De reden dat ik dit vraag is dat er globaal twee soorten spoedritten zijn: ongevallen en onwelwordingen (combinaties daargelaten). Ik vraag me gewoon af of men liever het 'technische' van de traumatologie heeft (beknellingen etc.) of het 'nadenken en puzzelen' van een onwelwording. Beide hebben zo hun charme (er van uitgaand dat je van je werk houdt), en ik ben erg benieuwd wat men het leukst/interessants vindt.
Doe mij maar 'n combiniatie van beide, ik hou wel van 'n beetje afwisseling
Overigens is mijn werk 'n combinatie van beide aangezien wij geen B vervoer doen, maar naast bovenstaande soorten hebben we hier ook veel assaults en vecht-, steek- en schietpartijen en dat is eigenlijk weer 'n 3e soort melding, die we dan ook weer niet zo graag doen.
Wat ik zelf overigens wel bevredigend is zijn de onwelwordingen waar je direct resultaat ziet, bijv. een diabeet die bijna bewusteloos is en nauwelijks reageerd, en door de toegediende glucose binnen 10 minuten weer tegenover je staat en vraagt of je misschien zin heb in 'n kop thee.
Bij dat soort meldingen zie je direct het resultaat van je werk en dat geeft veel van ons voldoening.