13 oktober, Landelijke politiedag 2007 (Heel Nederland)

Auteur Topic: 13 oktober, Landelijke politiedag 2007 (Heel Nederland)  (gelezen 13704 keer)

0 gebruikers (en 2 gasten bekijken dit topic.

7194

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,128
Noordelijke provincie's:

Landelijke Politiedag 2007
 
Werken bij de politie doe je nooit alleen!

 
Het Verkeerseducatiecentrum (VEC) en het naastliggende vliegveld in Drachten kleuren op zaterdag 13 oktober helemaal blauw. Voor de derde keer organiseren de politieregio’s Fryslân, Groningen en Drenthe de Landelijke Politiedag (LPD) gezamenlijk. Het centrale thema is dit jaar Werving en Selectie.

Politiedag

Aangezien de drie noordelijke korpsen de komende jaren veel nieuw personeel nodig hebben, een actueel thema. Op de Landelijke Politiedag laten we zien wat het werk van de politie inhoudt. Wie weet word jij enthousiast en wil je ook werken bij de politie. Beleef het zelf!

Programma
Evenals vorig jaar kunnen bezoekers op diverse pleinen zien wat de noordelijke politiekorpsen in huis hebben. Zo komt er een welkomstplein, een rechercheplein, een handhaving- en toezichtplein en natuurlijk werving- en selectieplein. De drie noordelijke korpsen hebben de komende jaren een groot aantal vacatures voor de politieopleiding. Zo is de verwachting dat de drie korpsen in 2008 samen in ieder geval 140 opleidingsplaatsen gaan vullen. Voor informatie over bijvoorbeeld vacatures en selectieprocedure kunt u kijken op www.kombijdepolitie.nl.

Datum/Tijd
Datum: 13 oktober 2007
Aanvang programma: 10.00 uur
Einde programma: 16.00

Locatie
Verkeerseducatiecentrum en Airstrip
De Knobben 100/100A
Drachten

Politiedag

Landelijke Politiedag
De Landelijke Politiedag is een jaarlijks terugkerend evenement. De politiedag is bedoeld om eenieder die is geïnteresseerd, meer inzicht te geven in de politieorganisatie. Aan de hand van een thema wordt elk jaar een ander aspect van de politie belicht. Sinds enige jaren organiseren de korpsen van Groningen, Drenthe en Fryslân deze dag gezamenlijk. Dat zal ook dit jaar het geval zijn.
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------




Ferrari_F50

  • Gast
Reactie #1 Gepost op: 21 juli 2007, 16:21:48
Dat is mij vorig jaar enorm tegengevallen, ik ben toen naar Breda geweest. Dat doe ik nooit meer, zonde van het geld.


Enrique

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,443
Reactie #2 Gepost op: 21 juli 2007, 16:28:54
De mensen die naar een andere locatie zijn gegaan, hadden waarschijnlijk wél wat leuks te zien/doen/fotograferen. In Breda was het inderdaad 3x niks, viel ook voor mij zwaar tegen. Andere locaties waren zeker wel interessant.
greetz,  Enrique


Ferrari_F50

  • Gast
Reactie #3 Gepost op: 21 juli 2007, 16:32:44
De mensen die naar een andere locatie zijn gegaan, hadden waarschijnlijk wél wat leuks te zien/doen/fotograferen. In Breda was het inderdaad 3x niks, viel ook voor mij zwaar tegen. Andere locaties waren zeker wel interessant.

Aha, dus jij bent vorig jaar ook naar Breda geweest. Ik denk dat ik dit jaar naar Loosduinen ga, dat was nog even twijfelen vorig jaar tussen Breda en Loosduinen, was ik dan toch maar naar Loosduinen gegaan. Naja dit jaar doe ik het wel weer over.


Enrique

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,443
Reactie #4 Gepost op: 21 juli 2007, 19:04:18
Als Haaglanden dit jaar tenminste in Loosduinen iets organiseert.... anders sta je nog voor Jan met de korte achternaam daar... :P

Meestal is vanaf half september de website www.politiedag.nl in de lucht, waarop per regio staat aangegeven of, en zo ja, op welke locatie men activiteiten organiseert (en welke diensten er meedoen).
greetz,  Enrique


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #5 Gepost op: 21 juli 2007, 20:58:10
Mocht ik vrij hebben, ga ik denk ik even langs regio Utrecht, die staan bekend om leuke dingen  :P
Anders word het toch Kennemerland of iets dergelijks, heb Amsterdam nu wel eens gezien 8)
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


Enrique

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,443
Reactie #6 Gepost op: 21 juli 2007, 21:13:16
Klinkt wel leuk, die Noordelijke politiedag. Ook de KMar zal erbij aanwezig zijn.  O0
greetz,  Enrique


7194

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,128
Reactie #7 Gepost op: 21 juli 2007, 23:59:43
Mocht ik vrij hebben, ga ik denk ik even langs regio Utrecht, die staan bekend om leuke dingen  :P

Verheug je niet te veel... Er was toen sprake van een groots evenement op de vijf jaar. Ik weet niet hoe ze er dit jaar over denken?


Jeroen!

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,547
Reactie #8 Gepost op: 1 augustus 2007, 19:40:01
Amsterdam vorig jaar was wel leuk....maar denk dit jaar ook eens wat andere regio's maar bekijken....of Amsterdam én nog een regio haha  :P

Hier nog wat foto's van Amsterdam afgelopen keer:



http://www.hulpverleningsfotografie.nl/Archief/14-10-06_poldaa.htm


Gast48368

  • Gast
Reactie #9 Gepost op: 18 augustus 2007, 11:54:00
gelinkt naar de kalender