GRIP 1 Zeer grote brand Bedrijfsverzamelgebouw - Poeldijk 16-07-2007

Auteur Topic: GRIP 1 Zeer grote brand Bedrijfsverzamelgebouw - Poeldijk 16-07-2007  (gelezen 12280 keer)

0 gebruikers (en 5 gasten bekijken dit topic.

poster

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 54
Reactie #30 Gepost op: 16 juli 2007, 21:08:31


--------------------------------------------------------------------------------
 
@ poster: in mijn regio is de COH alleen maar een haakarmbak waar in vergaderd kan worden. Vandaar mijn vraag.
De COH (0999?) kan dus ook dienst doen als VC?

@ Diamondback:  Nee de COH heeft geen zendapparatuur zoals een VC2. In de regio Haaglanden zijn de 2 stuks VC2  weg. Zij zijn niet meer nodig door de komst van C2000.
Als de brand weer brandt, blust de brandweer de brand weer


Shave

  • Beroepsbrandweerman
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 6,355


Thijs

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 694
    • www.1-1-2forum.nl
Reactie #32 Gepost op: 16 juli 2007, 21:16:37
Grote brand in Poeldijk
POELDIJK - Bij een opslag voor kunststoffen in Poeldijk is maandagavond door onbekende oorzaak een grote, uitslaande brand uitgebroken. In het pand aan de Paul Captijnlaan ligt vooral pvc opgeslagen, aldus een woordvoerder van de brandweer.
 
 

 
De brand veroorzaakt een grote zwarte rookontwikkeling die in de wijde omgeving is te zien. De brandweer heeft inmiddels drie hoogwerkers ingezet om de brand te bestrijden en te voorkomen dat de brand overslaat naar een naastgelegen autobedrijf. Voor zover bekend zijn er geen gewonden.


Mind

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 235
  • Inline Explorer
Reactie #33 Gepost op: 16 juli 2007, 21:44:53
foto's op district8.net
It's like the latest news, it's all wrong.  Pictures


wilco5379

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 74
  • ik ben niet gek ben randstadrail ik onspoor ook
Reactie #34 Gepost op: 16 juli 2007, 22:27:54
ik kom er net vandaan het was idd een grote brand op het oude groente veiling en ik kan je vertellen ze zijn er nog verlopig bezig :-[
ehbo'er plv hoofd bhv'er


SteKel

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 638
Reactie #35 Gepost op: 16 juli 2007, 22:48:54
Misschien een beetje mosterd na de maaltijd, maar waar rook is, is vuur:
http://www.mijnalbum.nl/Album=4T43U4NM

Om een uurtje of half 10 werden de afzettingen verruimd op last van de brandweer. Dit vanwege ontploffingsgevaar, omdat "tanks met gas en zuurstof met elkaar in aanraking dreigden te komen". Wat ik me daarbij moet voorstellen weet ik ook niet precies, maar dat waren de woorden van een agent ter plaatse.
Groeten uit Den Haag, Gerard  


Fred Vos

  • Verbannen gebruiker
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 417
Reactie #36 Gepost op: 16 juli 2007, 23:02:28
@ Allen

Op NU zag ik een brand in Poeldijk. Kunststof en uitslaand. Wie begrijpt dat nu?

Ook zo'n slappe 'zeikstraal' van de hoogwerker. Er zijn mensen die daar trots op zijn.

Fred Vos.
Disclaimer: Alle uitspraken van het verbannen lid Fred Vos zijn geheel voor eigen rekening, het beheer en moderatorteam van het Hul


VRK Fotografen

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,355
    • Brandweer Kennemerland VRK
Reactie #37 Gepost op: 16 juli 2007, 23:49:51
@ Allen

Op NU zag ik een brand in Poeldijk. Kunststof en uitslaand. Wie begrijpt dat nu?

Ook zo'n slappe 'zeikstraal' van de hoogwerker. Er zijn mensen die daar trots op zijn.

Fred Vos.

En op de foto's van SteKel is er blijkbaar meer druk maar ja..... :-X
Hou er rekeing mee dat door de gekozen standpunten, gebruikte lenzen en het niet voor handen hebben van de gevens hoe laat de foto's zijn gemaakt onbedoeld een verkeerd beeld kan ontstaan.

K1
Mike Berghoeffs - District Noord Jan Kol jr. - District Midden George Bakker - District Zuid Jeffrey Koper - District Zuid  (Coördinator Brandweerfoto


vuurvlieg

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 268
  • Martin
Reactie #38 Gepost op: 17 juli 2007, 02:41:08
Ook zo'n slappe 'zeikstraal' van de hoogwerker. Er zijn mensen die daar trots op zijn.

Fred Vos.

Foto's zijn natuurlijk altijd een moment opname. Die "zeikstraal" kan natuurlijk het moment zijn waarop de slangen gevuld worden, en de hoogwerker nog niet op volle kracht staat te pompen.
Of mischien wel het moment van inpakken, ivm verplaatsen, waarop de slang leeg moet lopen.

Een beetje jammer om dan zo'n reactie te geven
Martin  Centralist RAC Haaglanden (ex) Vrijwilliger Brandweer Schoolbezoeker Brand Veilig Leven


Arie

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,818
    • Regio15
Reactie #39 Gepost op: 17 juli 2007, 06:35:53
Update voertuigenlijstje:

TS 533 Monster
TS 534 Monster
TS 538 Honselersdijk
TS 31 Den Haag/Loosduinen
TS 531 Wateringen
TS 530 Wateringen
TS 840 Zoetermeer
TS 632 Delft
TS 830 Pijnacker-Nootdorp
TS 742 Leidschendam-Voorburg
TS 549 's-Gravenzande (aflossing/opruimen GWT)
TS 542 Maasland (aflossing)
TS 833 Pijnacker-Nootdorp (aflossing)
AL 52 Den Haag/Loosduinen
HW 51 Den Haag/Escamp
AL 556 Wateringen
AL 54 Den Haag/Scheveningen (aflossing)
HW 655 Leidschendam-Voorburg (aflossing)
HA 63 + DPH 128 Den Haag/Loosduinen
HA 660 + COH 999 Pijnacker-Nootdorp
HA 863 + DPH 138 Rijswijk
HA 78 Den Haag/Leidscheveen (ophalen verlichtingssets bij div. posten)
VW/SL 62 Den Haag/Loosduinen
AB 75 Den Haag/Loosduinen
AB 761 Delft (aflossing)
HV/WO 565 De Lier
DA 93 OVD West
DA 590 ROVD Zuid
DA 890 OVD Zuid
Diverse DA's en DB's (CVD's, OVD's, Piket RAC, SOB etc.)
Redactielid bij http://www.regio15.nl, de website voor het laatste hulpverleningsnieuws uit regio 15 (Haaglanden)