Fotografen & Journalistiek gerelateerde video's

Auteur Topic: Fotografen & Journalistiek gerelateerde video's  (gelezen 1220629 keer)

0 gebruikers (en 8 gasten bekijken dit topic.

AMK

• Senior gebruiker
  • VPK io
Reactie #920 Gepost op: 1 december 2009, 22:18:31
tja wat kan je er over zeggen de meneer in het groene shirt probeert de brandweer te helpen wat vervolgens afgestrafd wordt door de politie,
ik heb het zelf een keer meegemaakt dat ik moest helpen waterwinning maken bij een grote brand en vervolgens (met slangen in de hand) werd tegengehouden door de politie wat me echt 2 minuten kosten, de bevelvoerder van de TS moest er bij komen om te zorgen dat ik er door kwam, was volgens de agent te gevaarlijk op de dam (terwijl zijn collega's wel naast het pand stonden in een opzich gevaarlijker stuk als ik dus  :-X)
In dit geval riep een bekende bevelvoerder naar jou of je even wilde helpen met de slangen, maar was dit niet gecommuniceerd naar de politie. In dit geval werd jij niet afgestrafd, want je hebt er geen bekeuring oid aan overgehouden. Er was in iedergeval geen sprake van het moedwillig belemmeren van hulp aan de brandweer. Had enkel met veiligheid te maken ;)

Bart S

• Gast
Reactie #921 Gepost op: 1 december 2009, 22:28:44
Ach, laten we er van uit gaan dat als je huis in lichterlaaie staat je voor een x aantal procenten niet meer toerekeningsvatbaar bent voor wat betreft het realiseren wat er gebeurd en wat jij doet :-)

Dat denk ik ook. De meneer in het groene shirt komt in het eerste filmpje naar buiten, kijkt naar boven en lijkt dan pas te beseffen hoe groot de brand is.

Shave

• Beroepsbrandweerman
  • Senior gebruiker
Reactie #922 Gepost op: 1 december 2009, 22:57:36
Meestal zijn die mensen in shock en proberen ze toch nog iets te redden......een logische reacties wel als je bedenkt dat je huis in brand staat. Ik denk dat de meesten onder ons toch zullen proberen hun belangrijkste spullen veilig te stellen.

Brandpreventist

• Senior gebruiker
Reactie #923 Gepost op: 1 december 2009, 23:05:42
Het is ook altijd handig (ik heb het niet  ::)) om in de meterkast of een andere vaste plaats in de buurt van de uitgang een lijstje op te hangen van spullen die je wilt redden bij brand, waterschade, enz. Vaak op het moment suprême weet je het even niet meer....

Luke_BNV

• Freelance Cameraman
  • Senior gebruiker
    • Bekijk mijn Youtubepagina!
Reactie #924 Gepost op: 2 december 2009, 19:27:54
In dit geval riep een bekende bevelvoerder naar jou of je even wilde helpen met de slangen, maar was dit niet gecommuniceerd naar de politie. In dit geval werd jij niet afgestrafd, want je hebt er geen bekeuring oid aan overgehouden. Er was in iedergeval geen sprake van het moedwillig belemmeren van hulp aan de brandweer. Had enkel met veiligheid te maken ;)

bij mij wist de agent het niet (valt trouwens niet op met slangen in je hand) maar ja echt goed helpen deed deze man ook niet, + dat hij wel erg dicht bij kwam, ik vind overigens goed dat de agent er niet te hard op in gaat.
Volg mij op: Twitter: @LukeBNV Youtube: Luke Beens

JordyDelwel

• Senior gebruiker
  • www.DelwelFotografie.nl
Reactie #925 Gepost op: 4 december 2009, 14:51:55
Niet mijn filmpje maar ik vond het wel weer een leuke parkeerplaats voor die Traumaheli, half over het water heen  ;)
User: Jumpnik

A1 Lifeliner 2 (TraumaHelicopter) Ongeval Metro Schiedam Centrum Stationsplein Schiedam
Fotograaf Harderwijk e.o. http://www.DelwelFotografie.nl

Brandpreventist

• Senior gebruiker

Aram Mukanay

• Adviseur Risicobeheersing / Informatiemanager ROT
  • Senior gebruiker
Reactie #927 Gepost op: 6 december 2009, 01:12:06

Adviseur Risicobeheersing / Informatiemanager ROT bij Brandweer en Veiligheidsregio Amsterdam-Amstelland

Aram Mukanay

• Adviseur Risicobeheersing / Informatiemanager ROT
  • Senior gebruiker
Reactie #928 Gepost op: 6 december 2009, 20:24:50

December hea ;)
Adviseur Risicobeheersing / Informatiemanager ROT bij Brandweer en Veiligheidsregio Amsterdam-Amstelland

Brandpreventist

• Senior gebruiker
Reactie #929 Gepost op: 6 december 2009, 21:24:04

http://www.telegraaf.nl/binnenland/5509869/__Fietsster_grijpt_in_bij_gevecht__.html

zo 06 dec 2009, 20:17  | 8 reacties | lees voor
Fietsster grijpt in bij straatgevecht

AMSTERDAM -  Een fietsster heeft op sinterklaasavond eigenhandig twee op straat vechtende jongens uit elkaar gehaald.

Dat blijkt althans uit een filmpje dat 5 december op het Youtubekanaal van fotograaf Thomas Schlijper is geplaatst. In het filmpje is te zien hoe de vrouw de knokkende jongens tegemoet fietst en roept: “Hé! Hé! Hallo! Hou op! Hou op! Hou op!”

Vervolgens weet ze de twee vechtjassen te scheiden en beëindigt ze de matpartij op de Herengracht in Amsterdam, zo lijkt het.