EHBO post Standdaarbuiten: gevaarlijk of niet?

Auteur Topic: EHBO post Standdaarbuiten: gevaarlijk of niet?  (gelezen 143127 keer)

0 gebruikers (en 10 gasten bekijken dit topic.

Jeroen!

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,547
Reactie #160 Gepost op: 16 september 2007, 10:50:35
Dit vind ik ook erg ongeloofwaardig, zijn gastenboek werd eind april geopend....en begin mei al een reactie van de Redactie van SBS, met de mededeling dat ze misschien eens langs komen...  right ;) doe zouden dat nooit via een gastenboek doen. Op zijn minst mailen of een belletje....

Naam SBS6 hart van ned...
Woonplaats Hilversum
Land Nederland
Geslacht Man
E-mail hart@sbs.nl
Homepage www.sbs6.nl  
Datum 08-05-2006 om 09:41:10

Hallo Peter,

leuk inititief die EHBO post maar de site is wel een tikkie druk... Maar smaken verschillen. wellicht dat we eens langs komen.

We nemen nog wel contact op

Redactie
 
  Reactie van Peter

Beste SBS6 redactie,

We zijn nog volop bezig aan de site, een en ander wordt nog veranderd.
Maar omdat het een GRATIS site is , staat er ( helaas ) zo veel reclame op.
Bedankt voor jullie reactie !

Groetjes
X


Delta

  • AIOS Anesthesie
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,443
  • Arts
Reactie #161 Gepost op: 16 september 2007, 16:15:08
Zijn verweer over het partyflockforum ('dat is de vriend van mijn ex') slaat ook nergens op: toen hij door de mand viel krabbelde hij ontzettend terug op een manier waaruit duidelijk bleek dat hij het zelf was (ik ben te druk bezig op andere fora etc.)
Arts  www.alphalog.nl


Pleegje_

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,160
Reactie #162 Gepost op: 17 oktober 2007, 09:43:47
Ik las het volgende op het ambulanceforum:

Citaat
Jverige super-EHBO'er wordt bij lift verrast

Sneller dan brandweer en ambulance isX uit Standdaarbuiten op zijn scootertje bij ongevallen in de directe omgeving. Een ongeval met beknelling op de A17? Wedden dat het felgele uniform van Van Gaal als eerste ter plaatse is? "Dan hou ik de nek vast tot de ambulance er is.".

Eind 2005 begon hij aan huis een EHBO-post. Voor de hartdefibrillator snorde hij eerst altijd langs de Blomhof. "Maar daar was de deur ook niet altijd open. Inmiddels zijn er al 127 gevalletjes langs geweest. Meestal komen ze om een pleister of verbandje."

Al die ijver was Linda van Aart van de vrijwillige brandweer Standdaarbuiten/Noordhoek niet ontgaan. Via het programma 'Heel Holland helpt' met Wendy van Dijk kwam ze in een studio terecht en lag er een gouden pasje onder haar stoel. De formule zegt dat de gelukkigen met dat pasje duizend euro mogen spenderen aan iemand die veel goed doet voor de gemeenschap. Daar hoefde Linda niet lang over na te denken.

Woensdagmiddag ging in huize Van Gaal de pacer af. "Ik zag een melding dat een bewoner in De Blomhof in de lift onwel was geworden. Met mij scheurde ook de brandweer met sirenes al die kant op." Tot zijn stomme verbazing stapte baas Ron Hak met een AED-koffertje uit de lift met in zijn kielzog een aantal ondernemers, dat hem een hele berg cadeaus gaf. De uitzending is op 9 november bij RTL4.

bron: BN/DeStem


Shave

  • Beroepsbrandweerman
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 6,355
Reactie #163 Gepost op: 17 oktober 2007, 11:43:46
voor het originele artikel klik hier http://www.bndestem.nl/roosendaal/article2025773.ece


Pleegje_

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,160
Reactie #164 Gepost op: 17 oktober 2007, 11:55:14
voor het originele artikel klik hier http://www.bndestem.nl/roosendaal/article2025773.ece

en wat is er anders aan dan het citaat???????  >:(


Shave

  • Beroepsbrandweerman
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 6,355
Reactie #165 Gepost op: 17 oktober 2007, 15:04:15
en wat is er anders aan dan het citaat???????  >:(

niets maar de liefhebbers kunnen daar naar harte lust op reageren




tebby

  • Verpleegkundige
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,690
    • mijn hyves
Reactie #167 Gepost op: 17 oktober 2007, 18:35:09
zucht
flappus  niet elke verandering is een verbetering


fire dept vincent

  • Gast
Reactie #168 Gepost op: 17 oktober 2007, 18:59:59
waarom gaat dat mannetje gewoon zelf niet bij de ambulance werken??,


tebby

  • Verpleegkundige
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,690
    • mijn hyves
Reactie #169 Gepost op: 17 oktober 2007, 19:06:46
dat mensen er keer op keer in trappen zeg
flappus  niet elke verandering is een verbetering