Beste Forumbezoekkers,
Ik hoorde via via dat hier meerdere berichten over mij en mijn EHBO-POST te vinden waren...
Ik wil hier graag op reageren :
Ik ben X !
Enkele maanden geleden kreeg ik diverse boze mailtjes van bezoekers van Party-Flock
Op die site zou ik diverse leugen schrijven over EHBO en nog meer dingen .
Ik zou onderandere Trauma arts zijn
AL DEZE BERICHTEN ZIJN NIET DOOR MIJ GEPLAATST !!!!!!
Na een en ander speurwerk met medewerking van het team van Party-flock, de politie , enkele familie leden en mijn internet provider ben ik er achter gekomen dat deze berichten ( leugens over mij en mijn post ) geplaatst zijn door de nieuwe vriend van mijn ex vriendin !!!
Haar nieuwe vriend vind het leuk mij min of meer voor schut te zetten en probeert de EHBO-POST
in een kwaad daglicht te stellen.
Ik heb hierop aangifte gedaan tegen hem bij de politie en zij hebben hem inderdaat hievoor voor de rechter moeten verschijnen.
Ook heb ik alle berichten op partyflock die over mij gingen laten verwijderen....
Partyflock heeft hier toen der tijd veel aandacht aan besteed en is overtuigd van mijn onschuld.
WIE BEN IK DAN WEL :
Mijn naam is X, ik ben 40 jaar
Ik woon in Standdaarbuiten een klein dorpje in de buurt van Breda ( noord Brabant )
Mijn beroep is BRAND-VEILIGHEIDSWACHT Bij een bedrijf in Goes-Moerdijk
Al mijn dipoloma's en certificaten heb ik op mijn site gepubliceerd , MEER HEB IK ER NIET !!!
en ik zal ook nooit beweren dat ik er meer heb !!!!!
Ik de avonduren en nacht heb ik een EHBO-POST in ons dorp , hier help ik mennsen met kleine verwondingen
GEWOON EHBO DUS !!! ik ben geen arts !!
Sinds de start van deze EHBO-POST eind 2005 heb ik nu 127 mensen kunnen helpen met kleine verwondingen.
Onder deze 127 mensen zitten 4 reanimatie's waarvan 3 succesvol, de 4e is helaas overleden door een gescheurde ader bij het hart. ( Hier hielp dus geen reanimeren meer )
Ik rij regelmatig met de brandweer mee naar ongevallen en verleen daar eerste hulp in afwachting van de Ambulance.
Buiten het gedoe wat de vriend van mijn ex heeft geplaatst op internet zijn er nog nooit klachten binnen gekomen
over mij of mijn EHBO-POST !!!!!
Ik hoop dan ook van harte dat ik met dit bericht de forum bezoekkers een beetje gerust kan stellen.......
Ik heb sinds 29-04-1998 mijn EHBO diploma , met alles erop en eraan , en ben sinds 1 jaar vrijwilliger bij het Rode Kruis.
Ervaring genoeg dus om EHBO volgens de regeltjes te verrichten toch
......
Als jullie nog vragen aan mij hebben mail ze dan ALSJEBLIEFT naar me !!!
ik wil ze graag beantwoorden :
AUB niet bellen !!! ik werk namelijk momenteel op een bedrijf waar we geen telefoons mee mogen nemen i.v.m. explosie gevaar !!!
Hier volgen mijn gegevens :
EHBO-POST Standdaarbuiten
X
E-mail : info@ehbo-post-standdaarbuiten.nl
Website :
www.ehbo-post-standdaarbuiten.nlbericht aangepast (vette tekst weggehaald)
Palmpie
mod