Is er ergens een vrijwillig brandweerkorps welke een regeling met een brandweerfotograaf heeft en dit ook uitgewerkt op papier heeft staan?
Ik ben nieuwsgierig naar de regelingen omtrent eigendom en/of vergoeding camera en bijbehorende materialen, eigendomsrechten foto's, veiligheidskleding, legitimatie en de financiële vergoedingen en verzekeringen zoals de overige brandweervrijwilligers ook krijgen.
Ik vraag nadrukkelijk om een vrijwillig korps omdat in mijn ogen bij een beroepskorps gewoon iemand aangesteld kan worden binnen het korps. Bij een vrijwillig korps ligt dit denk ik net weer anders. Mogelijk dat ik dit verkeerd zie hoor.
Hier is mondeling wel het een en ander geregeld, maar niets op papier, dit laatste komt uiterst moeizaam van de grond. Op dit moment krijg ik wel ruim voldoende backup vanuit het korps en de korpsleiding, maar de laatste tijd zijn er hier nogal wat strubbelingen geweest met zgn.ramptoeristen. Dit gaf nogal wat gedoe en daarom wil ik graag alles defitinief geregeld zien op papier.