Agent geplet door dronken automobilist - Amsterdam 15-09-2007

Auteur Topic: Agent geplet door dronken automobilist - Amsterdam 15-09-2007  (gelezen 4865 keer)

0 gebruikers (en 2 gasten bekijken dit topic.

korsakoff

  • Gast
Gepost op: 15 september 2007, 13:25:02
Alllereerst wil ik de agent in kwestie heel veel sterkte wensen bij het herstel. Ik hop van harte dat hij over een tijdje gewoon verder kan waar die gebleven was!

Daarnaast heb ik allerlei visioenen en onderbuikneigingen over wat ik graag met zo'n achterlijke gladiool zou willen doen maar ik vermoed dat me die een permante ban zouden opleveren. Ik laat het daarom maar even bij dit nieuwsbericht uit de Telegraaf:

za 15 sep 2007, 13:09
Man plet agent tussen auto'sAMSTERDAM - Een 26-jarige politieagent in opleiding is vrijdagavond zeer ernstig gewond geraakt aan beide benen. Een 43-jarige bestuurder uit Amsterdam reed de agent van achteren aan, toen hij iets in de kofferbak wilde leggen. Dat heeft de politie zaterdag laten weten.
 

De politie kreeg laat op de avond een melding dat er op de Tafelbergweg in Amsterdam een auto tegen een lantaarnpaal stond. Toen de agent ging kijken trof hij een 39-jarige man in dronken toestand aan. De agent hield de man aan en zette hem naast de politiewagen neer.

De agent maakte vervolgens ruimte op de achterbank. Toen hij de spullen in de achterbak legde, reed de 43-jarige bestuurder vermoedelijk zonder licht op hem in. Ook deze bestuurder had te veel gedronken. De bestuurder moest met letsel aan zijn gezicht naar het ziekenhuis. Beide bestuurders kenden elkaar niet.

De agent ligt nog ernstig gewond in het ziekenhuis.

© 1996-2007 Uitgeversmaatschappij De Telegraaf B.V., Amsterdam. Alle rechten voorbehouden.




Casbuur

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 88
Reactie #1 Gepost op: 15 september 2007, 13:45:50
Het wordt steeds idioter. Hou je 1 dronkelap aan, wordt je door de 2e aangereden. Waar gaan we naartoe met de samenleving.


Jos v L

  • Dbbo ministerie van defensie & vrijwilliger Brwzl
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,663
    • Brandweer Zuid-Limburg - Team FVT
Reactie #2 Gepost op: 15 september 2007, 13:46:19
korsakoff , ik sluit me aan bij jou. Waanzin zoiets!
Al mijn bijdragen op het forum zijn volledig op persoonlijke titel.


Henkie

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 365
Reactie #3 Gepost op: 15 september 2007, 13:53:41
nooit meer vrijlaten die idioot >:(


112mark

  • Belangstellende
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 189
Reactie #4 Gepost op: 15 september 2007, 13:58:58
Aan de agent HEEL VEEL sterkte!!

En aan de *************** die het gedaan heeft, ik hoop dat die nooit meer op vrije voeten komt. Dit is eigenlijk te gek voor woorden. Dat zoiets gebeurt, dat kan gewoon niet.


FF_holland

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 869
  • Leuk forum!
Reactie #5 Gepost op: 15 september 2007, 14:08:52
p2kflex
23:51:39 14-09-07-GROUP-LIFELINER 1 / MMT INZET VOOR : AMSTERDAM / TAFELBERGWEG THV LOYD JEUGDGEVANGENIS IN AMSTERDAM ZUIDOOST / ERNSTIGE AR MET POLITIEAGENT
0120988MKA Amsterdam en Omstreken (Traumaheli Life-Line-1 - MMT)



 :-X


mon3aantje

  • Inspecteur, Politie eenheid Den Haag
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 670
Reactie #6 Gepost op: 15 september 2007, 16:26:36
Sterkte met het herstel voor de collega! En ook sterkte voor de familie en collega's!

Vreselijk nieuws!
Alcohol maakt meer kapot dan je lief is en daar wilde ik het maar bij laten...


SteKel

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 638
Reactie #7 Gepost op: 15 september 2007, 16:31:42
Allereerst alle goeds voor het slachtoffer, en het tegenovergestelde voor de dader.

Maar laten we niet vergeten dat er ook nog een derde partij is, nl. de wetgever, ofwel de overheid. Nog altijd raken dronken rijders hun rijbewijs niet direct of definitief kwijt. Gelukkig zijn er wetsvoorstellen gedaan om dat te veranderen. Maar dat komt veel te laat voor heel veel slachtoffers. Want in mijn ogen zijn zij niet alleen slachtoffer van de dronken automobilist, maar ook van de veel te softe verkeerswetgeving en het strafrecht. Wie dronken achter het stuur gaat zitten, pleegt geen overtreding, maar een misdrijf. Ik zou dan ook niet weten hoe ik deze vreselijke gebeurtenis anders zou moeten noemen.
Groeten uit Den Haag, Gerard  


ariesigma

  • Gast
Reactie #8 Gepost op: 15 september 2007, 22:40:39
Onze zoon was hierbij aanwezig.
Heeft het zien gebeuren.
De agent was er behoorlijk aan toe.
Wie weet hoe het met hem gaat?


ariesigma

  • Gast
Reactie #9 Gepost op: 15 september 2007, 22:55:23
Was onze zoon bij.
Had het ergens anders neergezet.
Gebeurde volgens mij tegen twaalven zoon was 2:30 pas thuis overstuur.
Hij hoorde nog steeds het gegil van de agent. :'(