Spookrijder botst op politievoertuig - Roosendaal 20-08-2007

Auteur Topic: Spookrijder botst op politievoertuig - Roosendaal 20-08-2007  (gelezen 7890 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Robinh

• Senior gebruiker
Reactie #10 Gepost op: 20 augustus 2007, 22:15:07
Volgens mij heeft een V50 een nog best wel lange neus, hier is echt bijna niks van over... :-\
OP AL MIJN GEPLAATSTE FOTO`S ZIT COPYRIGHT!

Jerommeke

• Senior gebruiker
  • Blauwe Motormuis
Reactie #11 Gepost op: 20 augustus 2007, 22:35:09
Dat maakt toch niets uit? Dat hoort namelijk bij de kreukelzone. Feit is dat een Volvo een van de veiligste auto's is. Dat je dit soort dingen niet voor de lol moet doen, lijkt me duidelijk.
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !

Robinh

• Senior gebruiker
Reactie #12 Gepost op: 20 augustus 2007, 23:09:47
Dat weet ik, maar ik wilde er mee zeggen dat het wel heel haard is gegaan.
OP AL MIJN GEPLAATSTE FOTO`S ZIT COPYRIGHT!

RalfW

• Senior gebruiker
Reactie #13 Gepost op: 20 augustus 2007, 23:45:50
audi en volkswagens zijn naast volvo ook zeer veilige autos... mn oom heeft een frontale aanrijding gehad met een volkswagen en mn moeder met een audi... en wat waren ze blij dat het auto's waren met een grote neus!

Rolanddeg

• Docent, kerninstructeur
  • Senior gebruiker
  • Bee-doo Bee-doo
    • De Groot Brandwachten
Reactie #14 Gepost op: 20 augustus 2007, 23:49:28
Reactie op Kmarfan: stel je hebt een politieauto die 100 km/u rijdt en een spookrijder die 100 km/u rijdt. De politieauto oefent een kracht naar links uit, de spookrijder naar rechts. Bij een contact gaan beide krachten elkaar versterken wat resulteert in een klap vergelijkbaar met als je met 200 kilometer per uur op een stilstaande auto rijdt. Ja, dat gaat hard ja!

NikonDirk

• Leeft op een eiland.
  • Senior gebruiker
    • Opvallende politievoertuigen.
Reactie #15 Gepost op: 22 augustus 2007, 13:40:35
De heren mogen écht blij zijn dat ze in een Volvo zaten... :|

Jos v L

• Senior gebruiker
  • Dbbo & Vrw Brandweer
    • Brandweer Zuid-Limburg - Team FVT
Reactie #16 Gepost op: 22 augustus 2007, 21:18:49
Reactie op Kmarfan: stel je hebt een politieauto die 100 km/u rijdt en een spookrijder die 100 km/u rijdt. De politieauto oefent een kracht naar links uit, de spookrijder naar rechts. Bij een contact gaan beide krachten elkaar versterken wat resulteert in een klap vergelijkbaar met als je met 200 kilometer per uur op een stilstaande auto rijdt. Ja, dat gaat hard ja!

bij een frontale botsing van 2 auto's die beide 100 km/h rijden, is er ook 2x zoveel kreukelzone om te vervormen en dus komt er de zelfde kracht op het voertuig te staan als dat je met 100km/h op een betonnen muur was gereden.
Al mijn bijdragen op het forum zijn volledig op persoonlijke titel.

NikonDirk

• Leeft op een eiland.
  • Senior gebruiker
    • Opvallende politievoertuigen.
Reactie #17 Gepost op: 22 augustus 2007, 21:23:33
Met twee gelijkwaardige auto's klopt dit waarschijnlijk wel. Maar in dit geval was de spookrijder geen gelijkwaardige tegenstander.

RAdeR

• Hoofd Rode Kruis Noodhulpteam, BLS instructeur
  • Senior gebruiker
Reactie #18 Gepost op: 10 oktober 2007, 10:39:24
Gewonde agent alsnog overleden
ROOSENDAAL - De politieman die in augustus zwaargewond raakte bij een ongeluk met een spookrijder op de snelweg A17 bij Roosendaal, is dinsdagavond aan een longembolie overleden. Dat maakte de politie woensdag bekend.
De 49-jarige medewerker van het KLPD zat in augustus samen met een collega in een politieauto toen ze in de vroege ochtend werden verrast door een spookrijder. De spookrijder, een 78-jarige man, was op slag dood. De collega van de overleden agent kwam met de schrik vrij.

www.omroepbrabant.nl

Familie, collega's en andere betrokkenen sterkte gewenst.

korsakoff

• Gast
Reactie #19 Gepost op: 10 oktober 2007, 10:48:11
:'( :'(..................