Dank je voor de foto's van het interieur..
Zo te zien vind ik het interieur van de toyota praktischer en een is de toyota een tikkeltje langer vanaf de voorstoelen naar de achterdeur dan van de discovery..
Ik vind de oplossing met de rubbere matten van Discovery (1e versie) minder fraaier dan de epoxy oplossing van de Toyota.
Ik denk dat de keuze om de restwaarde van de Discovery hoog te houden, daarin minder goed uit z'n verf is gekomen.. Ik heb het wel bekeken, alleen er vergeten foto's van te maken...
Bij de Toyota zou ik de brancard naar de andere kant hebben gezet, maar dat is een puur persoonlijke keuze.. De chauffeur kan dan ook snel een blik naar de patient werpen..
De hoge luchtinlaat van de Toyota spreekt me zeer aan..
Op de Toyota mis ik de Oranje Lamp..
Ik moet zeggen dat ik wel blij ben dat er twee verschillende oplossingen uit de bus zijn gekomen, nu krijg je verschillende inzichten waar anderen ook wat aan hebben..
De penningmeester zal de discovery oplossing aanhangen, schat ik grof weg in, (Met name de hogere restwaarde, zal daar een rol inspelen..
De qua rij-eigenschappen zou het leuk zijn om beide oplossingen te proberen... Verder denk ik dat Mitsibuti oplossing ook nog aardig kan scoren.. Ik denk dat het brancardsysteem daarin alleen te kort komt..
Misschien iets om de verschillende oplossingen van naast elkaar uit te werken met alle positieve en negatieve kanten van de oplossingen op een rijtje..
1. Toyota Land Cruiser 120 (RB Katwijk)
2. Landrover Discovery 3 (RB Zandvoort)
3. Mitsubuti L200 (RN IJmuiden..) Qua ruimte achterin spreekt me die oplossing er aan.
4. Mitsubuti Pajero Sport oplossing.. (RB St. Maartenszee ??)
5. Santana Oplossing (RB Petten)
6. Toyota Landcruiser 70 (RB Bloemendaal)
7. Mercedes Benz Oplossing (Ambu Ameland)
8. Landrover Defender 110 Hard Top (Bergen)