Zeer grote brand automatiseringsbedrijf - Zoetemeer 23-08-2007

Auteur Topic: Zeer grote brand automatiseringsbedrijf - Zoetemeer 23-08-2007  (gelezen 3271 keer)

0 gebruikers (en 2 gasten bekijken dit topic.

guest1564

  • Gast
01:16:37   24-08-07   11   G   BRAN   aanvulling kazerne ivm zeer grote brand
708240116371500413                  1500413 BRW Pijnacker-Nootdorp ( Dagdienst )
708240116371500411                  1500411 BRW Pijnacker ( A-Brigade )
708240116371500010                  1500010 BRW Haaglanden ( Monitorcode RAC )


Coen

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 165
  • Brandweer 4 Life
Slapende vrouw gered uit brandend gebouw

ZOETERMEER - Brandweerlieden hebben in de nacht van donderdag op vrijdag een slapende vrouw gered uit een brandend bedrijvencomplex aan de Chroomstraat in Zoetermeer. De brand is geblust. Er kwamen geen schadelijke stoffen vrij. Dat meldde de brandweer.
 
De vuurbestrijders troffen de vrouw slapend aan in een bedrijfsunit en brachten haar met ademhalingsmoeilijkheden naar een gereedstaande ambulance. Ze werd daar ter plekke behandeld en voor onderzoek meegenomen naar een ziekenhuis.

De vrouw woonde tijdelijk in de bedrijfsruimte. De eigenaar verhuurde de ruimte. Volgens de brandweer komt dit vaker voor en is dit een manier om kraken tegen te gaan.

De vlammenzee, die zorgde voor veel rookontwikkeling, ontstond rond middernacht bij Pantheon Automatisering. Tientallen brandweermannen rukten uit om het vuur te bestrijden.

Het is niet bekend hoe de brand is ontstaan. Het bedrijf waar de brand uitbrak kon niet worden gered. De overige ondernemingen in het bedrijfsverzamelgebouw liepen roet- en waterschade op. De schade loopt in de miljoenen euro's.

Volges RTV West is de brandweer nog uren bezig met nablussen.
Een domme leert van zijn eigen fouten, een slimme van de fouten van een ander. Deel daarom de kennis die je hebt!


guest1564

  • Gast


Hunter

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 6,176
  • Zoetermeer, Haaglanden
Reactie #13 Gepost op: 24 augustus 2007, 19:44:26
Best wel grappig allemaal, eerst was het de Chroomstraat 45, toen de Chroomstraat 46 maar uiteindelijk woedde de brand aan de Cobaltstraat 46. Het verkeerde adres en het aldaar gevestigde automatiseringsbedrijf is integraal overgenomen door de media.

Hmmm....P2000 ?

Groeten, Peter.


Mind

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 235
  • Inline Explorer
Reactie #14 Gepost op: 24 augustus 2007, 20:04:20
wrm
Hmmm....P2000 ?

de meeste media baseerden zich op het persbericht van hrh dat heeft niks met p2000 te maken.

al ben ik het met je eens dat de media graag alles overneemt. fout of niet.
It's like the latest news, it's all wrong.  Pictures


Hunter

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 6,176
  • Zoetermeer, Haaglanden
Reactie #15 Gepost op: 25 augustus 2007, 14:00:21
de meeste media baseerden zich op het persbericht van hrh dat heeft niks met p2000 te maken.
al ben ik het met je eens dat de media graag alles overneemt. fout of niet.

Laat ik je vertellen dat een en ander al op de radio was (automatiseringsbedrijf) lang voordat de HRH een persbericht had uitgegeven. Ik kan me vergissen, maar de media baseert zich steeds vaker op de via P2000 verzonden alarmeringen. Of de media dit uit eigen beweging doet of met behulp van tipgevers doet niet terzake. Het is een duidelijke trend....

Groeten, Peter.