Lekke band verwisselen? €260.-

Auteur Topic: Lekke band verwisselen? €260.-  (gelezen 5134 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

NikonDirk

  • Leeft op een eiland.
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 4,223
    • Opvallende politievoertuigen.
Reactie #10 Gepost op: 30 augustus 2007, 21:34:53
Wat bedoel je ons nou precies te vertellen; dat we hier niets meer uit GS moeten posten of dat jij al lang wist dat het anders in elkaar steekt...  ???


fire dept vincent

  • Gast
Reactie #11 Gepost op: 30 augustus 2007, 21:45:02
Wat bedoel je ons nou precies te vertellen; dat we hier niets meer uit GS moeten posten of dat jij al lang wist dat het anders in elkaar steekt...  ???

Ik bedoel te vertellen dat ik heeel vaak op GS kijk en dat het hun niet echt allemaal serieus afgaat...


Brandpreventist

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 18,993
Reactie #12 Gepost op: 30 augustus 2007, 21:47:04
Ik bedoel te vertellen dat ik heeel vaak op GS kijk en dat het hun niet echt allemaal serieus afgaat...

Ch*ps... ben ik weer een illusie armer... ik dacht toch echt dat het daar allemaal serieus nieuws was...  :-X :-X Thanx!!  O0


fire dept vincent

  • Gast
Reactie #13 Gepost op: 30 augustus 2007, 21:49:21
Ch*ps... ben ik weer een illusie armer... ik dacht toch echt dat het daar allemaal serieus nieuws was...  :-X :-X Thanx!!  O0

hahaha ik wil niet veel zeggen hoor maar wie gaat er telkens serieus in op hun berichten??  ;D

(ps. ben weg)


Ron-Almere

  • Gast
Reactie #14 Gepost op: 24 september 2007, 17:25:07
En wat het verhaal nog leuker maakt, de gemeente Almere heeft niet eens een afdeling Milieupolitie ;D
En wbt het " wielverwisselen" van de collega's van de afdeling Handhaving heb ik vernomen dat er werkzaamheden aan het voertuig werden verricht, en dat is niet toegstaan op de openbare weg volgens de APV. Valt me nog mee dat hij geen artikel 13 bodembescherming aan de broek heeft gekregen als het ook maar enig zinds hard te maken zou zijn dat het (semi)beroepsmatig was.


Maxx

  • Senior GGP
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,615
Reactie #15 Gepost op: 24 september 2007, 17:55:10
Ik heb in Almere toch wel degeljik gemeente voertuigen gezien. 'Milieu en toezicht' als ik me niet vergis. Deze hebben ook een BOA stikker op het voertuig zitten. (Zo'n duim).

Weet niet of je zoiets bedoelt?


Ron-Almere

  • Gast
Reactie #16 Gepost op: 24 september 2007, 21:09:33
Ik heb in Almere toch wel degeljik gemeente voertuigen gezien. 'Milieu en toezicht' als ik me niet vergis. Deze hebben ook een BOA stikker op het voertuig zitten. (Zo'n duim).

Weet niet of je zoiets bedoelt?

Ja en dat is dus geen Milieupolitie ;)  In Flevoland heeft alleen de regiopolitie een afdeling Milieu. Dit in tegenstelling tot bijvoorbeeld Amsterdam waar ieder stadsdeel een afdeling milieupolitie cq handhaving  en de regiopolitie een regionaal milieuteam heeft. En dat er dan ook nog bij de stadsdelen verschil zit in de afdeling milieupolitie of handhaving.


Maxx

  • Senior GGP
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,615
Reactie #17 Gepost op: 24 september 2007, 22:25:22
Ja en dat is dus geen Milieupolitie ;)  In Flevoland heeft alleen de regiopolitie een afdeling Milieu. Dit in tegenstelling tot bijvoorbeeld Amsterdam waar ieder stadsdeel een afdeling milieupolitie cq handhaving  en de regiopolitie een regionaal milieuteam heeft. En dat er dan ook nog bij de stadsdelen verschil zit in de afdeling milieupolitie of handhaving.

Oh oke, nee omdat je de tekst 'De gemeente Almere' gebruikte vandaar.  :) ;)