De meldingen worden niet handmatig opgemaakt, het gaat net zo automatisch als in Rijnmond. Er was alleen een probleem met "aanrijding met letsel" die niet correct uit het systeem kwam, daarom moest het handmatig aangepast worden. Als ik kijk naar de binnenbranden :
11:18:06 02-09-10 ALPHA Binnenbrand Stuwstraat 118 S Gravenhage Woning vol met rook
13:49:43 02-09-10 ALPHA Binnenbrand Haags Werk Bedrijf Schapenlaan S Gravenhage
18:50:52 02-09-10 ALPHA Binnenbrand Gevers Deynootplein 213 te Den Haag
06:22:37 03-09-10 ALPHA Binnenbrand Bezuidenhoutseweg 265 c S Gravenhage
09:23:02 03-09-10 ALPHA Binnenbrand Willem De Zwijgerlaan 2 Den Hoorn Zh Rook uit het dak
14:16:30 03-09-10 ALPHA Binnenbrand Haagse Hoge Huis Waldorpstraat 60 S Gravenhage rook ontwikkeling.
Dan is die output steeds gelijk aan elkaar. Het enige wat opvalt is dat "S Gravenhage" (wat ik persoonlijk ook niet mooi vind, maar wat wel de officiele GMS-output is) soms wordt aangepast naar "Den Haag". Ook staat er soms "te" voor (te Den-Haag). Beetje suf om dat erbij te schrijven, maar misschien is dat ook een beetje nieuwigheid en laat men dat na verloop van tijd weer varen. Als ik vervolgens naar de latere Aanrijdingen met letsel kijk, dan zien die er ook allemaal hetzelfde uit. Het was met name de eerste dag dat daar variatie in zat.
EDIT: In Rijnmond wordt de laatste tijd regelmatig handmatig de aardcode (eerste 3 cijfers) verwijderd. Doen ook totaal niet terzake voor de pers, maar wel jammer dat de een dit wel doet en de ander niet, waardoor de opmaak van de melding steeds weer verschilt..