13 oktober, Landelijke politiedag 2007 (Heel Nederland)

Auteur Topic: 13 oktober, Landelijke politiedag 2007 (Heel Nederland)  (gelezen 13703 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #30 Gepost op: 26 september 2007, 12:51:30
En in IJmuiden komen ook onder meer diverse KMar-voertuigen te staan.

Via via kreeg ik te horen dat de Landelijke Politiedag van Kennemerland op en rond bureau Velsen word georganiseerd in samenwerking met de KMar, ben benieuwd  ;)
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


ArieScanner

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,623
  • Met vriendelijke Groet, ArieScanner
    • Persmoment.nl - This is the moment!
Reactie #31 Gepost op: 26 september 2007, 13:46:17
In Amsterdam stellen alle wijkteams hun bureau open en worden er rondleidingen gegeven en is het mogelijk om in een politie-auto te zitten (zie: www.politiedag.nl). Niks bijzonders dus... :-\
Persmoment.nl - Fotografie: www.persmoment.nl  Brandweer Diemen Web-Log: www.kazernediemen.web-log.nl


7194

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,128
Reactie #32 Gepost op: 26 september 2007, 16:16:09
en is het mogelijk om in een politie-auto te zitten (zie: www.politiedag.nl). Niks bijzonders dus... :-\

Dat is best stoer hoor.  8)


Jeroen!

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,547
Reactie #33 Gepost op: 26 september 2007, 20:57:09
Via via kreeg ik te horen dat de Landelijke Politiedag van Kennemerland op en rond bureau Velsen word georganiseerd in samenwerking met de KMar, ben benieuwd  ;)

Staat ook gewoon op internet hoor  :P


NikonDirk

  • Leeft op een eiland.
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 4,223
    • Opvallende politievoertuigen.
Reactie #34 Gepost op: 26 september 2007, 21:03:26


limboke

  • Verbannen gebruiker
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 629
  • Voertuigen fotografie.
    • 112 Maastricht
Reactie #35 Gepost op: 27 september 2007, 11:12:39
ik ga een kijkje nemen in amsterdam weet iemand of bureau eenhoorn ook mee doet. :-[


Maxx

  • Senior GGP
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,615
Reactie #36 Gepost op: 27 september 2007, 12:23:48
ik ga een kijkje nemen in amsterdam weet iemand of bureau eenhoorn ook mee doet. :-[
Je bedoelt of je een kijkje mag nemen in de garage? :D


ArieScanner

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,623
  • Met vriendelijke Groet, ArieScanner
    • Persmoment.nl - This is the moment!
Reactie #37 Gepost op: 27 september 2007, 13:27:01
ik ga een kijkje nemen in amsterdam weet iemand of bureau eenhoorn ook mee doet. :-[

Denk het niet, aangezien dat geen wijkteambureau is. Anders moet je een paar bureaus uitkiezen (de grotere) en kan je daar nog vragen of de garage Eenhoorn ook meedoet...
Persmoment.nl - Fotografie: www.persmoment.nl  Brandweer Diemen Web-Log: www.kazernediemen.web-log.nl


Robinh

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 4,210
Reactie #38 Gepost op: 27 september 2007, 19:20:14
Twente, 27-09-2007 • Ex-Lama Ad-Just Bouwman presenteert 13 oktober a.s. de politiequiz op de Overijsselse politiedag op het Hulsbeek in Oldenzaal. Ad-Just is de winnaar van de zoektocht naar een opvolger voor het komische improvisatieprogramma “De Lama’s” op BNN.

Om op het thema van de politiedag “beleef het zelf” in te spelen is de prijs een hele beleving; een meeloopstage bij het modernste trainingscentrum van Nederland in combinatie met een bezoek aan het regionale hondentrainingscentrum. De quiz start om 15.00 uur in de grote zaal van MAX’Buitenhuis. De politiedag is te bezoeken tussen 11.00-16.00 uur.

Politiequiz
De politiequiz zal vragen bevatten die te maken hebben met het dagelijkse politiewerk. De vragen zullen een grappige insteek hebben ondersteund door beeldend materiaal. Hierbij kun je denken aan vragen als ”Mag ik in plaats van een telefoon wel een pak melk aan mijn oor houden?”

Moeten we je komen halen?
De voorbereidingen van de politiedag zijn in volle gang. Onlangs is er een site in de lucht gegaan waarop het arrestatieteam je persoonlijk komt halen voor de politiedag. Kijk voor deze site snel op www.moetenwejekomenhalen.nl

Politiedag
Onder het thema “Beleef het zelf” is er dit jaar veel zelf te doen op de Overijsselse politiedag. Zo kun je een CSI onderzoek uitvoeren, kun je schieten op een schietsimulator, kun je een hindernisbaan afleggen en meefietsen met het bikersteam van de politie. Verder zijn er demonstraties van het onder anderen het hondenteam en de waterpolitie.

www.politie.nl/twente
OP AL MIJN GEPLAATSTE FOTO`S ZIT COPYRIGHT!


Enrique

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,443
Reactie #39 Gepost op: 28 september 2007, 08:08:20
Moeten we je komen halen?
De voorbereidingen van de politiedag zijn in volle gang. Onlangs is er een site in de lucht gegaan waarop het arrestatieteam je persoonlijk komt halen voor de politiedag. Kijk voor deze site snel op www.moetenwejekomenhalen.nl

Haha, erg grappig gedaan! Ik zou zeggen "kom me maar halen"! >:D
greetz,  Enrique