EHBO post Standdaarbuiten: gevaarlijk of niet?

Auteur Topic: EHBO post Standdaarbuiten: gevaarlijk of niet?  (gelezen 143421 keer)

0 gebruikers (en 7 gasten bekijken dit topic.

NikonDirk

  • Leeft op een eiland.
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 4,223
    • Opvallende politievoertuigen.
Reactie #190 Gepost op: 18 oktober 2007, 19:47:00
En wat heeft diegene die jou naam dus misbruikt heeft uiteindelijk voor straf gehad?  ???


peter_730

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 112
Reactie #191 Gepost op: 18 oktober 2007, 20:15:27
Dat is raar...... je geeft aan dat de berichten op partyflock niet door jou zijn geplaatst.

Ik heb in die periode een keer met jou gesproken ( ik heb gebeld met het 06 nummer op je site).
Je gaf toen aan dat je trauma-arts bent maar door een ongeval dat werk niet meer kon doen.
Ik heb toen ook aangegeven dat ik twijfelde aan jou verhalen over de reanimaties. Je gaf toen aan dat je 98 reanimaties had gedaan waarvan 92 het hadden overleefd. Bij andere zaken waarover ik twijfelde gaf je heel duidelijk en stellig aan dat alle verhalen op partyflock kloppen??!!?? :D :D

Beste X, ik wil je niet zwart maken maar tegen liegen kan ik echt niet!
(en ik zou dit hier niet neerzetten als ik je niet zelf aan de telefoon heb gehad)

Gegroet


Brandpreventist

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 18,993
Reactie #192 Gepost op: 18 oktober 2007, 20:22:17
Dat is raar...... je geeft aan dat de berichten op partyflock niet door jou zijn geplaatst.

Ik heb in die periode een keer met jou gesproken ( ik heb gebeld met het 06 nummer op je site).
Je gaf toen aan dat je trauma-arts bent maar door een ongeval dat werk niet meer kon doen.
Ik heb toen ook aangegeven dat ik twijfelde aan jou verhalen over de reanimaties. Je gaf toen aan dat je 98 reanimaties had gedaan waarvan 92 het hadden overleefd. Bij andere zaken waarover ik twijfelde gaf je heel duidelijk en stellig aan dat alle verhalen op partyflock kloppen??!!?? :D :D

Beste X, ik wil je niet zwart maken maar tegen liegen kan ik echt niet!
(en ik zou dit hier niet neerzetten als ik je niet zelf aan de telefoon heb gehad)

Gegroet

Ik weet niet of je een gespecificeerde telefoonrekening hebt.... maar misschien kan je deze (geanonimiseerd) inscannen en hier plaatsen?  :)


peter_730

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 112
Reactie #193 Gepost op: 18 oktober 2007, 20:31:10
Ik weet niet of je een gespecificeerde telefoonrekening hebt.... maar misschien kan je deze (geanonimiseerd) inscannen en hier plaatsen?  :)

Ik heb geen gespecificeerde rekening, en dat telefoonje was in juli dus dat kan ik helaas niet zo bewijzen.
Nou is mijn doel niet om dhr van Gaal zwart te maken maar hij weet ongetwijfeld dat dat telefoontje is gepleegd ( hij was er nogal boos over).


petervg

  • Gast
Reactie #194 Gepost op: 18 oktober 2007, 21:25:16
Beste Peter_730

Klopt inderdaat  , ik heb jou aan de telefoon gehad !
ik werd in die tijd regelmatig gebeld , zelfs zoveel dat ik vaak het spelletje meespeelde om maar van dat gezijk af te zijn , vandaar zou het best kunnen dat ik dat alles een keer gezegt heb ja !
Omdat mijn numer op de site staat is het voor ongelovigen makkelijk om me te bellen en na te vragen dat heb ik de afgelopen maanden begrepen..

Dus sorry dat ik toen zo boos werd en ophing
, maar ik weet zeker dat jij het zelfde gedaan zou hebben als je 4 a 5 x per dag gebeld wordt hierover.....

Ik werd ook gek van al die telefoontjes en speelde op het laatst gewoon mee om er vanaf te zijn .......
Maar nogmaals , wat ik aan diploma's en zo heb staat allemaal op mijn site , inclusief copy's !!!!!!!


NikonDirk

  • Leeft op een eiland.
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 4,223
    • Opvallende politievoertuigen.
Reactie #195 Gepost op: 18 oktober 2007, 21:29:56
Waarom dan precies? Nu ben je nog niet van "al dat gezeik" af....  :|


petervg

  • Gast
Reactie #196 Gepost op: 18 oktober 2007, 21:33:50
Waarom dan precies? Nu ben je nog niet van "al dat gezeik" af....  :|

Tja, ik dacht er vanaf te zijn nadat mijn ex en haar vriend werden opgepakt,.....
maar ja , op dit forum werd er ook over gesproken en daar kwam ik vandaag pas achter ! anders had ik dit allang eerder hier op dit forum gemeld !!!


peter_730

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 112
Reactie #197 Gepost op: 18 oktober 2007, 21:51:12
Beste Peter_730

Klopt inderdaat  , ik heb jou aan de telefoon gehad !
ik werd in die tijd regelmatig gebeld , zelfs zoveel dat ik vaak het spelletje meespeelde om maar van dat gezijk af te zijn , vandaar zou het best kunnen dat ik dat alles een keer gezegt heb ja !
Omdat mijn numer op de site staat is het voor ongelovigen makkelijk om me te bellen en na te vragen dat heb ik de afgelopen maanden begrepen..

Dus sorry dat ik toen zo boos werd en ophing
, maar ik weet zeker dat jij het zelfde gedaan zou hebben als je 4 a 5 x per dag gebeld wordt hierover.....

Ik werd ook gek van al die telefoontjes en speelde op het laatst gewoon mee om er vanaf te zijn .......
Maar nogmaals , wat ik aan diploma's en zo heb staat allemaal op mijn site , inclusief copy's !!!!!!!

Nou dat is dus ook bij deze bewezen dat ik jou heb gebeld ;D

Ik ben onder de indruk dat je me nog herkend na zoveel telefoontjes die je hebt gekregen, en dat enkele maanden geleden nogwel.

1 ding moet ik nog even vertellen, in ons gesprek  gaf je aan trauma-arts te zijn en je had op de helicopter in Duitsland gevlogen. Pas na ons gesprek kwam op partyflock te staan dat je trauma-arts bent???
Dus als je je er gemakkelijk vanaf had willen maken dan had je dat niet op het partyflockforum moeten zetten....toch?


Oja en om alles uit te sluiten NEE ik ben niet de vriend van je ex!! :| :)


fire dept vincent

  • Gast
Reactie #198 Gepost op: 18 oktober 2007, 21:52:23
sorry hoor maar ik vind je een aardige man maar ik begrijp sommige dingen echt niet van je  :-X

bv. Waarom neem je dan op als iemand beld die je niet kent? (zeker in deze situatie)  of een ander nummer nemen?

en je bent toch gewoon klaar als je zegt: het klopt niet mijn ex haar vriend heeft dat er op gezet? Dan ben je ook gewoon eerlijk en dat was je (in mijn ogen) toen niet


petervg

  • Gast
Reactie #199 Gepost op: 18 oktober 2007, 22:28:09
sorry hoor maar ik vind je een aardige man maar ik begrijp sommige dingen echt niet van je  :-X

bv. Waarom neem je dan op als iemand beld die je niet kent? (zeker in deze situatie)  of een ander nummer nemen?

en je bent toch gewoon klaar als je zegt: het klopt niet mijn ex haar vriend heeft dat er op gezet? Dan ben je ook gewoon eerlijk en dat was je (in mijn ogen) toen niet

Gelijk zeggen dat mijn ex en haar vriendje er achter zat hielp niet , niemand geloofde me in eerste instantie,
een ander nummer nemen was ook geen optie , dit nummer wat ik nu heb is al sinds het begin van de EHBO post bekend bij iedereen in het dorp , heb veel papier en ander drukwerk gemaakt met dat nummer , kost dus veel geld alles te laten veranderen.

ik neem altijd op als ik gebeld wordt , het kan om een hulpverlening gaan toch ???