Mijn mening: onjuist behandeld door broeders

Auteur Topic: Mijn mening: onjuist behandeld door broeders  (gelezen 3650 keer)

0 gebruikers (en 2 gasten bekijken dit topic.

Kanarie

• Gast
Reactie #10 Gepost op: 20 september 2007, 17:30:42
Ik denk dat Pesje zijn ei gewoon even kwijt wilde (correct me if I'm wrong). Dat je dat wellicht beter via MSN bij je vrienden kunt doen dan het meteen op een website te zetten....... :-X  ;)

Mystique

• Forum gebruiker
Reactie #11 Gepost op: 20 september 2007, 17:39:40
Sowieso hoop ik dat met jou verder alles goed is..

Wat ik wel even wil zeggen: Ambumensen zijn, tjah, mensen. Af en toe ongesteld (deze mensen dan vast niet), af en toe (over)vermoeid, af en toe chagrijnig... En dan kun je zeggen, ja, maar... En ik heb zoiets van, dit is de ene kant van het verhaal, ik wil de andere kant wel eens horen van deze mensen. Wel zou ik proberen er over te praten, blijkbaar zit je er mee. Maar je hebt feedback en kritiek, kritiek is de manier waarop ik het nu lees, feedback is overleg, rustig je probleem vertellen mét de mogelijkheid tot verbetering.

Succes er mee in ieder geval :)

Trouwens, ik ben geen ambumedewerker, wel heb ik een oom die dat wel is, maar toch... Als mijn mening je niet bevalt kun je er overheen lezen  :P
*leegheid*

Karim

• Gast
Reactie #12 Gepost op: 20 september 2007, 18:13:25
Ambumensen zijn, tjah, mensen. Af en toe ongesteld

Er zijn gelukkig ook ambumensen die nooit ongesteld zijn  ;) 'k moet er niet aan denken   :D

Mystique

• Forum gebruiker
Reactie #13 Gepost op: 20 september 2007, 22:13:37
Sowieso hoop ik dat met jou verder alles goed is..

Wat ik wel even wil zeggen: Ambumensen zijn, tjah, mensen. Af en toe ongesteld (deze mensen dan vast niet), af en toe (over)vermoeid, af en toe chagrijnig... En dan kun je zeggen, ja, maar... En ik heb zoiets van, dit is de ene kant van het verhaal, ik wil de andere kant wel eens horen van deze mensen. Wel zou ik proberen er over te praten, blijkbaar zit je er mee. Maar je hebt feedback en kritiek, kritiek is de manier waarop ik het nu lees, feedback is overleg, rustig je probleem vertellen mét de mogelijkheid tot verbetering.

Succes er mee in ieder geval :)

Trouwens, ik ben geen ambumedewerker, wel heb ik een oom die dat wel is, maar toch... Als mijn mening je niet bevalt kun je er overheen lezen  :P
Daarmee doelde ik dus op de broeders;)
*leegheid*