Chauffeur Huisartsenpost worden als student, kan dat?

Auteur Topic: Chauffeur Huisartsenpost worden als student, kan dat?  (gelezen 5343 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

leerlingAMBU

  • Gast
Gepost op: 17 augustus 2007, 16:22:44
Hallo allemaal,

Ik begin deze maand een opleiding tot Verpleegkundige in het Gelre Ziekenhuis, wat 4 jaar zal duren.
Op zaterdag wil ik graag een baan wat gerelateerd is met mijn huidige opleiding.
Ik zou dan ook graag chauffeur willen worden bij de Huisartsenpost, zaterdag of avonden.
Wel weet ik dat ik 5 jaar mijn rijbewijs moet hebben, dat is over twee jaar.

Nu ga ik mijn rijervaring wat opkrikken, omdat ik weekend taxichauffeur wil worden
Maak ik een kans, én nemen ze überhaupt mensen aan voor de functies als chauffeur voor alleen de bijv. zaterdag?

( info : ik woon in Apeldoorn )




Karim

  • Gast
Reactie #1 Gepost op: 17 augustus 2007, 16:45:57
Hoe 't zit met alleen de zaterdag weet ik niet, maar als student is 't prima mogelijk.

Ik was net 19 toen ik op de hap begon en kon 't prima combineren met m'n studie hbo-v.

Neem anders eens contact op met je lokale hap en vraag 't hun  ;)


leerlingAMBU

  • Gast
Reactie #2 Gepost op: 17 augustus 2007, 16:52:42
bedankt voor je (snelle) antwoord. Deed jij ook avonden etc?


Karim

  • Gast
Reactie #3 Gepost op: 17 augustus 2007, 18:24:48
ja avonden en nachten.

Probeerde 't wel altijd zo te plannen dat ik dan bijv. laat college had ofzo, maar 't was soms wel ff krap.

Nachtdienst, college en dan naar huis slapen.


leerlingAMBU

  • Gast
Reactie #4 Gepost op: 17 augustus 2007, 19:59:17
mooi! post waar jj werkte hoefde je geen jaren rijervaring te hebben?

gr
Jac.


Heleen Lotus

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,245
Reactie #5 Gepost op: 18 augustus 2007, 00:00:37
Je kan het altijd proberen om te solliciteren.
Er zijn meerdere chauffeurs die alleen in de weekenden als hap chauffeur werken. En als je al een taxi diploma en pas heb, dan denk ik dat dit wel goed zal uitkomen.
Dus gewoon proberen.
Veel succes.


Simon

  • Gast
Reactie #6 Gepost op: 19 augustus 2007, 21:47:19
Heb zelf in Apeldoorn gewerkt. Vervoer was toen in handen van ME. Werkte toen meerdere studenten in avond- en weekenddienst Heb een zeer fijne leerzame periode gehad in Apeldoorn. Suc6!

Simon


Druifje

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 372
  • Je leeft maar zo kort en je bent zo lang dood.....
Reactie #7 Gepost op: 20 augustus 2007, 13:32:39
Das dan al weer ff geleden dan denk ik.... A'doorn is al ff geleden overgegan van ME naar MT...

mzzl, d'n Druif
De dingen waar ik tegen ben, die ben ik liever voor.....


leerlingAMBU

  • Gast
Reactie #8 Gepost op: 31 oktober 2007, 13:29:40
Goedendag allemaal

Ik ben 22jaar oud, en tijdelijk als postbode aan de slag.
Ik wil graag in de toekomst ambulancechaufeur worden.
Heb binnenkort een sollgesprek voor chauffeur Huisartsenpost.

Maak ik dan een goede kans om aangenomen te worden bij de ambu te zijner tijd met chauffeur huisartenpost - ervaring op mijn CV?

hart gr


Karim

  • Gast
Reactie #9 Gepost op: 31 oktober 2007, 15:20:44
't ligt 'n beetje aan de dienst, sommige stellen een minimumleeftijd van 25 in, maar da's niet overal zo. Ben zelf ook op de ambu terecht gekomen met 22 na ongeveer 1,5 jaar op de hap.

Wij hadden als voordeel dat ambu en hap in 1 gebouw zaten en onze trainingen (aed, reanimatie herhalingen enz) voornamelijk door mensen van de GGD gedaan werden.
Ik was de 4e of 5e die van onze hap de stap naar de ambu overmaakte dus 't is zeker wel mogelijk.

Veel succes in iedergeval.