Hulpverlenings "voertuigen" en hun tweede leven

Auteur Topic: Hulpverlenings "voertuigen" en hun tweede leven  (gelezen 247433 keer)

0 gebruikers (en 2 gasten bekijken dit topic.

Sam Wedel

• Fotograaf
  • Senior gebruiker
  • Eibergen, Achterhoek
Reactie #230 Gepost op: 1 mei 2013, 11:49:32
Oke, bij deze, ik heb niks gezegd. Vergeet wat ik boven de foto heb gezet  O0

Chris81

• Rechercheur
  • Forum gebruiker
Reactie #231 Gepost op: 3 mei 2013, 20:47:12
Kwam deze vandaag tegen in Eibergen, stop-bord (in gril) en 112-stickers (achterop hoeken) zijn nog duidelijk aanwezig. Lijkt mij een voormalig Politievoertuig. Is nu in dienst bij 'Incident-Management', een bedrijf dat in samenwerking is met Rijkswaterstaat (soort van first-responder voor het afzetten van een incident, Rijkswaterstaat neemt het over wanneer zij tp zijn) . Kan iemand aan de hand van het kenteken misschien ontrafelen waar dit voertuig dienst heeft gedaan vroeger als het een politievoertuig is geweest??  O0 De laatste tenaamstelling staat op 2012.

groeten
sam

Dit bedrijf spoort echt niet. Tot een aantal maanden geleden hadden ze zelfs nog blauwe lenzen in de balk zitten. Deze lui schrijf ik zelfs nog op in mijn vrije tijd. Dit soort mensen wil je echt niet hebben in verkeersregelaar land.
Daarnaast gaan de geruchten dat ze net als IRIS verkeer, redelijk richting de afgrond gaan. Ik weet dat de collega's in Oost-Nederland erg gebrand zijn op deze lui....
Hoofd Evenementenhulpverlening Twente Instructeur & Examinator verkeersregelaars Verkeersregelaar (landelijke aanstelling)

Blusdebrand

• Iets met doorstroming en veiligheid
  • Forum gebruiker
  • de soep is nooit zo heet als dat ie opgediend word
Reactie #232 Gepost op: 3 mei 2013, 20:53:50
Dit bedrijf spoort echt niet. Tot een aantal maanden geleden hadden ze zelfs nog blauwe lenzen in de balk zitten. Deze lui schrijf ik zelfs nog op in mijn vrije tijd. Dit soort mensen wil je echt niet hebben in verkeersregelaar land.
Daarnaast gaan de geruchten dat ze net als IRIS verkeer, redelijk richting de afgrond gaan. Ik weet dat de collega's in Oost-Nederland erg gebrand zijn op deze lui....

Chris81,

Met jou kan ik praten wij hebben er alleen maar last van ook al div. Keren doorgegeven aan politie en sommige die zeggen maak je niet druk maar enkele regio's zijn er gelukkig druk mee zoals ZHZ.
Die moeten er ook niks van hebben het zijn cowboys meer niet en mogen niks op autosnelwegen,deze manier stamt uit de tijd van AVD verkeer!!!!!!!!!
alles waar ik op reageer is op persoonlijke titel en niet vanuit werkgever of wie ook,PUNT

VKRC

• Senior gebruiker
    • www.DeVerkeersregelaarsCentrale.nl
Reactie #233 Gepost op: 3 mei 2013, 23:44:16
Zo bedoel je  :)

Film van hun site:
Filmpje MB 6)
De Verkeersregelaars Centrale | [url=http://www.deverkeersregelaarscentrale.nl/vacat

Jerommeke

• Senior gebruiker
  • Blauwe Motormuis
Reactie #234 Gepost op: 4 mei 2013, 13:12:41
Tot een aantal maanden geleden hadden ze zelfs nog blauwe lenzen in de balk zitten.

Omdat een overheidsdienst een voertuig zo verkoopt... Moet je niet (alleen) de koper de schuld van geven natuurlijk.

Verder lijkt het mij handig om weer ontopic te gaan i.p.v. het openbaar & publiekelijk affakkelen van een bedrijf  ::)
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !

VKRC

• Senior gebruiker
    • www.DeVerkeersregelaarsCentrale.nl
Reactie #235 Gepost op: 4 mei 2013, 13:26:19
Jerommeke, het is niet mijn bedoeling bedrijven "Af te fakkelen"
bijdrage diende als ondersteuning op het voertuig, want daar ging het tenslotte om.
De Verkeersregelaars Centrale | [url=http://www.deverkeersregelaarscentrale.nl/vacat

Chris81

• Rechercheur
  • Forum gebruiker
Reactie #236 Gepost op: 4 mei 2013, 13:54:23
Omdat een overheidsdienst een voertuig zo verkoopt... Moet je niet (alleen) de koper de schuld van geven natuurlijk.

Verder lijkt het mij handig om weer ontopic te gaan i.p.v. het openbaar & publiekelijk affakkelen van een bedrijf  ::)

Ja, je hebt gelijk. Met de tweede zin dan.  ;)
Hoofd Evenementenhulpverlening Twente Instructeur & Examinator verkeersregelaars Verkeersregelaar (landelijke aanstelling)

Andreej

• Forum gebruiker
Reactie #237 Gepost op: 13 mei 2013, 21:38:58
Via Twitter / Jan Eikelboom (journalist in Syrië)

https://twitter.com/janeikelboom/status/333923579005644802

msk

• Junior gebruiker
  • **
Reactie #238 Gepost op: 12 juni 2013, 19:22:47
Deze kwam ik tegen op het parkeerterrein van Walibi Flevoland, de ex 14-187 van Gooi en Vechtstreek

msk

• Junior gebruiker
  • **
Reactie #239 Gepost op: 12 juni 2013, 19:27:13
Deze Peugeot zag ik vandaag staan in Bussum, wie weet wat meer over dit voertuig?