,  Verpleegkundige B ambulance, PHTLS, TECC


SirMark

  • HV-enthousiasteling en werkzaam in de uitvaartbranche.
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 942
Reactie #139 Gepost op: 15 augustus 2007, 08:14:35
Ambukampen,

Dit is een reactie die hij heeft gekopieerd van het Paramedics weblog waar hij dit ook naar toe heeft gestuurd.
Dit verhaal word eigenlijk meteen weer door zichzelf naar beneden gehaald door het volgende:

Peter heeft via de telefoon tegen mij verklaard dat hij idd. trauma arts is geweest en op een trauma heli in Aken (duitsland) heeft gevlogen. Later geeft hij aan dat een nieuwe partner van zijn ex dit heeft beweerd op een forum....maar die heb ik niet aan de telefoon gehad???!!!??? Zo zie je dat mensen als het te heet wordt onder hun voeten rare sprongen maken.

Dusst.. het word steeds ingewikkelder allemaal!! 1 ding is zeker: iets klopt er niet :)