Agent geplet door dronken automobilist - Amsterdam 15-09-2007

Auteur Topic: Agent geplet door dronken automobilist - Amsterdam 15-09-2007  (gelezen 4862 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Brandpreventist

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 18,993
Reactie #10 Gepost op: 15 september 2007, 23:38:48
(...)

Misschien nog slechter nieuws: vanmiddag is een agent van de verkeersdienst uit Amsterdam in eigen tijd om het leven gekomen bij een ernstig ongeluk op de Westerdoksdijk te Amsterdam.

http://www.telegraaf.nl/binnenland/70962171/Motorrijder_overlijdt_na_botsing_op_Porsche.html

za 15 sep 2007, 14:28
Motorrijder overlijdt na botsing op Porsche
AMSTERDAM - Een 38-jarige motorrijder is zaterdagmiddag overleden nadat hij op een Porsche Carrera was gebotst. Het ongeluk gebeurde op de Westerdoksdijk in Amsterdam.

Dat meldde de politie. De 25-jarige bestuurder van de Porsche wilde op de weg vermoedelijk keren en stuurde plotseling naar links. De motorrijder kon een aanrijding niet meer voorkomen en reed in de flank van de auto. Het slachtoffer overleed ter plaatse.

De bestuurder van de Porsche is door de politie gearresteerd.


Maxx

  • Senior GGP
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,615
Reactie #11 Gepost op: 15 september 2007, 23:45:18
Was onze zoon bij.
Had het ergens anders neergezet.
Gebeurde volgens mij tegen twaalven zoon was 2:30 pas thuis overstuur.
Hij hoorde nog steeds het gegil van de agent. :'(
Edit: Heb het maar even gePM't.


Mystique

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 360
Reactie #12 Gepost op: 16 september 2007, 00:00:09
Zomaar een vraag Max, maar mag je dat soort info eigenlijk zomaar op internet zetten?
*leegheid*


Maxx

  • Senior GGP
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,615
Reactie #13 Gepost op: 16 september 2007, 00:03:28
Zomaar een vraag Max, maar mag je dat soort info eigenlijk zomaar op internet zetten?
Misschien is het beter van niet, heb het even gePM't.


Theo Daling

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 241
Reactie #14 Gepost op: 16 september 2007, 00:09:02
Op het politieforum wordt er geen informatie verstrekt over de toestand van de (aspirant)agent.

Dit is een uitspraak van een agent(tevens moderator) op het politieforum.

Citaat
De werkelijkheid is nog veel gruwelijk dan 't zakelijke persbericht...

Verder wil ik er maar niets over zeggen; Dat is niet professioneel en getuigt niet van eerbied voor de rechtspraak

Ik wens de agent veel sterkte toe in het herstel.

Gr.T


Mystique

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 360
Reactie #15 Gepost op: 16 september 2007, 00:13:05
Misschien is het beter van niet, heb het even gePM't.
Het was absoluut niet als tik op je vingers bedoeld, eerder als advies/vraag. Goed dat je het hebt gepmt :)

(nu kunnen we wel weer BOT denk.)
*leegheid*


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #16 Gepost op: 16 september 2007, 00:35:12
Ik wens de betrokken agent erg veel sterkte toe de komende tijd, en hopelijk dat het (lichamelijk) weer helemaal goed komt ....

Ik heb het gisteravond op de scanner kunnen volgen, en ik moet zeggen dat de communicatie (tesamen met de achtergrond geluiden) erg kippenvel wekkend was.
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


Martijn Slotboom

  • Belangstellende
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,279
  • Laten we het gezellig houden op het forum
Reactie #17 Gepost op: 16 september 2007, 11:05:11
ook ik wens de agent in opleiding veel strekte met het hertsel van dit zware letsel , en hoop dat de dronken bestuurder zijn rijbewijs voorgoed kwijt is


peebee

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 986
Reactie #18 Gepost op: 16 september 2007, 22:59:17
Afgelopen week op vakantie nog een discussie gevoerd dat alcohol een schadelijkere stof voor de samenleving is dan menig ander genotsmiddel. Maar pas op als we hieraan zitten. Drank (en met name grote hoeveelheden bier) schijnt tegenwoordig een minimale vereiste te zijn om plezier te hebben. En we accepteren het allemaal lijkt het. De kosten die drank mis/gebruik aan directe en indirecte schade opleveren (materiaal en gezondheid) is waanzinnig hoog.

Triest om bij thuiskomst een bevestiging van deze hypothese te lezen. Een agent die in plaats van harde criminaliteit bestrijden, bezig  moet zijn met het aanhouden van een alcomobilist en terwijl  ook nog eens aanreden worden door een tweede alcomobilist.

Ik wens de persoon in kwestie en zijn omgeving veel sterkte in deze moeilijke tijd !!!
If it's idiot proof, they invent a better idiot. PEBKAC - Problem exists between keyboard and chair alles is een raadsel maar ik weet nog niet in wat


Maaike

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 88
  • Gelderland-Midden AVZ (Dieren)
Reactie #19 Gepost op: 17 september 2007, 22:41:37
Op het politieforum wordt er geen informatie verstrekt over de toestand van de (aspirant)agent.

Dit is een uitspraak van een agent(tevens moderator) op het politieforum.


Ik wens de agent veel sterkte toe in het herstel.



Klopt en we kunnen ons er best iets bij voorstellen hoe het gebeurd is  :-\

Nogmaals veel sterkte aan iedereen die er bij betrokken is
Maaike