Oefening Mobiele Eenheid.

Auteur Topic: Oefening Mobiele Eenheid.  (gelezen 10645 keer)

0 gebruikers (en 4 gasten bekijken dit topic.

V16.01

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 499
Gepost op: 5 augustus 2007, 01:22:50
Hallo mede forumgenoten (en dan nu vooral de plisie mensen)

Is het mogelijk als burger om een keer mee te werken aan een oefening van de Mobiele Eenheid en dan wel als relschopper natuurlijk. Ik ben steward bij een BVO en in de opleiding tot beveiliger en het leek me wel een intressant om te zien hoe jullie te werk gaan...en dan ondertussen gelijk mijn frustratie's btje van me afhelpen.

MvG,

Marcel


Voormalig lid SIGMA Twente Rode Kruis Haaksbergen EHBO-er Fc Twente Plv. Coördinator EHBO Fc Twente


fire dept vincent

  • Gast
Reactie #1 Gepost op: 5 augustus 2007, 01:24:36
Ja dat zou ik ook wel willen >:D

Maar ik denk zelf dat ze daar een zoort "lotus" mensen voor hebben.. ??


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #2 Gepost op: 5 augustus 2007, 12:35:46
Ik zou even contact opnemen met de plaatselijke politie / regio. Er zijn namelijk regio's die wel met figuranten oefenen, scholieren of vrijwilligers.

Enne die frustratie's van je afhelpen, dat is een slecht idee. Maar daar kom je wel achter!
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


mike

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,931
Reactie #3 Gepost op: 5 augustus 2007, 12:51:44
Ik weet dat ze hier vaak groepen voor gebruiken. ME word getraind in Hoogerheiden bij het PIOG. Mischien kun je contact op nemen met hun. Ze kunnen je vast meer vertellen.

mvg
Mike


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #4 Gepost op: 5 augustus 2007, 13:19:20
Ik ben ook een aantal malen meegeweest als relschopper, vanuit mijn toenmalige opleiding, 1 x zaandam, 2 x crailo, 1 x haarlem stadion. Was ook met ME Amsterdam inderdaad.
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


7194

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,128
Reactie #5 Gepost op: 5 augustus 2007, 16:11:12
Enne die frustratie's van je afhelpen, dat is een slecht idee. Maar daar kom je wel achter!

Ze slaan niet hard hoor! Ze geven je alleen lichtje tikjes...  >:D ^-^


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #6 Gepost op: 5 augustus 2007, 17:55:01
Heheh  ;D
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


mike

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,931
Reactie #7 Gepost op: 5 augustus 2007, 22:09:33
Ik ben ook een aantal malen meegeweest als relschopper, vanuit mijn toenmalige opleiding, 1 x zaandam, 2 x crailo, 1 x haarlem stadion. Was ook met ME Amsterdam inderdaad.

Ja amsterdam is altijd een beetje apart. Heel nederland word getraind in Hoogerheide. Amsterdam doet het vaak op zijn eigen houtje, vaak idd Crailo.

mvg
Mike


Jeroen!

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,547
Reactie #8 Gepost op: 5 augustus 2007, 23:13:13
Ja amsterdam is altijd een beetje apart. Heel nederland word getraind in Hoogerheide. Amsterdam doet het vaak op zijn eigen houtje, vaak idd Crailo.

mvg
Mike

Maar Amsterdam doet toch altijd alles anders en apart?  ::) ::)


Pleegje_

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,160
Reactie #9 Gepost op: 6 augustus 2007, 10:27:32
Ik heb 1x meegespeeld in een multidisciplinaire oefening als relschopper...volgens mij was dat in het oefencetrum in Twente (ben de naam even kwijt). Was erg leuk..met rot fruit gooien naar de ME...lache...

Ze slaan niet hard hoor! Ze geven je alleen lichtje tikjes...  >:D ^-^

Hoe harder jij erin gaat hoe harder hun gaan slaan.....neem dat maar van mij aan (heb ervaring)