Nogmaals: We hebben het niet over een hobbyfotograaf.
Dit topic gaat over officiele brandweerfotografen.
Het oponthoud ontstaat meestal door ramptoeristen en nieuwsgierigen die overal met hun neus bovenop willen staan en niet door een brandweerfotograaf die hier speciaal voor opgeleid is.
Laaste reactie hierop dan maar:
Punt 1) Je geeft geen antwoord op mijn vraag waarom ik gefrustreerd zou moeten zijn, en jij weet waarom??? (graag via pm anders idd off topic), jij snapt mijn reactie niet helemaal, en blaast te hoog van de toren.
Punt 2) Bestaat er dan ook een oficieele cursus brandweerfotografie, en als je dan voor een diploma slaagd, bijna een compleet brandweer uniform met helm en porto ontvangt?? (dat vragen we naar dan doe ik dat ook voor een ander brandweerkorps)
Punt 3) Vraag of bedel jij dan niet aan die zogenaamde
ramtoeristen voor foto's als jij aan het werk bent als pompbediende ( positief bedoeld, omdat die mensen er ook moeten zijn, anders zijn we toch maar arme stilstaande automobilisten) als je niet op de plek des onheils kan zijn? dacht het dus wel, b.v uitslaande brand bunderruwe waar je om gevraagd (gebedeld) hebt heb die
ik, als jou zeggen
ramptoerist gemaakt hebt achter het afzetlint (positief is wel de naamsvermelding) gemaakt heb.(waar is mijn deel dan als je alles betaald krijgt?
Punt 4) Als je het over ramptoeristen en nieuwschierigen hebt,,, hoe ben jij dan begonnen???
Het is eigenlijk allemaal off topic, maar meer persoonlijk, maar moest het ff kwijt.
Moderators sorry voor deze reactie op forum gebied, ik had het mischien op pm moeten doen maar zoals ik al zei ik moest het ff kwijt.
Ik zeg altijd doe maar normaal dan doe je gek genoeg, en veeg eerst voor je eigen deur en dan van de andere.
Einde discussie voor mij op deze topic, Groet Bommie.