0 gebruikers (en 6 gasten bekijken dit topic.
tja wat kan je er over zeggen de meneer in het groene shirt probeert de brandweer te helpen wat vervolgens afgestrafd wordt door de politie,ik heb het zelf een keer meegemaakt dat ik moest helpen waterwinning maken bij een grote brand en vervolgens (met slangen in de hand) werd tegengehouden door de politie wat me echt 2 minuten kosten, de bevelvoerder van de TS moest er bij komen om te zorgen dat ik er door kwam, was volgens de agent te gevaarlijk op de dam (terwijl zijn collega's wel naast het pand stonden in een opzich gevaarlijker stuk als ik dus )
Ach, laten we er van uit gaan dat als je huis in lichterlaaie staat je voor een x aantal procenten niet meer toerekeningsvatbaar bent voor wat betreft het realiseren wat er gebeurd en wat jij doet :-)
In dit geval riep een bekende bevelvoerder naar jou of je even wilde helpen met de slangen, maar was dit niet gecommuniceerd naar de politie. In dit geval werd jij niet afgestrafd, want je hebt er geen bekeuring oid aan overgehouden. Er was in iedergeval geen sprake van het moedwillig belemmeren van hulp aan de brandweer. Had enkel met veiligheid te maken