EHBO post Standdaarbuiten: gevaarlijk of niet?

Auteur Topic: EHBO post Standdaarbuiten: gevaarlijk of niet?  (gelezen 143380 keer)

0 gebruikers (en 23 gasten bekijken dit topic.

petervg

  • Gast
Reactie #210 Gepost op: 19 oktober 2007, 08:42:51
((1))Wat ik, naast dat telefoon gesprek met Peter_730  erg interessant vindt  ::) is dat 't feit dat je lange tijd om je website had staan dat mensen bij 'n reanimatie eerst jou moesten bellen, en daarna pas 112.
 

((2)) Je claimt dat iemand onder jou naam berichten op die fora had gepost maar je eigen website heeft nooit iemand anders opgezeten, pas nadat er hier berichten verschenen heb je 't schijnbaar aangepast....

((3a)) En ook over onderstaande bericht dat je ooit eens gepost heb heb ik zo m'n twijfels
 Dit is overigens maar 'n gedeeltje van jou bericht, 't volledige staat hier

((3b)) Maar 't lijkt me erg sterk dat ehbo'er die in 'n ambulancepakje achter de meldingen aan scheurd en roept dat hij altijd 5 tot 10 minuten eerder was "niets dan positieve reactie's" krijgt...  :-X
 

((4)) En je bent ook 'n gediplomeerd LOTUS lezen we op je website, waarom staat dat diploma dan niet online....  ::)

((5)) Een forum dat iemand 'n paspoort laat opsturen om berichten te verwijderen en de belastingdienst die achter iemand aangaat n.a.v. van een paar vage berichten op het internet...  ::)  
Ik vindt 't allemaal wat moeilijk te geloven hoor.

ANTWOORDEN OP DE CITATEN :
((1)) Deze text is inderdaat veranderd , natuurlijk moet je eerst 112 bellen en daarna pas de EHBO post, het is gewoon verkeer op de site gezet ( foutje van mezelf )

((2)) Je bedoeld de text bij punt 1 ? ja klopt , was een foutje dat mij toen pas verteld werd, ik heb het meteen veranderd omdat het inderdaat niet klopt , eerst 112 dan de EHBO bellen !
als ik dit eerder gezien had , had ik het allang veranderd !!!

((3a)) Dat bericht heb ik inderdaat een hele tijd geleden ( bijna 1 jaar !!! ) op het forum gezet, mischien dat iemand mij hiermee kon adviseren , maar inmiddels is dat allemaal opgelost , ( zie punt 3b )
 
((3b)) Momenteel heeft de EHBO post hele goede afspraken gemaakt met de hulpverlenings-organisaties, alles loop op rolletjes , en we zijn inderdaat vaak 5 tot 10 miuten eerder dan de ambulance, deze moet namelijk van Roosendaal of Breda komen , en heeft hier een aanrijtijd van 15 minuten !!!
Ik kan met mijn brommertje binnen 3 a 4 minuten terplaatse zijn in en om mijn dorp !

((4)) Mijn diploma lotus staat genoteerd op de achterkant van het EHBO diploma,  voor de goede orde heb ik deze vanmorgen ook ingescand en erbij gezet op mijn site.
Wat betreft de belastingdienst heb ik nooit geen problemen gehad , mijn ex had de belastingdiens getipt omdat ze dacht dat ik betaald zou krijgen voor mijn inzet als EHBO-er, maar ik doe alles vrijwillig !!!

((5))
Ik heb het forum gevraagd mijn berichten te verweideren , omdat ze zekerheid wilde hebben dat ik werkelijk ik ben en niet de vriend van mijn ex heb ik toen een copy van mijn paspoort gemaild , hierna heb ik de volledige medewerking van hun gekregen bij het oplossen van deze vervelende actie van mijn ex en haar vriendin


wat betreft de uitdrukking  AMBULANCEPAKJE wil ik nog even het volgende kwijt.
EEN AMBULANCEPAKJE BESTAAT NIET !!!
Het is gewoon een Blauw/Gele veiligheids overall en een veiligheids jas, en de logo's erop maken er een ambulance overall van .
Aangezien in er GEEN ambulance op heb staan maar EHBO is het GEEN ambulance pak !
Sterker nog !!!
De firma Van Gansewinkel uit Roosedaal ( een afvalverwerkingebedrijf ) geeft exact de zelfde klesing van de amulance , alleen staat er dan Van Gansewinkel op.
En zo zijn er meerdere bedrijven in nederland die de zelfde kleding hebben....
Dit geld ook voor het rood-gele pak van het MMT ( Lifeliner 1 - 4 )
Deze discussie heb ik ooit met een politie agent gehad , en bij navraag bleek inderdaat dat ik gelijk had.
De logo's op de overall maken het tot waar je voor staat !!!
Deze overalls zijn trouwens gewoon overal in de betere bedrijfskledingzaken te koop hoor ! uiteraard zonder logo's...
Voor verdere vragen mail me gerust !!!
info@ehbo-post-standdaarbuiten.nl

Groetjes
X


tatujordi

  • Verpleegkundige beademingsafdeling
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 488
    • Ambulancesite.nl
Reactie #211 Gepost op: 19 oktober 2007, 10:11:28
Ik wil me veder niet te veel in deze discussie hier mengen maar wat ik even kwijt wil is het volgende:

Je melde dat je in juni op het Ambulanceforum een bericht had geplaatst (of de vriend van je ex) dat jij trauma arts zou zijn. Echter ben ik vanaf de dag dat het ambulanceforum online ging 21 oktober 2006 geregistreerde gebruiker. Ik heb alle topics en berichten gevolgd en ben die van jou nooit tegen gekomen.

Ik vind dit zo jammer, nadat ik je bericht had gelezen over hoe de vriend van je ex je zo voor schut wil zetten geloofde ik je. Maar als ik dan hier weer in de discussie meekijk (en ik heb alle berichten gelezen) komen er weer zoveel tegen argumenten dat het in één klap voorbij is. Ik weet niet meer wat ik nou wel en niet moet geloven. Omdat ik op een ander fora heb gezien (zoals hier ook al vermeld is) dat je zegt dat je borst chirurg bent geweest, en dat bericht is al in 2004 geplaatst.
Het lijkt me toch sterk dat de vriend van je ex al zolang bezig is om je zwart te maken?? Ik heb hier mijn vraagtekens bij. Ik zou graag willen dat ik je geloof maar ik zou niet weten hoe je dat aan mij en alle anderen van verschillende fora's kunt bewijzen zolang er nog steeds vreemde berichten over jou opduiken.

X
Dec 27th, 2004 at 7:46 pm
Ik ben Borst chirurg, ik kan je zeggen dat slechts 1 op de 10.000.000 een derde tepel hebben !!!!!
En ik spreek uit ervaring !!!


Groeten Jordi


Brandpreventist

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 18,993
Reactie #212 Gepost op: 19 oktober 2007, 10:16:27
Ik wil me veder niet te veel in deze discussie hier mengen maar wat ik even kwijt wil is het volgende:

Je melde dat je in juni op het Ambulanceforum een bericht had geplaatst (of de vriend van je ex) dat jij trauma arts zou zijn. Echter ben ik vanaf de dag dat het ambulanceforum online ging 21 oktober 2006 geregistreerde gebruiker. Ik heb alle topics en berichten gevolgd en ben die van jou nooit tegen gekomen.

Ik vind dit zo jammer, nadat ik je bericht had gelezen over hoe de vriend van je ex je zo voor schut wil zetten geloofde ik je. Maar als ik dan hier weer in de discussie meekijk (en ik heb alle berichten gelezen) komen er weer zoveel tegen argumenten dat het in één klap voorbij is. Ik weet niet meer wat ik nou wel en niet moet geloven. Omdat ik op een ander fora heb gezien (zoals hier ook al vermeld is) dat je zegt dat je borst chirurg bent geweest, en dat bericht is al in 2004 geplaatst.
Het lijkt me toch sterk dat de vriend van je ex al zolang bezig is om je zwart te maken?? Ik heb hier mijn vraagtekens bij. Ik zou graag willen dat ik je geloof maar ik zou niet weten hoe je dat aan mij en alle anderen van verschillende fora's kunt bewijzen zolang er nog steeds vreemde berichten over jou opduiken.

X
Dec 27th, 2004 at 7:46 pm
Ik ben Borst chirurg, ik kan je zeggen dat slechts 1 op de 10.000.000 een derde tepel hebben !!!!!
En ik spreek uit ervaring !!!


Groeten Jordi

http://www.emiel.info/wordpress/?p=487

X
Dec 27th, 2004 at 7:46 pm
Ik ben Borst chirurg, ik kan je zeggen dat slechts 1 op de 10.000.000 een derde tepel hebben !!!!!
En ik spreek uit ervaring !!!


NikonDirk

  • Leeft op een eiland.
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 4,223
    • Opvallende politievoertuigen.
Reactie #213 Gepost op: 19 oktober 2007, 10:24:02
Eigenlijk zeggen de vele uitroeptekens bij het bericht al genoeg. Een echte arts doet zoiets nl. niet... Het lijkt mij dan ook beter dat Peter zijn verleden helemaal moet "deleten" of overal écht open kaart moet spelen want hier komt 'ie anders nooit meer vanaf....  :|


petervg

  • Gast
Reactie #214 Gepost op: 19 oktober 2007, 10:54:11
http://www.emiel.info/wordpress/?p=487

X
Dec 27th, 2004 at 7:46 pm
Ik ben Borst chirurg, ik kan je zeggen dat slechts 1 op de 10.000.000 een derde tepel hebben !!!!!
En ik spreek uit ervaring !!!


Ik zou echt niet weten wie dit onder de naam X heeft geplaatst ???
Ik weet zeker dat dit bericht NIET van mij komt !!!!  Ik zie het nu voor het eerst.


fire dept vincent

  • Gast
Reactie #215 Gepost op: 19 oktober 2007, 10:57:15
Ik zou echt niet weten wie dit onder de naam X heeft geplaatst ???
Ik weet zeker dat dit bericht NIET van mij komt !!!!  Ik zie het nu voor het eerst.


zal wel even kijken of we via via het IP-adres kunnen achterhalen  ;)


petervg

  • Gast
Reactie #216 Gepost op: 19 oktober 2007, 10:58:01
Eigenlijk zeggen de vele uitroeptekens bij het bericht al genoeg. Een echte arts doet zoiets nl. niet... Het lijkt mij dan ook beter dat Peter zijn verleden helemaal moet "deleten" of overal écht open kaart moet spelen want hier komt 'ie anders nooit meer vanaf....  :|

Beste NikonDirk,

Kom ik het maar deleten !
Hoe open moet ik nog zijn ! Ik ben geen arts < ik ben niet meer dan dat ik aangeef op mijn site....
Maar nogmaals :
Mijn naam is gebruikt door de vriend van mijn ex die me zo propbeert in een kwaad daglicht te stellen.
( Zie bericht elders in dit forum )
Groetjes Peter


petervg

  • Gast
Reactie #217 Gepost op: 19 oktober 2007, 10:59:52
zal wel even kijken of we via via het IP-adres kunnen achterhalen  ;)

Dat zou heel mooi zijn Vincent , Mag ik het dan ook van jou hebben ?? dan kan ik contact opnemen met hem, en op opheldering vragen


RAdeR

  • Hoofd Rode Kruis Noodhulpteam, BLS instructeur
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 14,616
Reactie #218 Gepost op: 19 oktober 2007, 11:22:29
Gaan we deze 'heksenjacht' hier voortzetten?
Is het de taak van dit forum dan wel de forumleden om de onderste steen boven te krijgen?
Peter heeft zijn weerwoord en punten nu ongeveer 10 keer vermeld.
Dat kun je geloven of niet. Dat is ieder zijn goed recht.

Zijn activiteiten gebeuren bepaald niet in het geheim. Blijkbaar zien de officiële (hulpverlenende) instanties geen aanleiding om er een stokje voor te steken.
Misschien vinden ze zelfs dat het een goede zaak is.

@X je moet volgens mij kiezen tussen 2 zaken:
Of zeggen dat je hele boel bij elkaar gelogen hebt. Dan zal de "achtervolging" stoppen.
Of stoppen met reageren en herhalen van eerder gezegde dingen. Dan zal dit topic ook in de vergetelheid geraken.


NikonDirk

  • Leeft op een eiland.
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 4,223
    • Opvallende politievoertuigen.
Reactie #219 Gepost op: 19 oktober 2007, 11:46:13
Ik vindt eigenlijk helemaal niet dat er een heksenjacht ontstaat. Ik denk zelfs dat hij zich nergens zo goed kan verdedigen als hier zonder van alles op een onfrisse manier naar zijn hoofd geslingerd te krijgen. Het beste lijkt mij echter wél om alle sites en accounts waar "ik" (Peter) blijkbaar onheus bejegend wordt te sluiten en misschien opnieuw te beginnen.  :|