Ongeval auto tegen fietsers, 14 gewonden (GRIP 1) - Arkel 14-09-2007

Auteur Topic: Ongeval auto tegen fietsers, 14 gewonden (GRIP 1) - Arkel 14-09-2007  (gelezen 23814 keer)

0 gebruikers (en 2 gasten bekijken dit topic.

C337

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,363
Reactie #50 Gepost op: 13 september 2008, 20:51:28
Zozo taakstraf, das heel wat, als je je auto als een torpedo gebruikt.
Waarom geeft justitie geen doosje bonbons mee met mevrouw ?  ???


7194

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,128
Reactie #51 Gepost op: 13 september 2008, 20:56:02
Waarom geeft justitie geen doosje bonbons mee met mevrouw ?  ???

Omdat Justitie de straf uiteindelijk niet bepaald. Dat is aan de rechter.  ::)


Brandpreventist

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 18,993
Reactie #52 Gepost op: 13 september 2008, 21:00:33
Zozo taakstraf, das heel wat, als je je auto als een torpedo gebruikt.
Waarom geeft justitie geen doosje bonbons mee met mevrouw ?  ???

Pfffffffffffffff, kan je voortaan svp ff een inhoudelijke reactie geven als je zonodig wil reageren..... :-X :-X :-X Ga aub met dit commentaar naar Fok!... Misschien moet je je eens verdiepen in hoe een rechtelijke uitspraak tot stand komt, welke afwegingen een rechter moet maken en hoe de wet in elkaar zit...

Lekker ongenuanceerd roepen kan iedereen... Een inhoudelijke reactie heeft pas waarde...

Omdat Justitie de straf uiteindelijk niet bepaald. Dat is aan de rechter.  ::)

Dit geeft al aan welke waarde we moeten hechten aan de reactie van Amsterdam ZO... ;)


C337

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,363
Reactie #53 Gepost op: 13 september 2008, 21:32:07
Rechter dan. Dacht meer aan een hogere straf.  :)


pelagiapeil

  • Gast
Reactie #54 Gepost op: 14 september 2008, 03:34:27


http://www.ad.nl/rotterdam/rivierenland/article1661160.ece

vrijdag 14 september 2007
Negen scholieren gewond bij ongeval

De automobiliste zou rond acht uur in een slip geraakt zijn en op de scholieren zijn gebotst

als ik dit lees denk ik aan mogelijke oorzaken waardoor je in een slip kunt raken
een olievlek misschien door een olie lekkende auto?dan kan toch de schuld niet meer bij de bestuurster gelegd worden?
zo zullen er veel meer oorzaken te noemen zijn dus verbaas ik mij heel erg over alle reacties over de schulvraag :(
dat er zoveel kinderen zo erg gewond waren blijf ik heel erg vinden  :'( maar ik vraag mij af : was het wel volledig haar schuld?
ook als je langzaam rijdt kan een olievlek je fataal worden en verlies je de controle over het stuur en geloof me ik klets niet uit de nek maar weet het uit ervaring
ik had alleen het geluk dat er geen ander verkeer in de buurt was
gr. Pelagia


Barbie-crosser

  • Gast
Reactie #55 Gepost op: 14 september 2008, 03:42:37

Pfffffffffffffff, kan je voortaan svp ff een inhoudelijke reactie geven als je zonodig wil reageren..... :-X :-X :-X Ga aub met dit commentaar naar Fok!... Misschien moet je je eens verdiepen in hoe een rechtelijke uitspraak tot stand komt, welke afwegingen een rechter moet maken en hoe de wet in elkaar zit...

Lekker ongenuanceerd roepen kan iedereen... Een inhoudelijke reactie heeft pas waarde...

Dit geeft al aan welke waarde we moeten hechten aan de reactie van Amsterdam ZO... ;)

Ik denk dat we  soms posten vanuit emotioneel opzicht.
We blijven mensen, mensen met gevoel( hoop ik ). en we zijn soms ook geneigd om de rechter voor te zijn.
Maar daarom, denk eens in, het zou JOU kind wezen.. zwaar gewond , veroorzaakt door een automobilist

Zou Jijzelf dan ook niet emotioneel reageren?
Ik wel, daar ben ik teveel mens voor!
Maar idd, de feiten zijn en kunnen vaak anders inelkaar steken , zoals post bove me al zegt, olie op de weg, of wat dan ook, zijn allemaal dingen die ze mee moeten wegen met het oordeel  :(