In Californië schrijft de wet voor dat een hulpdienstvoertuig ten alle tijde een rode lamp moet voren die permanent brandt.(tijdens een emergency)Heeft te makenn met een verloren rechtzaak ergens lang geleden waar de tegenpartij een schade vergoeding kreeg omdat zij zei dat de rode knipperlamp niet brandde. (was natuurlijk net een sec. uit toen zij keek) Sinds die tijd is de regel dat de alarmverlichting aanblijft en er minstens één rode lamp permanent aan de voorzijde aan is. Net als in NEW York waar de brw voertuigen twee wisselende oranje lampen aan de achter zijde hebben, ook weer een aparte regel, aparte staat.
Ben benieuwd waar Towertje nu weer mee gaat komen als onderbouwing voor zijn mening dat fotografen niet onder het lint door mogen - kan al haast niet wachten
Jullie mogen vna mij wel onder/over het lintje heen, maar ik vraag me af of jullie wel over de gevolgen nadenken, dat heb ik al eerder ergens gezegd.
Ik zou haast zeggen, ik wacht op het moment dat het fout gaat en we ........... helaas tot de conclusie komen dat de verzekeringsmaatschappij inderdaad moeilijk doet.
Maar die ellende wens ik niemand toe omdat ik dat zelf van heel dichtbij heb meegemaakt. Dus voor iedereen die me niet gelooft, blijf gewoon lekker doorgaan, stop je hoofd in de wolken, en laten we hopen dat je nooit wakker wordt in die nachtmerrie. En voor wie toch ongerust is geworden, of mijn ongelijk wil bewijzen, bel eens met je ziektekostenverzekeraar en stel hem de vraag?
Wat zien we 'ontploffen'
Opslag van lichtmetalen, o.a. titanium, bij verhitting en blussen met water geeft dit waterstofgas wat hoogst explosief is, waardoor het metaal uit elkaar spat en een regen van gloeiend hete metaaldeeltjes wordt weg geslingerd.