Heb je het filmpje wel gezien?
Ja, heb jij mijn reactie ook gelezen? Waar zie jij in de geciteerde reactie een mening van mij over de inhoud van het filmpje? Ik heb het over het principe dat maskeren dient te gebeuren voordat men de rook in gaat, en je daar in principe dus veilig naast zou moeten kunnen staan.
Eens, maar die beste filmert hoort daar niet te staan. Zeker niet als je al ziet dat de brandweer haast maakt, maak je uit goed fatsoen gewoon ruimte.
Afgezien van de eerste moment van het filmpje, waarin je je af kunt vragen of hij inderdaad in de weg staat (de brandweercollega's of politie maken er verder geen opmerking over), blijft hij verder keurig op de andere trap, naar de volgende verdieping. Ik heb niet het idee dat hij daar in de weg staat. Of ik daar zelf zou blijven staan is een ander verhaal, ik denk het zomaar van niet... Maar ik zou dan ook waarschijnlijk een van de mannen met zo'n fles op m'n rug zijn geweest...
Overigens ging het in eerste instantie om de reactie van Red, die volgens mij een opmerking maakte over de plek van zijn blauwe collega (in het geel), niet die van de filmer...