0 gebruikers (en 2 gasten bekijken dit topic.
Kwam deze vandaag tegen in Eibergen, stop-bord (in gril) en 112-stickers (achterop hoeken) zijn nog duidelijk aanwezig. Lijkt mij een voormalig Politievoertuig. Is nu in dienst bij 'Incident-Management', een bedrijf dat in samenwerking is met Rijkswaterstaat (soort van first-responder voor het afzetten van een incident, Rijkswaterstaat neemt het over wanneer zij tp zijn) . Kan iemand aan de hand van het kenteken misschien ontrafelen waar dit voertuig dienst heeft gedaan vroeger als het een politievoertuig is geweest?? De laatste tenaamstelling staat op 2012. groetensam
Dit bedrijf spoort echt niet. Tot een aantal maanden geleden hadden ze zelfs nog blauwe lenzen in de balk zitten. Deze lui schrijf ik zelfs nog op in mijn vrije tijd. Dit soort mensen wil je echt niet hebben in verkeersregelaar land. Daarnaast gaan de geruchten dat ze net als IRIS verkeer, redelijk richting de afgrond gaan. Ik weet dat de collega's in Oost-Nederland erg gebrand zijn op deze lui....
Tot een aantal maanden geleden hadden ze zelfs nog blauwe lenzen in de balk zitten.
Omdat een overheidsdienst een voertuig zo verkoopt... Moet je niet (alleen) de koper de schuld van geven natuurlijk.Verder lijkt het mij handig om weer ontopic te gaan i.p.v. het openbaar & publiekelijk affakkelen van een bedrijf