Oefening Mobiele Eenheid.

Auteur Topic: Oefening Mobiele Eenheid.  (gelezen 10641 keer)

0 gebruikers (en 2 gasten bekijken dit topic.

Benjaminkoning162

  • Gast
Reactie #10 Gepost op: 8 augustus 2007, 09:17:48
hallo mijn naam is Benjamin koning ik ben 21 jaar en woon in groningen ik zit in een rolstoel en mijn vraag is zou ik een keer een oefenpersoon kunnen zijn dat ik bijvoorbeeld een crimineel speel of dat ik de ME bekogel met blikjes flesjes en stenen want ik zal dat nooit in het echt doen maar als jullie moeten oefenen vind ik het wel leuk en misschien kan dan een politie agend een groot kussen vasthouden en dat ik er tegen aan mag rijden want ik moet soms ook mijn agressie kwijt groetjes Benjamin.


Maxx

  • Senior GGP
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,615


Druifje

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 372
  • Je leeft maar zo kort en je bent zo lang dood.....
Reactie #12 Gepost op: 10 augustus 2007, 09:46:30
@Benjamin: ik denk dat je dingen een beetje door de war haalt. ik snap dat je je frustratie/agressie kwijt wil, maar als je gaat verlangen dat een ME-er in een oefening een kussen gaat vasthouden zodat jij je kunt botvieren, dit buiten alle realiteit is. ik denk dat je hiervoor beter naar een sportschool kunt gaan.

Bij een oefening zijn de demonstranten puur een leerhulpmiddel, de ME-ers moeten op dat moment getraind worden voor reëele situaties. in de realiteit zie ik geen ME-ers met kussens staan  ;D

in de oefeningen waarin ik heb meegedraaid is het de bedoeling dat er in principe niet wordt doorgeslagen door de ME. Als je ze bij een oefening het bloed onder de nagels vandaan treitert als demonstrant, kan het wel eens gebeuren dat er even wat wordt uitgeschoten met de lange lat (heb er een dikke week blauwe plekken van gehad...)
De dingen waar ik tegen ben, die ben ik liever voor.....


Heleen Lotus

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,245
Reactie #13 Gepost op: 15 augustus 2007, 05:43:17
Ik ben ook een aantal malen meegeweest als relschopper, vanuit mijn toenmalige opleiding, 1 x zaandam, 2 x crailo, 1 x haarlem stadion. Was ook met ME Amsterdam inderdaad.

Crailo  ;D leuk dan zal ik je daar misschien wel eens gezien hebben. Ik heb daar ook een paar maal als lotus meegedaan met de ME oefeningen. Dit waren leuke oefeningen, waarbij het uitkijken was voor de rubber stenen die gegooid werden, kreeg er toen ééntje bijna tegen mij aan.  :-\  ;D


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #14 Gepost op: 21 augustus 2007, 21:20:28
Ook leuk, als zij de deur proberen open te zagen, en jij krijgt een emmer water met sponzen,

Het water in de motor van de kettingzaag laten lopen (van boven af) .... Pruttel prut prut .... Nieuwe zaag ... Zelfde liedje ....

Of je dekt je zag even goed af met je schild  :P
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


Chris87

  • Gast
Reactie #15 Gepost op: 22 september 2007, 20:23:24
Wat miss ook een optie is om het bij de politieacademie te proberen. Studenten moet en een proeve doen met dreigende escalaties waarbij ze graag gebruik
maken van lijdende voorwerpen ;)
Soms gebruiken ze er ook klassen voor zowel middelbare scholen als studenten brugjaar politie. Wie weet  8)


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #16 Gepost op: 23 september 2007, 11:39:18
Bij mijn weet worden daar meestal mede studenten (van de academie) voor gebruikt, zij weten wanneer ze moeten stoppen. Bij de ''burgers'' wil deze schakeling nog wel eens vergeten worden, en gaan zij iets te goed op in d'r rol.
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


Brandpreventist

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 18,993
Reactie #17 Gepost op: 10 oktober 2007, 21:32:17
en
en
&NR=1  ;)


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #18 Gepost op: 10 oktober 2007, 22:01:25
en
en
&NR=1  ;)

Als je me ziet, wil je dan even zwaaien ? Ik zwaai terug  ;)
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


Brandpreventist

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 18,993
Reactie #19 Gepost op: 10 oktober 2007, 22:03:03
Als je me ziet, wil je dan even zwaaien ? Ik zwaai terug  ;)

Zeker dat gebouw gesloopt....  ;)